Helaas die vlieger gaat niet op, ze was nog wel naar een zwembad in Amsterdam geweest om een onderwater foto te maken.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:13 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Fantastisch idee! Nu kan ik gewoon op mijn zolderkamer de wereld over reizen
Inderdaad, reizen doe je voor jezelf, niet om anderen in uniekheid af te troeven op Facebookquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:28 schreef Novito12 het volgende:
Wie geeft een fuck wat er nog 'kan' en wat niet?![]()
Speak for yourself hequote:Op zaterdag 22 november 2014 05:03 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Inderdaad, reizen doe je voor jezelf, niet om anderen in uniekheid af te troeven op Facebook
Treurig zulke mensen..quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:40 schreef flipsen het volgende:
[..]
Speak for yourself heIk weet dat TS vooral reist om daarover te kunnen opscheppen in Fok!topics bijvoorbeeld. Ook logisch dat juist hij dit topic is gestart, want hij valt natuurlijk van zijn voetstuk als zijn volgende verslag over, ik noem maar wat, Chersonissos zou gaan...
Ik ben blij dat je het eindelijk begint te snappen. Chersonissos is natuurlijk al meer dan voldoende belicht in het uitstekende reisprogramma Oh Oh Cherso. Bij lange na niet uniek genoeg. En voor een revival moeten we nog minimaal 20 jaar wachten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:40 schreef flipsen het volgende:
[..]
Speak for yourself heIk weet dat TS vooral reist om daarover te kunnen opscheppen in Fok!topics bijvoorbeeld. Ook logisch dat juist hij dit topic is gestart, want hij valt natuurlijk van zijn voetstuk als zijn volgende verslag over, ik noem maar wat, Chersonissos zou gaan...
Oorlog voor gevorderden zou ik het noemen. En als iets platgelopen is is dat Jerusalem, helemaal de oude stad. Zonder groot hout kruis over je schouder ben daar je al helemaal niet hip.quote:
Daar laat je je ook niet zien. 3 maanden op peterselie overleven in een kibboets!quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:02 schreef Individual het volgende:
[..]
Oorlog voor gevorderden zou ik het noemen. En als iets platgelopen is is dat Jerusalem, helemaal de oude stad. Zonder groot hout kruis over je schouder ben daar je al helemaal niet hip.
En dan terug in NL haren verven een populistische politieke partij beginnen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:03 schreef XL het volgende:
[..]
Daar laat je je ook niet zien. 3 maanden op peterselie overleven in een kibboets!
quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:09 schreef Individual het volgende:
[..]
En dan terug in NL haren verven een populistische politieke partij beginnen.
mag ik even zeggen, stel je niet zo aan !quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het eindelijk begint te snappen. Chersonissos is natuurlijk al meer dan voldoende belicht in het uitstekende reisprogramma Oh Oh Cherso. Bij lange na niet uniek genoeg. En voor een revival moeten we nog minimaal 20 jaar wachten.
Dus ja, het moet uniek zijn, met wel iets om over te schrijven op FOK! en uiteraard fotogeniek, zodat ik minimaal 800 foto's kan nemen met mijn dure camera. Deze fotocollectie zal ik dan delen met mijn volgers om mijn grotere hipheid te bewijzen.
Oh jawel hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:10 schreef Igen het volgende:
[..]Het moet wel goedkoop zijn en de locals moeten redelijk Engels kunnen. In Japan en China vind je daarom ook bijna geen westerse toeristen;
Misschien dat ik niet op de "goeie" plekken ben geweest, maar waar vind je in die landen dan grote hoeveelheden westerse toeristen?quote:
In ieder geval in de grote steden als Beijing en Shanghai. Ook veel (westerse) language teachers die er tijdelijk wonen. En velen toeren dan een beetje door het land, maar het land is zo immens groot, keus zat, dus meer plekken waarover het aantal westerse toeristen zich kan verspreidenquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:15 schreef Igen het volgende:
[..]
Misschien dat ik niet op de "goeie" plekken ben geweest, maar waar vind je in die landen dan grote hoeveelheden westerse toeristen?
Oh, ok, daar ben ik dus inderdaad niet geweest.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
In ieder geval in de grote steden als Beijing en Shanghai. Ook veel (westerse) language teachers die er tijdelijk wonen. En velen toeren dan een beetje door het land, maar het land is zo immens groot, keus zat, dus meer plekken waarover het aantal westerse toeristen zich kan verspreiden
Waar ben jij dan zoal geweest?quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Oh, ok, daar ben ik dus inderdaad niet geweest.
Guilin wil ik ook nog een keer naartoe. Is het echt zo mooi als op de plaatjes?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Guilin wil ik ook nog een keer naartoe. Is het echt zo mooi als op de plaatjes?
Dat we daar niet aan gedacht hebbenquote:
Brugge schijnt toch ook mooi te zijn... "Het Venetie van Belgie"quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:46 schreef Igen het volgende:
Moet je wel naar Luik ofzo.Zelfs een stad als Namen is al lang door het mainstream-toerisme ontdekt.
Ik vind zelf Namen wel leuker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |