Bam! Kan je zelf de stand doen? Anders duurt het wel even.quote:
whehehquote:
Bruneiquote:Op maandag 17 november 2014 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
In welk land wordt de koning gekozen uit de negen Sultans die de staten besturen?
Boer hansquote:Op maandag 17 november 2014 21:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Wie was de oprichter van de Boerenpartij in Nederland ?
quote:
Hendrik.quote:
wees maar niet bang dat ik 84 delen ga doorspittenquote:Op maandag 17 november 2014 21:48 schreef datismijnmening het volgende:
Maar die vraag is al eens geweest
1: Toto69: 83quote:
Dat was toen niet de vraag.quote:Op maandag 17 november 2014 21:48 schreef datismijnmening het volgende:
Maar die vraag is al eens geweest
Ik ookquote:Op maandag 17 november 2014 21:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
oh dacht dat jullie een grappie maakten met koekoek
Nee eerder.quote:
Nee later.quote:
quote:
quote:
Ik kan er ook niks aan doen dat jullie dat niet weten, zo'n lastige vraag is het niet.quote:
De vraag niet, het antwoord kost een aantal pogingen. Ik vind het stiekem wel grappig, maar nu kan wel elke hond het radenquote:Op maandag 17 november 2014 21:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat jullie dat niet weten, zo'n lastige vraag is het niet.
als het gokken wordt is er niet veel meer aanquote:Op maandag 17 november 2014 21:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat jullie dat niet weten, zo'n lastige vraag is het niet.
Had toch gekund dat er een user was die het gewoon wist.quote:Op maandag 17 november 2014 21:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
als het gokken wordt is er niet veel meer aan
kan ookquote:Op maandag 17 november 2014 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Had toch gekund dat er een user was die het gewoon wist.
Zo moet je het niet opvatten.quote:Op maandag 17 november 2014 21:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb 26 punten bij elkaar gegokt dus ik zie dit als een rechtstreekse sneer naar mij toe
quote:Op maandag 17 november 2014 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Niet zaniken, Deadprez is eindbaas.
kontlikkenquote:Op maandag 17 november 2014 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Niet zaniken, Deadprez is eindbaas.
Nee, gewoon een echt talent erkennen wanneer je 'm ziet.quote:
In wat?quote:Op maandag 17 november 2014 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, gewoon een echt talent erkennen wanneer je 'm ziet.
Draait hij zulke goede peukies dan?quote:Op maandag 17 november 2014 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hehehquote:Op maandag 17 november 2014 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Draait hij zulke goede peukies dan?
jajajajjajajaajaquote:Op maandag 17 november 2014 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
aliquote:Op maandag 17 november 2014 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke wereldkampioen sloeg Regillio Tuur knockout in Seoul 1988?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |