Godverdomme liefe hontquote:
Goed geedit.quote:
Sorry, dacht dat je de vraag voorbij vond omdat je een foutje had gemaakt. Maar is goed gekomen dus!quote:
Edit: jeej thanksquote:Op woensdag 19 november 2014 00:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zag je ninja edit wel, lekker voor je dat je verkeerd gegoogled hebt
Je ziet echt alles héquote:Op woensdag 19 november 2014 00:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
maak dat de kat wijs, valsspelertquote:Op woensdag 19 november 2014 00:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik had al geedit voor zombieboss zijn reactie
vind jij jezelf echt grappig of wat?quote:Op woensdag 19 november 2014 00:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
stel nou maar een vraagquote:Op woensdag 19 november 2014 00:38 schreef zombieboss het volgende:
[..]
maak dat de kat wijs, valsspelert
Als ik een grap maak dan vind ik mijzelf grappig jaquote:Op woensdag 19 november 2014 00:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
vind jij jezelf echt grappig of wat?
triestquote:Op woensdag 19 november 2014 00:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ik een grap maak dan vind ik mijzelf grappig ja
maltaquote:Op woensdag 19 november 2014 00:40 schreef zombieboss het volgende:
vraag: welk land heeft een grotere populatie paarden dan mensen?
okquote:Op woensdag 19 november 2014 00:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij vindt je eigen grappen niet grappig?
IJslandquote:Op woensdag 19 november 2014 00:40 schreef zombieboss het volgende:
vraag: welk land heeft een grotere populatie paarden dan mensen?
ik las de vraag gewoon verkeerdquote:Op woensdag 19 november 2014 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Isaac probeert het weer te hard.
trojequote:Op woensdag 19 november 2014 00:40 schreef zombieboss het volgende:
vraag: in welk land zijn er meer paarden dan mensen?
Ik bied Noorwegenquote:Op woensdag 19 november 2014 00:40 schreef zombieboss het volgende:
vraag: in welk land zijn er meer paarden dan mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |