jij ligt nog in de SM-kelder?quote:Op donderdag 20 november 2014 09:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zwaai wel even naar boven
op justin passen?quote:Op donderdag 20 november 2014 09:01 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik mag vanavond weer! Succes!!
Vandaag mag ik naar borne
Ik hoop niet dat school een sm-kelder heeftquote:Op donderdag 20 november 2014 09:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij ligt nog in de SM-kelder?
Doe dat maarquote:Op donderdag 20 november 2014 09:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zwaai wel even naar boven
een kelder hebben ze wel en daar ligt genoeg zooi om iemand mee te martelenquote:Op donderdag 20 november 2014 09:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat school een sm-kelder heeft
was dat maar zo... ik mag mamasittenquote:Op donderdag 20 november 2014 09:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
op justin passen?
[ afbeelding ]
Nounou, zwaar leven.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe dat maar
Moet wel een heel uur werken aan een project, pfoe!
jij ook al chauffeur? en Bas ook al?quote:Op donderdag 20 november 2014 09:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
was dat maar zo... ik mag mamasittenmn ma moet naar de bedrijfsarts... en ik mag chauffeur spelen. . Daarna ff schoenen checken bij de sportzaak..
ja iddm. Moest in augustus al voor checkup er heen maar is er niet van gekomenquote:Op donderdag 20 november 2014 09:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij ook al chauffeur? en Bas ook al?
ik zie een connectie
wat voor schoenen? voor 't hardlopen? ik wil zelf ook nog een keer andere 'sport'schoenen/sneakers. en ik zat aan nike air max te denken, maar ik vind ze nogal prijzig
Op de dagen dat ik in de avond wat heb (darten/voetbal) slaap ik 's middags een uurtje of 2 en dan na de tijd ong 4.5quote:Op donderdag 20 november 2014 09:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goeiedag. hej dan eigelijk nog wel wat aan de avond?
pfff dat je dat kunt...quote:Op donderdag 20 november 2014 09:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Op de dagen dat ik in de avond wat heb (darten/voetbal) slaap ik 's middags een uurtje of 2 en dan na de tijd ong 4.5
Drukquote:Op donderdag 20 november 2014 09:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met je joh? Heb je echt lang niet meer gesproken
Als ik daar de tijd voor hebquote:Op donderdag 20 november 2014 09:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, het gaat, het gaat.
We moeten weer eens afspreken mevrouw!
Lange verhalen, hehe. We plannen wel een keer wat, leg ik je alles uitquote:Op donderdag 20 november 2014 09:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik daar de tijd voor hebHoezo gaat?
Okeequote:Op donderdag 20 november 2014 09:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lange verhalen, hehe. We plannen wel een keer wat, leg ik je alles uit
ah, je bent een beetje laksquote:Op donderdag 20 november 2014 09:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja iddm. Moest in augustus al voor checkup er heen maar is er niet van gekomen
Voor hardlopen is nike air max niet eens goed heb ik me laten vertellen. .
Niet altijd, Dus dan slaap ik iets van 4.5u en dan kan ik de nacht erop goed slapenquote:
Nike air max classic is wel erg fijn.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, je bent een beetje laks![]()
maar ik ga ook niet hardlopen met die dingen
je hebt het wel zwaarquote:Op donderdag 20 november 2014 10:23 schreef Cue_ het volgende:
Heerlijk dat thuiswerken, laptopje aan in bed en serie kijken
laks nee. Ik stel prioriteiten. . Plus t feit dat ik een poosje niet heb hardgelopen. Dus ik niet kon zien of de schoenen hun werk deden..quote:Op donderdag 20 november 2014 09:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, je bent een beetje laks![]()
maar ik ga ook niet hardlopen met die dingen
slapen is zoooooo fijnquote:Op donderdag 20 november 2014 10:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Niet altijd, Dus dan slaap ik iets van 4.5u en dan kan ik de nacht erop goed slapen
en doen ze hun werk?quote:Op donderdag 20 november 2014 10:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
laks nee. Ik stel prioriteiten. . Plus t feit dat ik een poosje niet heb hardgelopen. Dus ik niet kon zien of de schoenen hun werk deden..
ohh gezellig! !quote:Op donderdag 20 november 2014 13:34 schreef Cue_ het volgende:
Zometeen weer gezellig een ritje naar Enschede. Gelukkig ook met een vriendin wat eten en daarna de kroeg in, anders werd het een echt op en neer gereis
quote:Op donderdag 20 november 2014 09:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
op justin passen?
[ afbeelding ]
mooiquote:Op donderdag 20 november 2014 13:34 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaa mn enkels blijven mooi recht met hardlopen![]()
nu 5 kmquote:Op donderdag 20 november 2014 13:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi
hoeveel km loop je per rondje?
waar??quote:Op donderdag 20 november 2014 14:36 schreef Cue_ het volgende:
Ik zit tot uurtje of 10 in de kroeg denk ik. Youre welcome to join![]()
@rocks
Nee joh.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Enschede is weer zon eind rijden. .
alleen alcohol vrije drankjesquote:Op donderdag 20 november 2014 15:00 schreef Cue_ het volgende:
En rijden en drankje doen gaan niet samen
ik kan vanavond niet. volgende week een keer?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:34 schreef Nikkie_86 het volgende:
Vanavond school maar heb geen zin wie heeft er zin vanavond een borrel te drinken ??
in sprintmodus?quote:
Die krijg ik ook wel voor de halve prijsquote:Op donderdag 20 november 2014 16:03 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
alleen alcohol vrije drankjes
zoals cola en sinas![]()
Basquote:Op donderdag 20 november 2014 16:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hen![]()
Niets gebroken met schaatsen?
nopequote:Op donderdag 20 november 2014 15:00 schreef Cue_ het volgende:
En rijden en drankje doen gaan niet samen
of t volgende week kan weet ik niet maar we gaan ff kijkenquote:Op donderdag 20 november 2014 16:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan vanavond niet. volgende week een keer?
dat was ook niet nodigquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat was ook niet nodig
Nikkie wou wat doen en ze wou niet naar enschede. Het is bij jou toch bekend dat ze in nijverdal woont.
geslachtsroomtaart?quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:23 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]nu ben k toch maar naar school geweest. .. en lekker taart gegeten
quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verrassing! De helft van het dossier ontbrak
lekker handigquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het zou ook in een keer goed gaanquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ohhh k heb je helemaal niet gezienquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was net even in Nijverdal om een vriendinnetje voor Tali te halen. De nieuwe is kanariegeel met witte vleugels, echt een bjoetieZe zit nu ongeveer 15 min in de kooi, durft nog niet van de bodem te komen en Tali zit haar vanaf het hoogste stokje te bekijken
Lief dagboek...quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was net even in Nijverdal om een vriendinnetje voor Tali te halen. De nieuwe is kanariegeel met witte vleugels, echt een bjoetieZe zit nu ongeveer 15 min in de kooi, durft nog niet van de bodem te komen en Tali zit haar vanaf het hoogste stokje te bekijken
quote:Op zaterdag 22 november 2014 04:36 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee dat bijna nadien.. monchoutaart hadden we
Hoe heet ze?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Heeft nog geen naamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |