Hier wel.quote:
Zal wel waar zijn dan, altijd dat soort namen. Vond het nooit leuk, pas toen ik ouder werd.quote:
Je had zelfs in een verhaal een Ozewiezewozewiezewallakristallixquote:Op maandag 17 november 2014 21:18 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Zal wel waar zijn dan, altijd dat soort namen. Vond het nooit leuk, pas toen ik ouder werd.
nepalquote:Op maandag 17 november 2014 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag:
Landsvlaggen zijn meestal rechthoekig of in ieder geval vierkant...
Eén land is daar een uitzondering op... welk?
bedankt, nu is im walking on sunshine weer weg uit mijn hoofd. En hopelijk wel in jullie hoofd.quote:Op maandag 17 november 2014 21:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je had zelfs in een verhaal een Ozewiezewozewiezewallakristallix
Dat kan ik niet goed rekenen, omdat jij DIMM bent...quote:
Probeer eens "I WANNA DANCE WITH SOMEBODDDYYY" uit je hoofd te krijgen.quote:Op maandag 17 november 2014 21:21 schreef Klaploper het volgende:
[..]
bedankt, nu is im walking on sunshine weer weg uit mijn hoofd. En hopelijk wel in jullie hoofd.
Ik weet niet eens welk nummer dat is.quote:Op maandag 17 november 2014 21:22 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Probeer eens "I WANNA DANCE WITH SOMEBODDDYYY" uit je hoofd te krijgen.
melaatsequote:Op maandag 17 november 2014 21:22 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Probeer eens "I WANNA DANCE WITH SOMEBODDDYYY" uit je hoofd te krijgen.
quote:Op maandag 17 november 2014 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet eens welk nummer dat is.
... with somebody who loves me....quote:Op maandag 17 november 2014 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Makkelijk dusquote:Op maandag 17 november 2014 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ga het maar niet aanklikken.quote:
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |