nieuwe vraag plsquote:
Liever even wachten op een leuke vraag dan een rijtje clubs en dan de vraag welke voetballer daar speelde.quote:
Hoe heet de rij zou het moeten zijn.quote:Op maandag 17 november 2014 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind de vraag nogal onduidelijk
Zo logisch achteraf..quote:Op maandag 17 november 2014 20:53 schreef HPLC het volgende:
wel de rij van Fibonacchi? Of hoe je dat ook schrijft?
1: Toto69: 83quote:Op maandag 17 november 2014 20:53 schreef HPLC het volgende:
wel de rij van Fibonacchi? Of hoe je dat ook schrijft?
Hard voor hem.quote:Op maandag 17 november 2014 20:55 schreef Klaploper het volgende:
Bij iemand kwam de engelse wiki eerder in de zoekresultaten dan de nederlandse.
quote:Op maandag 17 november 2014 20:55 schreef Klaploper het volgende:
Bij iemand kwam de engelse wiki eerder in de zoekresultaten dan de nederlandse.
Als jij niet stopt met zeuren om nieuwe vragen spam ik je bek vol met poëzie.quote:
Oud-Zimbabwaanse?quote:Op maandag 17 november 2014 20:57 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Als jij niet stopt met zeuren om nieuwe vragen spam ik je bek vol met poëzie.
1/x + 16xquote:Op maandag 17 november 2014 20:57 schreef HPLC het volgende:
Wat is de afgeleide van: f(x) = ln x + 8x2
Ben ik niet zo in thuis. Dan houd ik het bij Twents.quote:
Herman Finkersquote:Op maandag 17 november 2014 20:59 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ben ik niet zo in thuis. Dan houd ik het bij Twents.
Waar kwam Etto vandaan? Geen echte vraag, maar ik had het zelf opgezocht toen ik je naam zag.quote:
hou je bek ffquote:Op maandag 17 november 2014 21:06 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Waar kwam Etto vandaan? Geen echte vraag, maar ik had het zelf opgezocht toen ik je naam zag.
Ierland, missionaris in de lage Landen.quote:Op maandag 17 november 2014 21:06 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Waar kwam Etto vandaan? Geen echte vraag, maar ik had het zelf opgezocht toen ik je naam zag.
Ierlandquote:Op maandag 17 november 2014 21:06 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik zoek echt ALLES op wat ik tegen kom en niet ken. Best nuttig hier.quote:Op maandag 17 november 2014 21:06 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik wil mijn bek best houden, als jij dan weg blijft of normaal doet.quote:
doe zelf normaal joh met je onzin telkensquote:Op maandag 17 november 2014 21:08 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik wil mijn bek best houden, als jij dan weg blijft of normaal doet.
quote:Op maandag 17 november 2014 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik vind Klaploper anders een zeer gewaardeerd lid hiero... zeikt niet, beschuldigt niet, scheldt niet. Kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |