Had haar gezien bij een tv-programma. Wow! Bn blij dat ik nog een kaartje voor Paradiso kon kopen, hehe.
Heerlijk voor op een regenachtige zondagmiddag.
En meteen et origineel besteld op play.com voor 9 pond (14 euro) inclusief verzendkosten..
Helemaal te gek zeg, alleen die kwastjes op de snare al.. Kriebels in m'n onderbuik.. Ogen dicht en ik zit in een ouderwetse, warme, rokerige jazzclub met een glas whiskey (en ik lust niet eens whiskey)..
Ik hou sowieso wel van dat soort muziek. Lekker relaxed. Otis Redding blijf ik ook nog steeds onwijs goed vinden.
quote:Oeh!
Op vrijdag 20 december 2002 03:12 schreef Merina het volgende:
Ik hou sowieso wel van dat soort muziek. Lekker relaxed. Otis Redding blijf ik ook nog steeds onwijs goed vinden.
Marvin Gaye ook toevallig?
Bigband muziek?
Turn Me On is nummer 7, ik ben pas bij nummer 3 en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om te skippen.. Strakjes pas..
quote:Alle soul muziek!!!
Op vrijdag 20 december 2002 03:13 schreef TripleM het volgende:[..]
Oeh!
Marvin Gaye ook toevallig?
Bigband muziek?
Turn Me On is nummer 7, ik ben pas bij nummer 3 en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om te skippen.. Strakjes pas..
Geen house in mijn huis...
quote:Soul en house gaat prima samen hoor..
Op vrijdag 20 december 2002 03:14 schreef Merina het volgende:
Alle soul muziek!!!Geen house in mijn huis...
Gitaarmuziek kan ook heel mooi zijn (Tommy Emmanuel & Chet Atkins - Waltzing Matilda bv, sowieso Tommy Emmanuel)
quote:Sorry, 1 van de redenen dat ik niet meer uitga is door die klereherrie. (sorry ppl)
Op vrijdag 20 december 2002 03:16 schreef TripleM het volgende:[..]
Soul en house gaat prima samen hoor..
Gitaarmuziek kan ook heel mooi zijn (Tommy Emmanuel & Chet Atkins - Waltzing Matilda bv, sowieso Tommy Emmanuel)
Ik mis de tijden van: I'm stepping out tonight, Robin S. Oftewel 1992 t/m 95, maarja dit is off-topic.
Het ging over Norah Jones. Ik zet die c.d altijd op wanneer ik s'avonds laat in mijn auto zit. (lange rit) Heerlijk gewoon!!
quote:Ik ben inmiddels bij nummer 7..
Op vrijdag 20 december 2002 03:23 schreef Merina het volgende:
Het ging over Norah Jones. Ik zet die c.d altijd op wanneer ik s'avonds laat in mijn auto zit. (lange rit) Heerlijk gewoon!!
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 03:14 schreef Merina het volgende:[..]
Alle soul muziek!!!
Geen house in mijn huis...
V.
quote:Tja, niet iedereen heeft smaak he
Op vrijdag 20 december 2002 09:48 schreef Verbal het volgende:
Ik vind het maar dodelijk saaie kraak-noch-smaak leefkuilmuziek, om eerlijk te zijn.V.
quote:Luister dan ook effe naar het nr: Turn me on.
Op vrijdag 20 december 2002 09:00 schreef Hawk het volgende:[..]
Ken alleen Don't know why.
Heel mooi nummer.
quote:Norah niet idd.
Op vrijdag 20 december 2002 12:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tja, niet iedereen heeft smaak he
quote:gelukkig jij wel
Op vrijdag 20 december 2002 15:22 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Norah niet idd.
Wat kan zij toch ontzettend relaxed zingen! Misschien ideetje om er een snelle breakbeat onder te zetten...
- BC
quote:O, is niet erg hoor; jullie mogen haar best goedvinden
Op vrijdag 20 december 2002 12:03 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Tja, niet iedereen heeft smaak he
V.
quote:Inderdaad
Op vrijdag 20 december 2002 03:16 schreef TripleM het volgende:[..]
Soul en house gaat prima samen hoor..
quote:Da's dan toch best wel aardig
Op zondag 29 december 2002 22:20 schreef Verbal het volgende:
O, is niet erg hoor; jullie mogen haar best goedvindenV.
Maaruh Norah Jones ziet er leuk uit nog weinig van gehoord dus heb nog geen mening maar ben wel benieuwd dus zal eens luisteren.
* Dr_Crouton luistert nu een nummer dat niet op het album staat: "Peace".
Echt geweldig, wat een stem heeft die vrouw! Zo'n stem die over je heen glijdt en zich behaaglijk in het diepst van je botten nestelt!
Grammy Awards! Norah and her album "Come Away With Me" won eight Grammys at the 45th Annual Grammy Awards on Sunday, February 23rd at Madison Square Garden in New York City! Norah won five awards - Album of the Year, Record of the Year (for "Don't Know Why"), Best New Artist, Best Female Pop Vocal Performance (for "Don't Know Why") and Best Pop Vocal Album. In addition, "Don't Know Why" won three awards for Song of the Year (awarded to the songwriter, Jesse Harris), Best Producer, non-classical (Arif Mardin) and Best Engineered album, non-classical (awarded to engineers Husky Huskolds, Arif Mardin and Jay Newland).
*zwijmel*
als Tori Amos afgelopen is... (nog 10 nummers) gaat die CD er maar weer eens in denk ik
quote:Dat is een goed idee, Faithy
Op maandag 24 februari 2003 16:23 schreef Faithy het volgende:
heerlijke CD*zwijmel*
als Tori Amos afgelopen is... (nog 10 nummers) gaat die CD er maar weer eens in denk ik
Erg goed hoor1 en wat een MOOI vrouwtje is het
Ik hou het wel bij Jewel
[Dit bericht is gewijzigd door Flaw op 24-02-2003 17:16]
quote:jij hier?
Op maandag 24 februari 2003 17:11 schreef Flaw het volgende:
Ik zag gisteren dat concert van d'r op RTL maar ik was niet enthousiast. Ik vind d'r maar een beetje een rotstem hebben terwijl ik de muziek van Jewel en Heather Nova te gek vind.
General Field :
Category 1
Record Of The Year
(Award to the Artist and to the Producer(s), Recording Engineer(s) and/or Mixer(s), if other than the artist.)
Don't Know Why
Norah Jones
Norah Jones, Arif Mardin & Jay Newland, producers; Jay Newland, engineer/mixer
Track from: Come Away With Me
[Blue Note Records]
Category 2
Album Of The Year
(Award to the Artist(s) and to the Album Producer(s), Recording Engineer(s)/Mixer(s) & Mastering Engineer(s), if other than the artist.)
Come Away With Me
Norah Jones
Norah Jones, Arif Mardin, Jay Newland & Craig Street, producers; S. Husky Höskulds & Jay Newland, engineers/mixers; Ted Jensen, mastering engineer
[Blue Note Records]
Category 3
Song Of The Year
(A Songwriter(s) Award. A song is eligible if it was first released or if it first achieved prominence during the Eligibility Year. (Artist names appear in parenthesis.) Singles or Tracks only.)
Don't Know Why
Jesse Harris, songwriter (Norah Jones)
[Blue Note Records; Publishers: Beanly Songs, Sony/ATV Music Pub.]
Category 4
Best New Artist
(For a new artist who releases, during the Eligibility Year, the first recording which establishes the public identity of that artist.)
Norah Jones
Field 1 Pop:
Category 5
Best Female Pop Vocal Performance
(For a solo vocal performance. Singles or Tracks only.)
Don't Know Why
Norah Jones
[Blue Note Records]
Best Pop Vocal Album
(For albums containing 51% or more playing time of VOCAL tracks.)
Come Away With Me
Norah Jones
[Blue Note Records]
Field 26 Production
Category 87
Best Engineered Album, Non-Classical
(An Engineer's Award. (Artists names appear in parenthesis.))
Come Away With Me
S. Husky Höskulds & Jay Newland, engineers (Norah Jones)
[Blue Note Records]
Field 26 Production
Category 88
Producer Of The Year, Non-Classical
(A Producer's Award. (Artists names appear in parenthesis.))
Arif Mardin
Come Away With Me (Norah Jones) (A)
[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Crouton op 24-02-2003 23:37]
quote:Mijn fout, is nu hersteld.
Op maandag 24 februari 2003 23:32 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
ze had er toch 8?
quote:goed zo
Op maandag 24 februari 2003 23:37 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Mijn fout, is nu hersteld.
quote:aan je naam te zien is dat behoorlijk begrijpelijk
Op dinsdag 25 februari 2003 17:07 schreef K-otic het volgende:
saaie kutmuziek
quote:Norah
Op dinsdag 25 februari 2003 18:15 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
aan je naam te zien is dat behoorlijk begrijpelijk
quote:moet jij nodig zeggen, met je breezahchicknaam
Op dinsdag 25 februari 2003 18:15 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
aan je naam te zien is dat behoorlijk begrijpelijk
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 18:16 schreef K-otic het volgende:[..]
moet jij nodig zeggen, met je breezahchicknaam
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 17:07 schreef K-otic het volgende:
saaie kutmuziek
Ik wil Norah hierbij nogmaals verheerlijken. Wat een geweldige CD! Ook prima om een proefwerk ofzo bij te leren, alle proefwerken die ik heb geleerd met Norah op de achtergrond gingen heel erg goed.
Wat ontdek ik dit topic laat zeg
Maarjah..Norah Valt verder niks meer over te zeggen geloof ik.
quote:Tuurlijk er is genoeg over te zeggen.
Op dinsdag 25 maart 2003 11:49 schreef karoltje het volgende:
*meldtWat ontdek ik dit topic laat zeg
Maarjah..Norah
Valt verder niks meer over te zeggen geloof ik.
Het is 1 van de weinige cd's die ik heb gekocht, vond Don't Know Why nl. helemaal geweldig.
Leuk schijfje, maar niet om al te lang achter elkaar en te vaak naar te luisteren. Gewoon eens in de paar weken in de speler mikken, dan is ie weer zeer goed!
Tuurlijk, mensen worden gelijk verliefd op Don't Know Why en het een-na-laatste nummer, The Long Day Is Over ... erg relaxte en sfeervolle nummers.
Maar de rest van de CD is meer van hetzelfde ... geen vernieuwende dingen, een beetje vage lounge met wat kwastjes over een drumstel, piano, rhodes en akoestische gitaar. Nummers die amper van elkaar zijn te onderscheiden.
Ze heeft een pracht van een stem ... jammer dat de rest van de CD dus wat tegenvalt.
quote:ik denk dat dat gewoon smaak is.
Op zaterdag 5 april 2003 00:02 schreef michiel- het volgende:
Het is toch wel heel erg veel van hetzelfde hoor.Tuurlijk, mensen worden gelijk verliefd op Don't Know Why en het een-na-laatste nummer, The Long Day Is Over ... erg relaxte en sfeervolle nummers.
Maar de rest van de CD is meer van hetzelfde ... geen vernieuwende dingen, een beetje vage lounge met wat kwastjes over een drumstel, piano, rhodes en akoestische gitaar. Nummers die amper van elkaar zijn te onderscheiden.Ze heeft een pracht van een stem ... jammer dat de rest van de CD dus wat tegenvalt.
quote:Jaaaah Feelin the same way is ook goed! Ook Turn Me On vind ik een toppertje.
Op zaterdag 5 april 2003 10:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Feeling The Same Way ook heel erg goed hoor! Het is wat swingender enzo en valt erg op. Dat is leuk. Maar ik vind de CD alles behalve saai.
Oh, en van de week hoorde ik Feeling The Same Way op de radio. Maar dat kan ook gewoon zijn geweest omdat het zo'n leuk nummer is.
En ik baal nog steeds dat ik het boekje uit de CD kwijt ben . Weet iemand hoe je aan een nieuwe kan komen? En nee, ik ga de CD niet nog een keer kopen.
quote:Dat klopt, goeie achtergrondmuziek, leidt niet af. Ik had zelf (heeeeel lang geleden toen ik nog studeerde
Op zaterdag 19 april 2003 22:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Saai? Nee! Het is wel allemaal een beetje van hetzelfde, maar ik vind dat niet erg. Ik heb het al eens gezegd: om bij te leren is Norah perfect! Muziek + leren = goed, maar ik kan niet leren met Muse of RHCP ofzo. Met Norah Jones kan ik heel goed leren. Dat komt omdat het zo rustig is enzo.
Dat wordt, zodra hij te koop is, weer een fiets tocht naar de lokale cd boer.
En dat vond ik ook al van de oude liedjes. Het is mij helemaal duidelijk waarom de wereld wegloopt met Norah: ze is net de McDonalds, het smaakt nergens naar dus niemand vind het vies...
quote:Norah in de auto is meer van
Op woensdag 28 januari 2004 10:46 schreef Posdnous het volgende:
Norah Jones in de auto....Oh, Joy
quote:Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde
Op woensdag 28 januari 2004 11:10 schreef Puur het volgende:
Kraak noch smaak, dat vind ik van de nieuwe liedjes.En dat vond ik ook al van de oude liedjes. Het is mij helemaal duidelijk waarom de wereld wegloopt met Norah: ze is net de McDonalds, het smaakt nergens naar dus niemand vind het vies...
quote:Als ze op de voet van Come away with me is doorgegaan, lijkt dat me een uiterst rake typering.
Op maandag 26 januari 2004 17:31 schreef thefreezeman het volgende:
Alle 13 goed
* Litpho zet Feels like home op de luisterlijst *
quote:Zeg Litpho...wat doe je nou
Op woensdag 28 januari 2004 12:26 schreef Litpho het volgende:[..]
Als ze op de voet van Come away with me is doorgegaan, lijkt dat me een uiterst rake typering.
* Litpho zet Feels like home op de luisterlijst *
quote:Hieruit concludeerde ik dat je het niet zo spannend vond allemaal.
In een eerder topic op donderdag 18 december 2003 14:11 schreef Litpho het volgende:[..]
Ha, jij vindt het dus wel goed. Leg me binnenkort een keertje op #muziek uit wat er nou zo boeiend aan is, want tot dusver is mij dat nog ontgaan maar uiteraard wil ik wel de hypes kunnen blijven volgen.
Met je nieuwe opmerking suggereer je dat je het best wel een leuke CD vond?
* PdeHoog vraagt zich af of-ie wat gemist heeft
quote:Dat klopt. Come Away With Me valt voor mij samen te vatten als "goede stem over een achtergrond van Sky Radio muzak". Reden te meer om te hopen dat ze op haar nieuwe album voor wat uitdagender arrangementen heeft gekozen zodat ik de combinatie ook interessant vind om te luisteren.
Op woensdag 28 januari 2004 13:43 schreef PdeHoog het volgende:
Hieruit concludeerde ik dat je het niet zo spannend vond allemaal.
quote:* PdeHoog begrijpt het
Op woensdag 28 januari 2004 13:51 schreef Litpho het volgende:[..]
Dat klopt. Come Away With Me valt voor mij samen te vatten als "goede stem over een achtergrond van Sky Radio muzak". Reden te meer om te hopen dat ze op haar nieuwe album voor wat uitdagender arrangementen heeft gekozen zodat ik de combinatie ook interessant vind om te luisteren.
quote:Vooral ook heel makkelijk om mee te zingen, het kind heeft een bereik waarmee ze nog niet door de Idols voorronde zou komen.
Op woensdag 28 januari 2004 14:38 schreef Helaaz het volgende:
Ik vind het echt een leuke cd. Fijne stem, lekker relaxed, en heerlijk om mee te zingen!
Maar het kabbelt wel lekker weg....
FF grote plaatje
Als 'ie uit is ga ik hem gelijk kopen Ik kan niet wachten tot juni (concert)
[Dit bericht is gewijzigd door Orcaman1984 op 28-01-2004 19:28]
Come away with me vond ik persoonlijk erg goed! Lekker relaxed iig.
quote:Het origineel nog niet, maar....
Op woensdag 28 januari 2004 17:11 schreef Orcaman1984 het volgende:
Feels like home is toch niet al uit, ofwel?Komt toch pas 9 febr uit?
http://www.planet.nl/planet/show/id=74766/contentid=70992/sc=2cc7a2
quote:Oeh, ik snap
Het origineel nog niet, maar....
Ik wilde ook eerst de liedjes downloaden en later de originele cd kopen natuurlijk ... maar dat heb ik toch maar niet gedaan. Ik kan wel wachten tot de releasedatum...
quote:Mij maak je er wel blij mee
misschien kan ik iemand anders verblijden met het liveconcert dat je hier legaal kunt downloaden:
[Dit bericht is gewijzigd door Orcaman1984 op 30-01-2004 20:17]
p.s. thx voor die link van de live nrs
quote:Dank je. Ik ga mijn moeder wel erg blij maken deze weken. Eerst al een uitgelekte versie van Feels like home, nu nog een concert, en binnenkort krijgt ze dan ook de gekochte cd Feels like home, die inmiddels besteld is.
Op donderdag 29 januari 2004 21:08 schreef Zander het volgende:
Ik vind er zelf niks aan (hou meer van wat minder slaapverwekkende jazz), maar misschien kan ik iemand anders verblijden met het liveconcert dat je hier legaal kunt downloaden:
http://www.planet.nl/planet/show/id=74766/contentid=70992/sc=2cc7a2
Ik vond het zelf weer weinig bijzonders. Lijkt erg op de voorganger. Inderdaad slaapverwekkend als je de hele cd luistert. Wel geschikt als achtergrondmuziekje.
quote:Slaapverwekkend op een positieve manier
Inderdaad slaapverwekkend als je de hele cd luistert.
Heeft iemand overigens de CD "New York City"...???... Ik heb hem pas geleden gekocht, maar ik vind eigenlijk alleen het liedje "New York City" leuk. Ik kan moeilijk wennen aan de rest van de liedjes. Wat vinden jullie ervan?!?
[Dit bericht is gewijzigd door Orcaman1984 op 30-01-2004 20:22]
quote:nieuwe cd heet feels like home en is uiteraard weer top!
Op donderdag 31 oktober 2002 13:14 schreef Thomasumo het volgende:
net binnen (bij elkaar gespaard met airmiles) de nieuwe cd van Norah Jones, Come away with me. Wat een heerlijke stem heeft die vrouw! Kent de FOK!ker haar ook al?
New York City van Peter Malick Group featuring Norah Jones
Heb hem vandaag voor het eerst gehoord en vind het een mooie CD. Zeker een aanrader voor de Norah-fans onder ons.
quote:Die album bedoel ik, die heb ik ook
Heeft iemand dit album al eens gehoord?
quote:Maar ik denk dat ik gewoon nog aan de liedjes moet wennen (heb de CD dus nog niet zo lang...) Ik vond de liedjes van "Come Away With Me" ook niet gelijk geweldig, maar nu vind ik ze allemaal COOL
Heeft iemand overigens de CD "New York City"...???... Ik heb hem pas geleden gekocht, maar ik vind eigenlijk alleen het liedje "New York City" leuk. Ik kan moeilijk wennen aan de rest van de liedjes. Wat vinden jullie ervan?!?
quote:Ach je leest wel eens ergens overheen he
Op vrijdag 30 januari 2004 21:06 schreef Orcaman1984 het volgende:[..]
Die album bedoel ik, die heb ik ook
Ik had het er net over....
quote:Come Away With Me
Op vrijdag 13 februari 2004 22:08 schreef audioslaaf het volgende:
Norah wie?
Ik ken haar niet. Wat is haar bekendste liedje, hit?
quote:Don't know why.
Op vrijdag 13 februari 2004 22:08 schreef audioslaaf het volgende:
Norah wie?
Ik ken haar niet. Wat is haar bekendste liedje, hit?
Van een reclame, weet ff niet welke
quote:Volgens mij is Don't Know Why toch iets bekender ... zeker voor mensen die geen fan zijn.
Op zaterdag 14 februari 2004 00:06 schreef PdeHoog het volgende:[..]
Come Away With Me
Toen ik de CD "Come Away With Me" kocht deed ik dat alleen voor het liedje "Don't Know Why". De andere liedjes vond ik niet gelijk geweldig, pas toen ik er veel naar luisterden begon ik het mooi te vinden. De clip "Come Away With Me" had ik toch een keer gezien ... maar niet zo vaak.
quote:Van een reclame voor Norah Jones-cd's, vermoed ik.
Op zaterdag 14 februari 2004 00:38 schreef Vava het volgende:Van een reclame, weet ff niet welke
Maarreh, die tweede leefkuilplaat is net zo slaapverwekkend als de eerste, neem ik aan?
V.
3 maanden zijn zo voorbij.quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:27 schreef Orcaman1984 het volgende:
Damn, tis pas maart... ik wil dat het juni is!!!![]()
Nog 3 maanden tot concert![]()
Ik heb hem toch kunnen rippen met CDexquote:Op woensdag 10 maart 2004 13:43 schreef NewOrder het volgende:
Ik had haar laatste cd bijna gekocht, maar helaas is ie beveiligd. Dan maak ik liever een andere artiest blij.![]()
beetje off-topic geouwehoer, maar ben gewoon even nieuwsgierig naar de redenatie!quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:43 schreef NewOrder het volgende:
Ik had haar laatste cd bijna gekocht, maar helaas is ie beveiligd. Dan maak ik liever een andere artiest blij.![]()
ontopicreactie op offtopic:quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
beetje off-topic geouwehoer, maar ben gewoon even nieuwsgierig naar de redenatie!
Waarom zou je een CD niet kopen omdat-ie beveiligd is? Het gaat toch om datgene wat erop staat en niet om de beveiliging?
Als je dat een beetje doortrekt, zou je natuurlijk ook geen DVD's moeten kopen. Die zijn standaard voorzien van encryptie. En geen video's, want daar zit Macrovision-beveiliging op.
Je bekijkt het verkeerd. De beveiling van audio-cd's zorgt ervoor dat de koper geen kopie kan maken waar ie wettelijk gezien wel recht op heeft. Als ik een cd koop, en ik wil graag een kopie voor in de auto, dan mag ik die maken. Een beveiling beperkt nu dus mijn rechten. Bovendien kun je beveiligde audio-cd's vaak niet in alle cd-spelers afspelen, laat staan op alle pc's.quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
Waarom zou je een CD niet kopen omdat-ie beveiligd is? Het gaat toch om datgene wat erop staat en niet om de beveiliging?
Omdat je niet bent ingelogd waarschijnlijk. Gisteren moest ik ook eerst even een minuutje inloggen voordat ik kon wijzigenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:55 schreef le_knightclub_soda het volgende:
(waarom kan ik m'n bericht niet wijzigen trouwens?)
Hij is zo cutequote:Op zondag 4 april 2004 00:44 schreef Fusion het volgende:
Die clip van Sunrise is echt geniaal
Wow, onze moeders hebben iets in commonquote:Op vrijdag 30 januari 2004 13:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dank je. Ik ga mijn moeder wel erg blij maken deze weken. Eerst al een uitgelekte versie van Feels like home, nu nog een concert, en binnenkort krijgt ze dan ook de gekochte cd Feels like home, die inmiddels besteld is.
Dat mag zeker een primeur genoemd worden. Maar ach, het is en blijft wel familie natuurlijk, dus het moest er een keer van komen.quote:Op maandag 5 april 2004 11:19 schreef xelektra het volgende:
[..]
Wow, onze moeders hebben iets in common
Neem een kussentje mee, dat slaap lekkerder.quote:de mijne sleept romy en mij zelfs mee naar haar concert in juni![]()
Wow, wat ongebruikelijk. Normaal gooien artiesten altijd hun hele repertoire weg als ze een nieuwe plaat promoten.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:00 schreef Orcaman1984 het volgende:
Heb gehoord dat Norah bij het concert zowel liedjes uit "Come Away With me" en "Feels Like Home" gaat zingen (dacht eerst dat ze alleen liedjes van haar nieuwe album gaat zingen). Daar ben ik toch blij om, omdat ik "Come Away With Me" eigenlijk beter vind dan "Feels Like Home".
Dat is bij de meeste concerten wel zo.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:00 schreef Orcaman1984 het volgende:
Heb gehoord dat Norah bij het concert zowel liedjes uit "Come Away With me" en "Feels Like Home" gaat zingen (dacht eerst dat ze alleen liedjes van haar nieuwe album gaat zingen). Daar ben ik toch blij om, omdat ik "Come Away With Me" eigenlijk beter vind dan "Feels Like Home".
Ja vast, maar ik dacht het omdat ik zoveel mensen daarover hoorde praten. Zij zeiden dat ze alleen maar liedjes van haar nieuwe album zou gaan zingen. Leek mij ook erg onwaarschijnlijkquote:Op woensdag 21 april 2004 13:50 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Dat is bij de meeste concerten wel zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |