Schaken is tof. Het een sport noemen is voor mensen die niet willen toegeven dat ze niet sporten.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:05 schreef PussySlayer het volgende:
eagle bogey birdie
[..]
meh het is teminste nog een klein beetje fysiek, beter dan bijv schaken lijkt me zo
Mja nog best een groot gat hoorquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dimm gaat mijn nacht weer verzieken...
fout ezelquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:07 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
een helicopter die je een oor aannaait
FOK! is trager dan stront door een trechter vandaag. Ik ben weer weg, kom zo wel kijken of het beter is.quote:
1: Toto69: 86quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:07 schreef datismijnmening het volgende:
Een vliegtuig met klappende vleugels
schaken kun je idd geen sport noemen, eerder een hobbyquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:06 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Schaken is tof. Het een sport noemen is voor mensen die niet willen toegeven dat ze niet sporten.
Een denksport.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:08 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
schaken kun je idd geen sport noemen, eerder een hobby
dan zou lingo mee doen dus ook sporten zijn net zoals rekenen, etcquote:
wiens vrouw zei dit vannacht ookquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat gat is nu wel HEEL groot...
Ik span mij meer in tijdens een goed potje lingo dan een gemiddelde golfer hoorquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:10 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
dan zou lingo mee doen dus ook sporten zijn net zoals rekenen, etc
dat zou dan ook allemaal sport worden?
dat geloof ik best maar toch versta ik onder sport wel iets fysieks.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:11 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ik span mij meer in tijdens een goed potje lingo dan een gemiddelde golfer hoor
mercedes?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
Welk team/automerk was dit jaar winnaar van de 24 uur van Le Mans?
1: Toto69: 86quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |