Het is een werkwoord jaquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Het is dus een werkwoord.
Ik epibreer
Hij epibreert
Wij epibreren
Ik maak duidelijk?
Ik benadruk?
Dat reken ik goed.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Epibreren is doen alsof je iets aan het doen bent. Bezig lijken.
Weet niet of het waar is, maar daar is inderdaad een woord voor bedacht.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Epibreren is doen alsof je iets aan het doen bent. Bezig lijken.
Zoiets als FOK!ken dus. Als ik op mijn stage aan het typen was, dachten ze vaak dat ik keihard aan mijn verslag werktequote:Op dinsdag 18 november 2014 13:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat reken ik goed.
" De betekenis is het verrichten van niet nader gespecificeerd werk dat heel voornaam lijkt, maar desondanks helemaal niets voorstelt."
Zo ongeveerquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zoiets als FOK!ken dus. Als ik op mijn stage aan het typen was, dachten ze vaak dat ik keihard aan mijn verslag werkte
Hoi, ik werk in de Salesquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:23 schreef Klaploper het volgende:
Interieurverzorgster genoemd worden terwijl je een schoonmaakster bent. Zoiets?
Je gebuikt het eigenlijk om iemand af te wimpelen, iemand die gaat vragen, van wanneer het klaar is bijvoorbeeld, dan zeg je: Het kan nog even duren want het proces moet ook nog geepribeerd worden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:23 schreef Klaploper het volgende:
Interieurverzorgster genoemd worden terwijl je een schoonmaakster bent. Zoiets?
Dank je.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat reken ik goed.
" De betekenis is het verrichten van niet nader gespecificeerd werk dat heel voornaam lijkt, maar desondanks helemaal niets voorstelt."
palestina, schotland?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
We gebruikten het op de uni vrij vaak.
Nieuwe vraag:
Welke teams zijn aangesloten bij de UEFA maar zijn geen soevereine staten?
Ik zoek er 6
-Walesquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
We gebruikten het op de uni vrij vaak.
Nieuwe vraag:
Welke teams zijn aangesloten bij de UEFA maar zijn geen soevereine staten?
Ik zoek er 6
Schotland is goed.quote:
Gibraltar is goed, Far Oër is goed.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:30 schreef HPLC het volgende:
Gibraltar
Malta
Monaco
Faroër
San Marino
Andorra?
zomaar wat gokjes
Eerste 5 zijn goed.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
-Wales
-GIbraltar
-Noord Ierland
-Farooer Eilanden
-Schotland
-San Marino????
Nee hoor, ontbreekt er nog één volgens mijquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:34 schreef Klaploper het volgende:
Dus het antwoord is er al. Ik ben te lui om ze op een rijtje te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |