Oh dan is het goed, kun je als hint misschien de naam van zijn hont geven, dan weet ik het denk ik wel.quote:
jaquote:
Hoezo weet je het dan wel? maar niet bij de namen van zijn kinderen? wtfquote:Op maandag 17 november 2014 23:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oh dan is het goed, kun je als hint misschien de naam van zijn hont geven, dan weet ik het denk ik wel.
Kut, ik wist het net.quote:Op maandag 17 november 2014 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ooooh, dan is het karl. karl odermatt
ja puntje voor jouquote:Op maandag 17 november 2014 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ooooh, dan is het karl. karl odermatt
dan weet je dus niet best veel van voetbalquote:Op maandag 17 november 2014 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat.
Ik weet best veel van voetbal maar ik heb nog nooit gehoord van deze jongen..
quote:Op maandag 17 november 2014 23:50 schreef deadprez het volgende:
agemahoop blablabla en alles is de schuld van de pvda
![]()
/sc
Ja, want iedereen is bekend met spelers van 40 jaar terug, uit de Zwitsers competitie.quote:Op maandag 17 november 2014 23:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dan weet je dus niet best veel van voetbal
Yoloquote:Op maandag 17 november 2014 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Van welke groep was Colucci Era het debuutalbum?
quick boys ?quote:Op maandag 17 november 2014 23:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, want iedereen is bekend met spelers van 40 jaar terug, uit de Zwitsers competitie.
mag jij vraag stellen?quote:Op maandag 17 november 2014 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Van welke groep was Colucci Era het debuutalbum?
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |