ik zag dat zo'n laraki 1750 pk had op autoweek net, maar ik kan me niet voorstellen dat zo'n ding sneller is dan een koennigseggs of bugatti bijvquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Royal Flush
Straight Flush
Poker/Four of A Kind
Full House
Flush
Straight
Three of a Kind
Two Pair
One Pair
High Card
Geen idee meer
man zo randomquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:19 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Die auto is misschien ook een voutje, weet jij veel?
goedquote:
Watt?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Wie is de uitvinder van de stoomlocomotief ?
Ligt een 7 liter v8 van een corvette in met een twin turbo. Het is wel heel veel en het is ook nooit bevestigd.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:21 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
ik zag dat zo'n laraki 1750 pk had op autoweek net, maar ik kan me niet voorstellen dat zo'n ding sneller is dan een koennigseggs of bugatti bijv
weet je hier iets meer over?
quote:
??quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:21 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
ik zag dat zo'n laraki 1750 pk had op autoweek net, maar ik kan me niet voorstellen dat zo'n ding sneller is dan een koennigseggs of bugatti bijv
weet je hier iets meer over?
ah oke, nee wint hij het vast niet nee, zal wel gelul zijn dan, kan er ook geen filmpjes van vinden op yt?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:27 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ligt een 7 liter v8 van een corvette in met een twin turbo. Het is wel heel veel en het is ook nooit bevestigd.
Volgens mij zijn daar nog geen cijfers over bekendquote:
Is ook nog niet geproduceerd geloof ik. Maar bullshit weet ik niet. Hij is sowieso 1200 +quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:28 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
ah oke, nee wint hij het vast niet nee, zal wel gelul zijn dan, kan er ook geen filmpjes van vinden op yt?
Ferguson?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Wie is de uitvinder van de stoomlocomotief ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |