SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T werkt wel denk ik.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:13 schreef zarGon het volgende:
NWS / Ook Britten willen "versierexpert" Julien Blanc weren.
Deze 'man'..
Voor hem werkt het omdat er kneuzen zijn die 3000 dollar betalen om naar zijn bullshit te luisteren.quote:
En ondertussen alleen maar meer publiciteit. Die jongen maakt zoveel geld met dom gelul.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:13 schreef zarGon het volgende:
NWS / Ook Britten willen "versierexpert" Julien Blanc weren.
Deze 'man'..
quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:40 schreef Deuce92 het volgende:
http://tindersfinestbache(...)mother-must-be-proud
Je weet meteen het type mannen wat op op zijn conferenties en zo af gaatquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:40 schreef Deuce92 het volgende:
http://tindersfinestbache(...)mother-must-be-proud
Walgelijk. Onzekere vrouwen vallen hier alleen voor.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ging me meer om zijn manier van omgang met vrouwen...
Er zijn best veel white knights die nu opkomen voor die vrouwtjesquote:
Dit is sws geen bad ass. Dit is een loser.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Er zijn best veel white knights die nu opkomen voor die vrouwtjes![]()
..Waarom krijgt een badass alle chicks, ik ben een aardige jongen, ik zou dat nooit bij haar doen-types..
Pua leerling gespotquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Er zijn best veel white knights die nu opkomen voor die vrouwtjes![]()
..Waarom krijgt een badass alle chicks, ik ben een aardige jongen, ik zou dat nooit bij haar doen-types..
Hey Dimaquote:
Wat voor stress?quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:17 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe ontstressen jullie na een werkdag?
Ook mijn eerste gedachte. Ik dacht begin er maar niet over.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat voor stress?
Masturbatie/seks is een goede optie, maar daar heb jij vast ook wel aan gedacht en vind je mij nu een vieslak omdat ik het voorstel.
Poepen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:17 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe ontstressen jullie na een werkdag?
Gek eigenlijk, heb nog nooit iemand seksen op zijn CV zien zetten bij intresses.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ook mijn eerste gedachte. Ik dacht begin er maar niet over.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Poepen.
Warm bad.
Ejaculeren.
Massage.
Het wisselt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |