tering, ik heb het wel geweten.quote:Op maandag 17 november 2014 21:08 schreef vigilant7 het volgende:
Hoe heette Schanulleke voor dat ze die naam had?
quote:Op maandag 17 november 2014 21:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
tering, ik heb het wel geweten.
Beatrijs? Iets heel aparts staat me iets van bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm out
✞
1: Toto69: 83quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 21:12 schreef vigilant7 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm out![]()
misschien moet je eens de topics doorlezen danquote:Op maandag 17 november 2014 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik vind Klaploper anders een zeer gewaardeerd lid hiero... zeikt niet, beschuldigt niet, scheldt niet. Kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.
Ja maar geen stad!quote:Op maandag 17 november 2014 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
True maar ook een plaats in Luxemburg
Een plaats is geen stadquote:Op maandag 17 november 2014 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
True maar ook een plaats in Luxemburg
quote:Op maandag 17 november 2014 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wiki: Ansembourg telt 40 inwoners...
Heb ik met cijfertjes...quote:Op maandag 17 november 2014 21:15 schreef Klaploper het volgende:
Topografie is mijn zwakste punt. Ik ken plekken alleen als ze in de 'geschiedenis' voorkomen.
Hier wel.quote:
Zal wel waar zijn dan, altijd dat soort namen. Vond het nooit leuk, pas toen ik ouder werd.quote:
Je had zelfs in een verhaal een Ozewiezewozewiezewallakristallixquote:Op maandag 17 november 2014 21:18 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Zal wel waar zijn dan, altijd dat soort namen. Vond het nooit leuk, pas toen ik ouder werd.
nepalquote:Op maandag 17 november 2014 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag:
Landsvlaggen zijn meestal rechthoekig of in ieder geval vierkant...
Eén land is daar een uitzondering op... welk?
bedankt, nu is im walking on sunshine weer weg uit mijn hoofd. En hopelijk wel in jullie hoofd.quote:Op maandag 17 november 2014 21:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je had zelfs in een verhaal een Ozewiezewozewiezewallakristallix
Dat kan ik niet goed rekenen, omdat jij DIMM bent...quote:
Probeer eens "I WANNA DANCE WITH SOMEBODDDYYY" uit je hoofd te krijgen.quote:Op maandag 17 november 2014 21:21 schreef Klaploper het volgende:
[..]
bedankt, nu is im walking on sunshine weer weg uit mijn hoofd. En hopelijk wel in jullie hoofd.
Ik weet niet eens welk nummer dat is.quote:Op maandag 17 november 2014 21:22 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Probeer eens "I WANNA DANCE WITH SOMEBODDDYYY" uit je hoofd te krijgen.
melaatsequote:Op maandag 17 november 2014 21:22 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Probeer eens "I WANNA DANCE WITH SOMEBODDDYYY" uit je hoofd te krijgen.
quote:Op maandag 17 november 2014 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet eens welk nummer dat is.
... with somebody who loves me....quote:Op maandag 17 november 2014 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Makkelijk dusquote:Op maandag 17 november 2014 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ga het maar niet aanklikken.quote:
Nee.quote:
jakkity sax of zo? Daar denk ik aan bij circusquote:Op maandag 17 november 2014 21:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Of dat Festival Carnaval liedjes uit de Efteling... geluidshorror
HIMYMquote:
Droomvlucht is gewoon mooiquote:Op maandag 17 november 2014 21:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Of dat Festival Carnaval liedjes uit de Efteling... geluidshorror
Lord of the rings?quote:Op maandag 17 november 2014 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
Welke film is na aanpassing aan inflatie de meest winstgevende/succesvolle film ooit?
Titanicquote:Op maandag 17 november 2014 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
Welke film is na aanpassing aan inflatie de meest winstgevende/succesvolle film ooit?
fridayquote:Op maandag 17 november 2014 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
Deze heb ik serieus veel geluisterd.quote:
Och, sentiment.quote:Op maandag 17 november 2014 21:27 schreef deadprez het volgende:
don't be a menace to south central while drinkin your juice in the hood
dit iddquote:
Deze nu dus in mijn kop. Maar beter dan die troep van net.quote:
Ik wilde dat ik zo snel van nummer kon ruilenquote:Op maandag 17 november 2014 21:31 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Deze nu dus in mijn kop. Maar beter dan die troep van net.
ik kan niet wachtenquote:Op maandag 17 november 2014 21:32 schreef Klaploper het volgende:
Even denken hoor, maar dan komt er ook een leuke.
Ben je high?quote:Op maandag 17 november 2014 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
... horen jullie ook al die giraffes, en leeuwen, en neushoorns... al die beesten die men regelmatig in Zimbabwe aantreft?
Wat heb jij met Zimbabwe?quote:Op maandag 17 november 2014 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
... horen jullie ook al die giraffes, en leeuwen, en neushoorns... al die beesten die men regelmatig in Zimbabwe aantreft?
ga jij dit echt elke keer weer doen?quote:Op maandag 17 november 2014 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Porto?quote:Op maandag 17 november 2014 21:36 schreef Klaploper het volgende:
Simpele dan: waar kwam marco polo weg? Land is niet genoeg.
Ik ga nu denken over een betere vraag voor de volgende keer dat ik het goed heb. Dat is veel te snel uiteraard.
Komt vast uit Noord of oost NLquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |