quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Normaal zijn hulplijnen verboden, maar als die zulke antwoorden blijft geven, heb je mijn permissie.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Normaal zijn hulplijnen verboden, maar als die zulke antwoorden blijft geven, heb je mijn permissie.
haha dat ik dat weetquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:09 schreef Tanden68 het volgende:
Compagnie van Frans Bugnik, heet nachtwacht omdat het tijdens het bewaren zwart verkleurde
De naam is maar half volledig, de rest is alvast goedquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:09 schreef Tanden68 het volgende:
Compagnie van Frans Bugnik, heet nachtwacht omdat het tijdens het bewaren zwart verkleurde
*Bunnik, maar is wel goed.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:09 schreef Tanden68 het volgende:
Maakt zich gereed ofzoiets.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De naam is maar half volledig, de rest is alvast goed
Ik heb het net opgezocht, ik denk niet dat er iemand is die de hele naam uit zijn hoofd weet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De naam is maar half volledig, de rest is alvast goed
*Banninckquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
*Bunnik, maar is wel goed.
Moet ook altijd lachen om de reden dat er stukken afgehaald zijn
Past niet door de deur, Henk...quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
*Bunnik, maar is wel goed.
Moet ook altijd lachen om de reden dat er stukken afgehaald zijn
Misschien dat ze een tweede belangrijk persoon op het schilderij wetenquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb het net opgezocht, ik denk niet dat er iemand is die de hele naam uit zijn hoofd weet.
Joe, is goed, is toch een lelijk schilderijquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Past niet door de deur, Henk...
Zagen we 'm toch door de midden, Jo?
1: Toto69: 85quote:
Ben je ook naar Thunderdome geweest ofzo?quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:22 schreef HPLC het volgende:
Ik ging vroeger op feesten altijd pogo'en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |