koeien waren er toch ook bang voor?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:41 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
ik had ooit iets op de basis school geleerd over treinen wat ik nooit meer vergeten ben
de allereerste trein liep 35 km/h en dat was zo hard in die tijd dat de mensen van toen bang waren of het menselijk lichaam dat wel aan kon zulke snelheiden
Koeien gingen zure melk geven enzoquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:43 schreef Tassendief het volgende:
[..]
koeien waren er toch ook bang voor?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:43 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Er was toch een staat in Amerika waar dit bij vrouwen nog steeds moest? ZO'n regel die nooit geschrapt was
Zit natuurlijk ook wel wat in, de eerst praktisch bruikbare. En een veel bekendere naam.quote:
Krijgt er nou iemand een punt of nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:47 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Zit natuurlijk ook wel wat in, de eerst praktisch bruikbare. En een veel bekendere naam.
Socios doet enkel aan briefpost.quote:
Flessenpost toch?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Socios doet enkel aan briefpost.
Ik zal hem op het volgende familiefeest inlichten dat er een punt voor het grijpen ligt voor hemquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Socios doet enkel aan briefpost.
net zoals die mensen die op zaterdagavond stoer een kroketje uit de muur trekken terwijl ze een biertje in hun hand hebben.quote:
Wat een held is het toch.quote:
Niet naar de HAS gaan op zaterdagavondquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
net zoals die mensen die op zaterdagavond stoer een kroketje uit de muur trekken terwijl ze een biertje in hun hand hebben.
Appje?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:58 schreef datismijnmening het volgende:
Het woord appje![]()
Terechte klacht
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:59 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Niet naar de HAS gaan op zaterdagavond
quote:HAS Hogeschool is dé hogeschool voor studies op het gebied van Agro, Food en Groene Ruimte met vestigingen in Den Bosch en Venlo.
Een heelquote:Op woensdag 19 november 2014 00:00 schreef Klaploper het volgende:
Dp en ik moeten ons schamen. We weten te veel over FOK!
Hoeveel is twee keer de helft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |