Haha, ok fair enough. Ik vond het wel vrij uniek voor n benzineauto.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:16 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Net ingelopen
Volvo's met een 5 cilinder, Mercedes en de VAG 1.9 TDI staan wel bekend om de absurd hoge kilometer standen die ze halen
Er staan er 150 te koop momenteel met km-stand (vaak heel ver) boven de 500.000km op benzinequote:Op woensdag 19 november 2014 19:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha, ok fair enough. Ik vond het wel vrij uniek voor n benzineauto.
Nee joh het merendeel van die advertenties klopt geen zak van de kilometerstand, gewoon fout ingetypt of een bug op de website.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Er staan er 150 te koop momenteel met km-stand (vaak heel ver) boven de 500.000km op benzine
http://www.gaspedaal.nl/z(...)rk=&lftd=&grnt=&uz=0
Ik heb ook zo mijn twijfels bij de Polo met 1,9 miljoen en de 206 met 2,6 miljoen op de teller.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee joh het merendeel van die advertenties klopt geen zak van de kilometerstand, gewoon fout ingetypt of een bug op de website.
Of wat dacht je van deze Volkswagen Vento, met, jawel, 252.595.062 km op de teller. En dat is dan nog niet eens een nulletje te veelquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:42 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik heb ook zo mijn twijfels bij de Polo met 1,9 miljoen en de 206 met 2,6 miljoen op de teller.
Toch wel onhandig, helemaal geen pkquote:zit geen pk op omdat de auto al even in beslag is genomen door politie voor openstaande boetes. vandaar dat ik hem eigelijk zo snel mogelijk wil verkopen.
Dat is nog verder dan die komeet waar de Philae nu op staatquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:05 schreef delano.888 het volgende:
Of wat dacht je van deze Volkswagen Vento, met, jawel, 252.595.062 km op de teller. En dat is dan nog niet eens een nulletje te veel...
En oud en japans danquote:Op maandag 17 november 2014 21:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Liever oud en Frans, dan nieuw en Japans.
En? wat gaat het worden? al ergens naar wezen kijken ofzo?quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 07:48 schreef silenthill het volgende:
Subaru SVX. Vette bak.
Ziet er ook apart uit
Mijn pa reed tot vorig jaar een V70 uit 1999, benzine / LPG. Met dik vier ton op de teller weggedaan, nooit noemenswaardige problemen mee gehad en het ding reed nog perfect. Hij rijdt nu nog rond hier in het dorp.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:55 schreef dick_laurent het volgende:
http://link.marktplaats.nl/m869040063
Die kilometerstand!!![]()
Weet niet hoe uniek dat is, maar vind het voor een benzineauto wel een prestatie!
http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lrquote:Op woensdag 19 november 2014 11:55 schreef dick_laurent het volgende:
http://link.marktplaats.nl/m869040063
Die kilometerstand!!![]()
Weet niet hoe uniek dat is, maar vind het voor een benzineauto wel een prestatie!
Ik rijd deze nu in station dus dat is niet echt een optie.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:19 schreef warhamstr het volgende:
http://link.marktplaats.nl/m845742674
Nee ben nog druk bezig om een selectie te maken, ik rijd sinds gisteren met een verlopen apk dus ik moet nu echt wel wat gaan regelen, ik laat het zeker wetenquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En? wat gaat het worden? al ergens naar wezen kijken ofzo?
Dan ga je waarschijnlijk een boete krijgen. Dat werkt tegenwoordig automatisch.quote:Op zondag 23 november 2014 00:25 schreef junkiexp het volgende:
, ik rijd sinds gisteren met een verlopen apk
quote:Op zondag 23 november 2014 00:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dan ga je waarschijnlijk een boete krijgen. Dat werkt tegenwoordig automatisch.
Buiten dat lijkt het me bijzonder onverstandig om nog te rijden zonder APK. Als je betrokken raakt bij een ongeval kan dat nogal vervelend uitpakken met je verzekering. Beter rij je er dus even niet mee
Dat loopt wel los, ik heb nog nooit van mijn leven een auto op tijd apk gekeurd.quote:Op zondag 23 november 2014 00:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dan ga je waarschijnlijk een boete krijgen. Dat werkt tegenwoordig automatisch.
Buiten dat lijkt het me bijzonder onverstandig om nog te rijden zonder APK. Als je betrokken raakt bij een ongeval kan dat nogal vervelend uitpakken met je verzekering. Beter rij je er dus even niet mee
Dat is wel per definitie waar, want er staat "kan". En dat kan wel degelijk vervelend uitpakkenquote:Op zondag 23 november 2014 00:39 schreef junkiexp het volgende:
En dat laatste is niet per definitie waar.
Je hebt gelijk maar je snapt het punt niet waar?quote:Op zondag 23 november 2014 00:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is wel per definitie waar, want er staat "kan". En dat kan wel degelijk vervelend uitpakken
Dat weet ik ook heus wel. Het is echter wel een feit dat een verzekering lastig kan gaan doen als je bij een ongeval betrokken raakt en je APK is verlopen.quote:Op zondag 23 november 2014 00:46 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar je snapt het punt niet waar?
APK is een momentopname en het is natuurlijk niet zo dat bij 1 dag verlopen keuring je auto
gelijk een onveilig barrel is.
Maar als het bijvoorbeeld een zwaar ongeluk is zullen ze auto technisch onderzoeken, als daaruit blijk dat het niet in orde is dan heb je wel een probleem.quote:Op zondag 23 november 2014 00:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat weet ik ook heus wel. Het is echter wel een feit dat een verzekering lastig kan gaan doen als je bij een ongeval betrokken raakt en je APK is verlopen.
Nee, ze gaan niet lastig doen, want dat kunnen ze niet want het staat niet in hun voorwaarden.quote:Op zondag 23 november 2014 00:55 schreef Geralt het volgende:
Kan allemaal best zo zijn, maar ze kunnen lastig gaan doen. Dat is het enige wat ik zeg. En bij ongelukken waarbij persoonlijk letsel bij komt kijken lopen de bedragen snel op en als de verzekering die vervolgens op jou probeert te verhalen dan is dat gewoon vervelend.
Daarom zou ik het gewoon niet doen.
Ja dat kunnen ze wel.quote:Op zondag 23 november 2014 00:56 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee, ze gaan niet lastig doen, want dat kunnen ze niet want het staat niet in hun voorwaarden.
quote:Op zondag 23 november 2014 00:24 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik rijd deze nu in station dus dat is niet echt een optie.
Daarnaast zit die gozer bij ons op het omega forum en hij is reeds verkocht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |