Respect! Hier hou ik van, gewoon fuck it.quote:Op maandag 15 december 2014 21:33 schreef junkiexp het volgende:
http://link.marktplaats.nl/m875255377
Ik heb nog wel ff zitten twijfelen en wat na zitten rekenen maar ik ga het toch doen.
Dat ding is bijna 2000 kg dus ik ga wel met de wegenbelasting van 84 naar 109 euro maar fuck it![]()
Morgenavond kijken bij de BMW, ben benieuwd.
En dan snel de Omega V6 schorsen, want de apk is al 3.5 week verlopen.
Dat kost 130 euro, voor 100 euro heb ik APK zonder gezeur in de Waalhaven
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:03 schreef junkiexp het volgende:
Gekocht![]()
![]()
Had wel wat minpunten zoals ik al wist, deuk in de la deur, en wat bultjes op de achterklep, airbag lampje brand en zonnescherm achter werkt niet.
Daarnaast is het hemeltje een beetje los en verder nog wat van die kleine dingen.
Maar verder loopt het heel mooi en de automaatbak schakelt superzacht.
Wat er verder nog op zit wat ik niet wist:
Xenon verlichting
Dubbel glas rondom
Werkende climatcontrol
Automatisch inklapbare buitenspiegels
En dat geluid![]()
![]()
Ga hem morgen of vrijdag ophalen, dan zal ik eens een uitgebreid verslag maken.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:03 schreef junkiexp het volgende:
Gekocht![]()
![]()
Had wel wat minpunten zoals ik al wist, deuk in de la deur, en wat bultjes op de achterklep, airbag lampje brand en zonnescherm achter werkt niet.
Daarnaast is het hemeltje een beetje los en verder nog wat van die kleine dingen.
Xenon verlichting
Dubbel glas rondom
Werkende climatcontrol
En dat geluid![]()
![]()
Ja echt bizar, als je voor het stoplicht staat en de radio is uit dan hoor je alleen heel zachtjes de airco blazen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:07 schreef -niemand- het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat dubbel glas is echt geweldig. lekker weinig geluid in het interieur
Nu moet je eigenlijk alleen nog een chauffeur regelen en dan kun je de directeur uithangenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:08 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja echt bizar, als je voor het stoplicht staat en de radio is uit dan hoor je alleen heel zachtjes de airco blazen.
Ik ben al directeur, maar chauffeur kan ik niet betalenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:09 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Nu moet je eigenlijk alleen nog een chauffeur regelen en dan kun je de directeur uithangen
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:10 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Krijgen we ook nog een filmpje van het geluid?
Heldquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:03 schreef junkiexp het volgende:
Gekocht![]()
![]()
Xenon verlichting
Dubbel glas rondom
Werkende climatcontrol
En dat geluid![]()
![]()
Met deze tijden?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:16 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Held![]()
Met deze tijden een V12 kopen![]()
De brandstofprijzen staan momenteel op het laagste punt sinds jaren (al zie ik dat op korte termijn ook wel weer misgaan en weer omhoog kruipen)quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:17 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Met deze tijden?
Ik heb nergens last van hoor, ik krijg zo ongeveer elke maand meer geld binnen![]()
Of doel je op de brandstofprijzen?
Wegenbelasting, en inderdaad benzine prijzen..quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:17 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Met deze tijden?
Ik heb nergens last van hoor, ik krijg zo ongeveer elke maand meer geld binnen![]()
Of doel je op de brandstofprijzen?
Nee ik ben totaal niet afhankelijk van de wagen, zit er zelfs aan te denken om nog een saaie lease golf op de zaak te zetten om daar een beetje mee naar de klanten te rijden als dat nodig is.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
De brandstofprijzen staan momenteel op het laagste punt sinds jaren (al zie ik dat op korte termijn ook wel weer misgaan en weer omhoog kruipen)
En als ik het zo lees ga je niet afhankelijk zijn van deze wagen, dus dat maakt ook al een groot verschil. Dus ik snap het wel. Als je het kan missen, why the hell not?
Ik heb onlangs ook een benzineslurpende Amerikaan met een V6 gekocht (oldtimer) gewoon omdat ik hem fucking vet vond en altijd al een belachelijke auto voor erbij wilde hebben
Laat ze maar lekker downsizen, kan ik een dikke bak goedkoop aanschaffen, ik lach mij rotquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:37 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Wegenbelasting, en inderdaad benzine prijzen..
Iedereen downsized tegenwoordig en het moet zuiniger etc.
En wat word er hier gekocht? Een dikke polar bear unfriendly 5 liter 12 cilinders
Alleen als er een autotelefoon in zit natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:50 schreef junkiexp het volgende:
Nog steeds aan het zoeken hoor, ik geef mezelf tijd tot eind van het jaar.
Wat denken we hiervan:
http://link.marktplaats.nl/m875255377
![]()
Klopt, dan hoef ik de motor 's ochtends ipv 15 minuten maar 10 minuten stationair te laten lopen.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:27 schreef DonJames het volgende:
Nice! En hij is voor het milieu want er zit dubbel glas in
Standkachelquote:Op woensdag 17 december 2014 12:00 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Klopt, dan hoef ik de motor 's ochtends ipv 15 minuten maar 10 minuten stationair te laten lopen.
Je denkt toch niet dat ik op dat koude leer ga zitten
Niet eens stoelverwarming?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:00 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Klopt, dan hoef ik de motor 's ochtends ipv 15 minuten maar 10 minuten stationair te laten lopen.
Je denkt toch niet dat ik op dat koude leer ga zitten
Dat doen trouwens de meeste auto's met 6 versnellingen. Zelfs mijn zuinige, maar 130pk, dieseltje.quote:
Ja een diesel, daar heb je het al.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:01 schreef NieuweNier het volgende:
Awesome dat je er blij mee bent! En historisch. De kans is klein dat je in de toekomst nog steeds v12 kunt rijden.
Ik ben stiekem benieuwd naar je ervaringen. Hoe zo'n vlaggenschip is in het dagelijks gebruik. Speciale dingen eraan. En onderhoud / wanneer het einde komt.
[..]
Dat doen trouwens de meeste auto's met 6 versnellingen. Zelfs mijn zuinige, maar 130pk, dieseltje.
diesel draait sowieso minder toeren dan benzine he.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:01 schreef NieuweNier het volgende:
Awesome dat je er blij mee bent! En historisch. De kans is klein dat je in de toekomst nog steeds v12 kunt rijden.
Ik ben stiekem benieuwd naar je ervaringen. Hoe zo'n vlaggenschip is in het dagelijks gebruik. Speciale dingen eraan. En onderhoud / wanneer het einde komt.
[..]
Dat doen trouwens de meeste auto's met 6 versnellingen. Zelfs mijn zuinige, maar 130pk, dieseltje.
Die motorquote:Op donderdag 18 december 2014 23:33 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |