Ammenooitniet! Niet iedereen is zo onfatsoenlijk als jullie.quote:Op maandag 17 november 2014 21:53 schreef Crimineel87 het volgende:
[..]
Dat zou je zelf toch ook doen?
God straft direct.quote:Op maandag 17 november 2014 22:07 schreef blomke het volgende:
Iets exact soortgelijks heb ik met een tokkie twee huizen verderop meegemaakt. Zogenaamd het dak vervangen, maar in werkelijkheid, 1,5 meter er boven op zetten. Ik heb foto's genomen en met m'n bezwaren aan de gemeente verzonden.
Inspectie is langsgeweest en de bouw is stilgelegd. Nu kijk ik tegen een half afgebouwde dakopbouw aan .![]()
Ligt dat niet aan het bestemmingsplan? Hier in de gemeente staat gewoon in het bestemmingsplan en mag er op de erfgrens gewoon worden gebouwd tot een goothoogte van 3,10 oidquote:Op maandag 17 november 2014 22:22 schreef Gieliovd het volgende:
Maar on topic: ja, je buurman zal er waarschijnlijk een zaak van maken omdat je je hoger dan 1,80 op de erfgrens bouwt. En ja, hij kan gelijk krijgen.
Ja wat verwacht je dan?quote:Op maandag 17 november 2014 22:07 schreef blomke het volgende:
Iets exact soortgelijks heb ik met een tokkie twee huizen verderop meegemaakt. Zogenaamd het dak vervangen, maar in werkelijkheid, 1,5 meter er boven op zetten. Ik heb foto's genomen en met m'n bezwaren aan de gemeente verzonden.
Inspectie is langsgeweest en de bouw is stilgelegd. Nu kijk ik tegen een half afgebouwde dakopbouw aan .![]()
JA.quote:Op maandag 17 november 2014 21:49 schreef Crimineel87 het volgende:
Kan die buurman nog moeilijk gaan doen door de gemeente bij ons over de vloer te sturen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |