http://beta.nos.nl/artike(...)tij-vrijgegeven.htmlquote:Beelden van wilde schietpartij vrijgegeven
De politie van Brabant heeft beelden vrijgegeven van een wilde schietpartij bij een villa in Eindhoven. De beelden dateren van begin oktober en een aantal betrokkenen draagt kleding van de motorclub No Surrender.
Op de video, gisteravond uitgezonden door Omroep Brabant, is te zien hoe een groep mannen aankomt bij de oprijlaan van de villa. Na geblaf van een waakhond komt de bewoner samen met een vriend naar buiten, waarna een woordenwisseling ontstaat aan het hek.
Wapen
Waar het gesprek over gaat, is niet duidelijk. Op een gegeven moment trekt de vriend van de bewoner een wapen, waarna de bezoekers het hek openen en met getrokken wapen op het tweetal aflopen.
Na een korte schietpartij rennen de bezoekers uiteindelijk weer weg. Het is niet bekend of er bij de schotenwisseling gewonden zijn gevallen.
Enkele van de betrokkenen zijn door de politie geïdentificeerd en zij zijn op de video onherkenbaar gemaakt. Eén van hen zit in voorarrest. De politie is nog op zoek naar de identiteit van de anderen.
Misschien omdat schieten in zo'n (stressvolle) situatie niet erg makkelijk is en gewoon kunde vereist?quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:42 schreef HexHunter het volgende:
Hoe kunnen ze nou allemaal alles missen als ze op elkaar schieten van zo dichtbij.
De kogel is door de kerk, het zijn mensen van no surrender.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:39 schreef superniger het volgende:
Zit er al schot in de zaak?
XDXDXDXD
Ik denk dat missen moeilijker is dan raak schieten als je een meter van elkaar verwijderd bent maar goed.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien omdat schieten in zo'n (stressvolle) situatie niet erg makkelijk is en gewoon kunde vereist?
Het tegendeel blijktquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:44 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Ik denk dat missen moeilijker is dan raak schieten als je een meter van elkaar verwijderd bent maar goed.
Als dit in een serie zou gebeuren zou iedereen roepen hoe nep het wel niet was.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
http://beta.nos.nl/artike(...)tij-vrijgegeven.html
Dit geeft wel een aardig beeld hoeveel de werkelijkheid verschilt met de gemiddelde tv serie, maar ook de schaamteloosheid, op klaarlichte dag.
En ik moet zeggen, mijn sympathie ging uit naar de hond, ben blij dat die er goed vanaf is gekomen.
Mensen schieten diep van binnen niet graag op andere mensen. Bewust of onbewust expres missen zonder bijvoorbeeld training met schieten op menselijke tekeningen is standaard. De mensen die dat wel meteen kunnen zijn de echte gekkies. En die zijn een hele kleine minderheid.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:44 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Ik denk dat missen moeilijker is dan raak schieten als je een meter van elkaar verwijderd bent maar goed.
Ja, de mannen van No Surrender geven zich over.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, de mannen van No Surrender geven zich over.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:58 schreef raptorix het volgende:
Waaom rennen ze weg? Ze komen toch ook op hun brommer?
Die maakt vrienden.quote:
Damage control.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:07 schreef maily het volgende:
Meneer Otto zegt dat zijn club kapot is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |