SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilerquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:59 schreef deadprez het volgende:
bohemian rhapsody, stairway to heaven
1 weet je er maar?quote:Op dinsdag 18 november 2014 01:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
boudewijn de groot staat er ook altijd in
dat was een voetballer tochquote:Op dinsdag 18 november 2014 01:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
boudewijn de groot staat er ook altijd in
Bohemian rhapsody Queen op 1, Eagles met hotel california op 2, boudewijn de groot met avond ik gok op 3quote:
Spoiler...quote:Op dinsdag 18 november 2014 01:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bohemian rhapsody Queen op 1, Eagles met hotel california op 2, boudewijn de groot met avond ik gok op 3
Jonkheer Boudewijn Ernst (Boudewijn) de Grote (Den Haag, 24 juni 1955) is een voormalig Nederlands voetballer en voetbaltrainer. Hij speelde voor verschillende clubs in de Haagse regio. De Geer is vooral bekend van zijn tijd bij FC Den Haag en bij de Graafschap.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op dinsdag 18 november 2014 01:52 schreef datismijnmening het volgende:
BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen Springsteen fout, dat was The river. Maar puntje krijg je wel
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Dit ja. Maar dat zal vast niet gek zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:00 schreef HPLC het volgende:
Die laatste vraagDaar had ik kunnen scoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |