Ben ik niet zo in thuis. Dan houd ik het bij Twents.quote:
Herman Finkersquote:Op maandag 17 november 2014 20:59 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ben ik niet zo in thuis. Dan houd ik het bij Twents.
Waar kwam Etto vandaan? Geen echte vraag, maar ik had het zelf opgezocht toen ik je naam zag.quote:
hou je bek ffquote:Op maandag 17 november 2014 21:06 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Waar kwam Etto vandaan? Geen echte vraag, maar ik had het zelf opgezocht toen ik je naam zag.
Ierland, missionaris in de lage Landen.quote:Op maandag 17 november 2014 21:06 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Waar kwam Etto vandaan? Geen echte vraag, maar ik had het zelf opgezocht toen ik je naam zag.
Ierlandquote:Op maandag 17 november 2014 21:06 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik zoek echt ALLES op wat ik tegen kom en niet ken. Best nuttig hier.quote:Op maandag 17 november 2014 21:06 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik wil mijn bek best houden, als jij dan weg blijft of normaal doet.quote:
doe zelf normaal joh met je onzin telkensquote:Op maandag 17 november 2014 21:08 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik wil mijn bek best houden, als jij dan weg blijft of normaal doet.
quote:Op maandag 17 november 2014 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik vind Klaploper anders een zeer gewaardeerd lid hiero... zeikt niet, beschuldigt niet, scheldt niet. Kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |