Ja, het werkt een beetje als een katalysator natuurlijk hé. Erg, vind ik van mezelf.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:46 schreef Helsinki het volgende:
Toen ik net begon te lezen had ik al het idee dat er gevoelens voor iemand anders aanwezig zijn en ja hoor, daar gaan we.
Lastig als je niet weet wat je precies mist want daar begint het toch echt, lijkt mij. Praat je erover met hem?
Is ook echt áltijd zo, jaquote:Op woensdag 19 november 2014 09:46 schreef Helsinki het volgende:
Toen ik net begon te lezen had ik al het idee dat er gevoelens voor iemand anders aanwezig zijn en ja hoor, daar gaan we.
Zo, Partypoeper, hoe lopen die verhalen dan af?quote:Op woensdag 19 november 2014 09:46 schreef Partypoeper het volgende:
Weer zo'n verhaal waar je vanaf het begin al zit te wachten wanneer er "iemand anders" in het verhaal komt.
Meestal wordt er nog een poosje doorgeprutst en uiteindelijk toch uitgemaakt omdat het vertrouwen weg is. Kun je dat beter nu direct doen.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:48 schreef Zimi999 het volgende:
[..]
Zo, Partypoeper, hoe lopen die verhalen dan af?
Het zou eens niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:39 schreef Zimi999 het volgende:
Daarbovenop komt nu ook nog eens het feit dat ik overspoeld word met gevoelens voor iemand anders. Jaja, "dat gebeurt nu eenmaal af en toe", en ik had eerder ook al eens kriebels voor iemand, maar nu word ik er zo door overdonderd... Heel verwarrend. Ter info; ik zou mijn vriend nooit vervangen door deze 3e. Maar het zet me wel echt aan het denken...
Wat is er in godsnaam aan de hand met de vrouw van tegenwoordig.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Gisteren hadden we een bijna identiek verhaal hier
Deze TS heeft 'man' ingevuld op z'n profiel.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:35 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam aan de hand met de vrouw van tegenwoordig.
Hebben ze een vent waarmee ze in hun handenmogen klappen... weten ze ze het niet.
Doen ze teveel hun best.
En krijgen ze gevoelens voor n ander...
Jaaa dan valt mn quote weer in t nietsquote:Op woensdag 19 november 2014 10:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Deze TS heeft 'man' ingevuld op z'n profiel.
Dat doet hij/zij niet. Immers, die moeder is er vanaf het begin geweest en tot nu toe is dat geen belemmering geweest om de relatie aan te houden, en zelfs niet om te gaan samenwonen. Oftewel, die moeder is heelmaal niet DE reden dat TS nu twijfelt. Het is alleen maar een rookgordijn, meer niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:43 schreef rhubarbje het volgende:
Als je bereid bent je lief op te geven vanwege zijn moeder is het geen ware liefde als je het mij vraagt...
Dit vind ik een vreemde opmerking.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:39 schreef Zimi999 het volgende:
Daarbovenop komt nu ook nog eens het feit dat ik overspoeld word met gevoelens voor iemand anders. Jaja, "dat gebeurt nu eenmaal af en toe", en ik had eerder ook al eens kriebels voor iemand, maar nu word ik er zo door overdonderd... Heel verwarrend. Ter info; ik zou mijn vriend nooit vervangen door deze 3e. Maar het zet me wel echt aan het denken...
Wat is precies een vreemde opmerking? Dezelfde ja? Ik heb gisteren niets gelezen over een schoonvader die zelfmoord gepleegt heeft? Maar goed, dat betekent niet dat het niet toch dezlefde persoon kan zijn.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit vind ik een vreemde opmerking.
Verder denk ik toch dat je dezelfde user bent die gisteren heeft gepost hier. En daar zijn -tig reacties op gekomen.
Dat TS nu al zegt die andere man niet te willen inruilen voor haar huidige vriend (of zijn vriend, wat is het). Alsof ze die kritiek al vóór wil zijn. Of hij.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat is precies een vreemde opmerking? Dezelfde ja? Ik heb gisteren niets gelezen over een schoonvader die zelfmoord gepleegt heeft? Maar goed, dat betekent niet dat het niet toch dezlefde persoon kan zijn.
Meestal dat de relatie nog eventjes voort etert waarna het toch uit gaat, om welke (drogreden) dan ook. Deze verhalen beginnen echter altijd met een persoon die eerlijkheid niet heel erg belangrijk vindt.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:48 schreef Zimi999 het volgende:
[..]
Zo, Partypoeper, hoe lopen die verhalen dan af?
Mwah, het wordt net leuk, ik zou nog even blijven hangen Boca Ratonnetjequote:Op woensdag 19 november 2014 10:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat TS nu al zegt die andere man niet te willen inruilen voor haar huidige vriend (of zijn vriend, wat is het). Alsof ze die kritiek al vóór wil zijn. Of hij.
Verder: gisteren leek het al een open einde te hebben doordat TS het nog steeds niet wilde uitmaken door de twijfels. Hier heb je hetzelfde verhaal, leeftijden bijna gelijk. Alleen is er wat extra info bij gezet/verzonnen.
Ik haak hier af.
Huh, wow, neen ... Absoluut niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat is precies een vreemde opmerking? Dezelfde ja? Ik heb gisteren niets gelezen over een schoonvader die zelfmoord gepleegt heeft? Maar goed, dat betekent niet dat het niet toch dezlefde persoon kan zijn.
Conspiracy mode ON:
Als het dezelfde is, waarom zou je dan nu terugkomen met een iets ander verhaal maar in grote lijnen hetzelfde? Omdat de antwoorden je niet bevielen gisteren hoop je dan nu met een iets gewijzigd verhaal mensen te laten zeggen 'ja ga maar gauw weg' waardoor je met een schoon geweten je huidige vriend kunt dumpen met als rechtvaardiging dat volslagen onbekenden op internet je dat advies gegeven hebben op basis van een verhaal dat in dat geval van de halve waarheden aan mekaar hangt?
Als dat zo is, als ze echt dezelfde is, dan is het nog triester dan ik al dacht. Maar goed, conspiracy denken is leuk, maar niet per se waar he
Prima, valt dat deel weer wegquote:Op woensdag 19 november 2014 10:55 schreef Zimi999 het volgende:
[..]
Huh, wow, neen ... Absoluut niet.
Toch een vrouw. Sorry, is eerste keer op dit forum. Heb het intussen gewijzigd.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Deze TS heeft 'man' ingevuld op z'n profiel.
Ja, ik weet het. Maar ik weet niet of ik eerlijk ben naar mezelf toe, of mezelf gewoon iets wijsmaak?quote:Op woensdag 19 november 2014 10:57 schreef CoolGuy het volgende:
Prima, valt dat deel weer wegmaar overeind blijft dat je niet eerlijk bent naar je vriend toe en niet naar je zelf toe.
Hier ben ik het niet met je eens. Ik twijfelde al eerder, en toen was er absoluut geen sprake van een derde in het spel. We besloten telkens om ervoor te blijven gaan, maar de twijfels kwamen steeds terug. Die derde werkt gewoon als katalysator hierop.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:36 schreef CoolGuy het volgende:
Echt he, alwéér een. Here we go again![]()
Die redenen die je allemaal opnoemt zijn allemaal bullshitredenen, want als dat DE redenen waren was je al wel weg geweest.
Er is gewoon iemand anders in het spel en DIE persoon is de ECHTE reden dat jij bij je vriend weg wil. Die andere redenen is om het allemaal wat zachter te laten landen. Overigens heb je een relatie met je vriend, niet met je schoonmoeder hoe vervelend ze ook is.
Oh en, die 3e persoon...daar zou jij je huidige vriend ECHT WEL voor aan de kant zetten als die gast zegt 'kom maar'. Hou op zeg![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |