SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie december:
DI 25-11 Nominatie
WO 26-11 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 30-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 1-12 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
![]()
TT
De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
Tjeetje ik trek dit nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:34 schreef LLgetikt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
blehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh neppe troll
![]()
mijn eerste, sinds de vinkenteringuitbraakquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is een vinkje voor jou erbij.![]()
![]()
Slurp slirpWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heel in het begin hadden ze het daar niet over. Toen ze een beetje vast liepen, hebben ze dit idee geopperd tijdens 1 van hun 1e Centralen. Ze zijn er niet met dat idee ingekomen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:29 schreef Rica het volgende:
[..]
De bewoners hebben zelf al in het begin Utopia gedefinieerd als de plek om je dromen waar te maken.
En dat was ook de enige definitie, enig doel dat ze wilden stellen.![]()
Nah daar zitten ze dan, vraag me af wanneer ze gaan opnemenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nuquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:36 schreef puzziepie het volgende:
Nah daar zitten ze dan, vraag me af wanneer ze gaan opnemen![]()
En die ROT tuuuuurlijk weer shhhhhhhhhhhhhhhht... niet te geloven'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Yes heeft niet echt tijd om een clip op te nemen, hij heeft video beelden genoeg en \straks nog een paar van de LIDL moet genoeg zijnha ha ha ha
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Strak als een veertje.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ja echt hé ik lig in een deukquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:37 schreef Dotteke het volgende:
Yes heeft niet echt tijd om een clip op te nemen, hij heeft video beelden genoeg en \straks nog een paar van de LIDL moet genoeg zijnha ha ha ha
![]()
Moet er niet een en ander opgebouwd/klaar gezet worden dan?quote:
ah ja dus , nog laterMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ze gaan het opnemen in de schuur en niet in de loods zoals Wolter en Isaquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:37 schreef Oekaboe het volgende:
Zullen we beginnen , willen weer snel weg denk ik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik gun haar deze ervaring ookquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik gun het haar zo om af te gaan.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ja, maar ze hebben een apparaatje.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:37 schreef mevrouwdebok het volgende:
vandaag de 2e stem haha DAT KAN ZE NIET !!!!!!!![]()
![]()
snaar. Veren zijn juist losquote:There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
in de schuur net zoals isa met haar eigen nummer heeft gedaan!quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaan het opnemen in de schuur en niet in de loods zoals Wolter en Isa![]()
als dit nog zo door gaat en de waarheid komt niet aan het licht. ga ik wat aan doen heb ik besloten (kleine frustratie door niet te kunnen roken)'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja, maar de eerste was in de loodsquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:39 schreef danilel het volgende:
[..]
in de schuur net zoals isa met haar eigen nummer heeft gedaan!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |