He, vervelend Chanty. Hij kukelt wel echt van een potentieel lijntje af nu

. Heb je z'n lengte ook? Dat alle groei daar in is gaan zitten? Eerdere curves die ik zo heb gezien leken allergiekindjes, maar lijkt me wat kort door de bocht om dat zo te concluderen. Meer om in het achterhoofd te hebben. Advies inwinnen lijkt me wel wenselijk

.
Goede ochtend voor JM, GM en Soesa. Fijn dat het wennen goed is gegaan Soesa.
Krijgertje...vervelend! Heb je al advies van de vk? Bij mij dreigde ook een ontsteking, beide keren

. Ben er niet ziek op geworden. Ik moest toen met hechtingen een paar keer in een sodabadje. Vuilniszak over wc-bril 'spannen' en daar een laagje warm soda-water in en 10 minuten weken. Goed naspoelen met water. Was best pijnlijk allemaal. Moest goed opletten dat het wondgebied ook weer niet te week werd. Verder met blote billen op een celstofmatje, zodat het niet gaat broeien in kraamverband. Heel charmant allemaal

Maar wacht alsjeblieft op advies van VK! Hoop dat het snel beter wordt

Dank nog voor jullie adviezen gisteren. Franny zat wel goed met haar redenering. Ik moet de beslissing ook echt voor mezelf kunnen nemen. En tot nu toe lukt me dat helaas niet. Het zou misschien zoveel vrijheid kunnen geven, maar het voelt 'te' eng.