tering, ik heb het wel geweten.quote:Op maandag 17 november 2014 21:08 schreef vigilant7 het volgende:
Hoe heette Schanulleke voor dat ze die naam had?
quote:Op maandag 17 november 2014 21:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
tering, ik heb het wel geweten.
Beatrijs? Iets heel aparts staat me iets van bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm out
✞
1: Toto69: 83quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 21:12 schreef vigilant7 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm out![]()
misschien moet je eens de topics doorlezen danquote:Op maandag 17 november 2014 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik vind Klaploper anders een zeer gewaardeerd lid hiero... zeikt niet, beschuldigt niet, scheldt niet. Kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.
Ja maar geen stad!quote:Op maandag 17 november 2014 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
True maar ook een plaats in Luxemburg
Een plaats is geen stadquote:Op maandag 17 november 2014 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
True maar ook een plaats in Luxemburg
quote:Op maandag 17 november 2014 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wiki: Ansembourg telt 40 inwoners...
Heb ik met cijfertjes...quote:Op maandag 17 november 2014 21:15 schreef Klaploper het volgende:
Topografie is mijn zwakste punt. Ik ken plekken alleen als ze in de 'geschiedenis' voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |