SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet gespoilerd met linkerhand, niet goedgekeurdquote:Op woensdag 19 november 2014 01:31 schreef zombieboss het volgende:
voila, het antwoord:
https://docs.google.com/f(...)dit?usp=docslist_api
zie mijn antwoordquote:Op woensdag 19 november 2014 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niet gespoilerd met linkerhand, niet goedgekeurd
Ik heb een vraag die je weetquote:Op woensdag 19 november 2014 01:32 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga slapen dit wordt niks zo
bedankt voor je speech nu moet ik huilenquote:Op woensdag 19 november 2014 01:33 schreef Klaploper het volgende:
Kom op man. Iemand hier is op zijn pik getrapt omdat hij geen puntje krijgt. Het is maar een stom lijstje op een forum, en niemand is het voor zover ik zie met hem eens. Laat het toch varen.
Zo is Hitler ook aan de macht gekomen.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:33 schreef Klaploper het volgende:
Kom op man. Iemand hier is op zijn pik getrapt omdat hij geen puntje krijgt. Het is maar een stom lijstje op een forum, en niemand is het voor zover ik zie met hem eens. Laat het toch varen.
Beverquote:Op woensdag 19 november 2014 01:34 schreef Tassendief het volgende:
Wat is het nationale dier van Canada?
ah gvdquote:
Welke wet gaat erover dat elke discussie altijd uitmondt in een vergelijking met Hitler?quote:Op woensdag 19 november 2014 01:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zo is Hitler ook aan de macht gekomen.
ijsbeerquote:Op woensdag 19 november 2014 01:34 schreef Tassendief het volgende:
Wat is het nationale dier van Canada?
Ik had dezelfde tijd als Zombiebossquote:
quote:
Blad Boom Beverquote:Op woensdag 19 november 2014 01:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
kun je dat afleiden uit die blaadje dat op de vlag staat?
Bovenste telt helaasquote:Op woensdag 19 november 2014 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had dezelfde tijd als Zombieboss
Rustigquote:Op woensdag 19 november 2014 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik was eerder, want ik sta boven jou... Ga je nu huilen?quote:Op woensdag 19 november 2014 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik mag een vraag stellen hequote:Op woensdag 19 november 2014 01:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
wie is de rijkste neger allertijden?
Maar je post kwam toch echt later aan op de server. De timestamp is wat nauwkeuriger dan seconden.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar was ik al mee bezigquote:Op woensdag 19 november 2014 01:37 schreef zombieboss het volgende:
[..]
ik was eerder, want ik sta boven jou... Ga je nu huilen?
terrorist obamaquote:Op woensdag 19 november 2014 01:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
wie is de rijkste neger allertijden?
Ze had wel de zelfde tijdquote:Op woensdag 19 november 2014 01:37 schreef zombieboss het volgende:
[..]
ik was eerder, want ik sta boven jou... Ga je nu huilen?
Ze?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |