SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie december:
DI 25-11 Nominatie
WO 26-11 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 30-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 1-12 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
Ik schreef ook maar een paar suggesties. Ik weet, dat ze die herrie niet meer wilde en dat Collie er zelfs niet van kon slapen.quote:Op maandag 17 november 2014 19:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
lijkt mij stug,.... als jij iedere dag je buren hoort neuken ,is dat niet bevorderlijk voor je nachtrust
en daar zitten nog vaak iets betere muren tussen als in die loods![]()
De ei zei Mark ook echt hequote:Op maandag 17 november 2014 19:23 schreef bull1966 het volgende:
wat was er eerder
het ei of de kip
ligt aan je definitie van beiden![]()
Mark dat ie Vanes toch al wou masseren.
Wilco "Ja niemand wilde het doen he, maar die schimmelvoeten he. Maar jij kijkt niet maar doet gewoon"![]()
![]()
![]()
Kan ik mij voorstellen. Zelfs Isa klaagde er ooit over maar is de laatste tijd de ergste herriemaker.quote:Op maandag 17 november 2014 19:24 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ik schreef ook maar een paar suggesties. Ik weet, dat ze die herrie niet meer wilde en dat Collie er zelfs niet van kon slapen.
Rekening houden met elkaar lijkt daar onmogelijk. Zelfs een voorstel om na 00:00 geen lawaai meer te maken werd afgedaan als 'onredelijk'. En Nicoline maar neuzelen over hoogstaande onzin, als ze nou eerst dit eens zou oppakken..![]()
Grappig altijd.. diegene die niets te neuken hebben....
Vinden altijd dat er niet geneukt moet worden...
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
als je een ei definieert als iets waaruit een kip komt
of een kip definieert als een beest dat eieren legt
nou daar is het antwoordIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Maar die haan dan?quote:Op maandag 17 november 2014 19:27 schreef bull1966 het volgende:
als je een ei definieert als iets waaruit een kip komt
of een kip definieert als een beest dat eieren legt
nou daar is het antwoord
Wilco over de smetvlekken onder Colinda's borsten en dat ze vertelde dat die uitbreiden.
Mark iets als "ja ik lag gister in bed en Patrick zat er naar te kijken, gatverredamme dat hoeft ik allemaal niet te weten"![]()
T-Rex.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niets mis met veel sex hoor Jan ,quote:Op maandag 17 november 2014 19:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dat er zoveel gesekst wordt, schaamteloos
Maar niet als je iedere dag moet mee luisteren hoe anderen het doenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Jopie krijgt een cadeautje van de dochter van de Shoebie meneer. Een mok met daarop een tekstje en de zoen van zijn dochter in lippenstift denk ik.![]()
![]()
Dat heeft toch met warmte te maken en vocht. Daar is toch wat aan te doen. bbrrrquote:Op maandag 17 november 2014 19:28 schreef Urb het volgende:
Wilco over de smetvlekken onder Colinda's borsten en dat ze vertelde dat die uitbreiden.
Mark iets als "ja ik lag gister in bed en Patrick zat er naar te kijken, gatverredamme dat hoeft ik allemaal niet te weten"![]()
Dat bedoel ik ook. Seks privé niets mis mee, maar in die loods met 13 anderen moet je je inhouden.quote:Op maandag 17 november 2014 19:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niets mis met veel sex hoor Jan ,
Maar niet als je iedere dag moet mee luisteren hoe anderen het doen![]()
Wilco is niet gekomen om rijk te worden of om een eigen TV programma te krijgen
Mark ziet dat wel voor zich "Slopen met Wilco"![]()
![]()
Preventief. Maar ook curatief: Het is gewoon te behandelen.quote:Op maandag 17 november 2014 19:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat heeft toch met warmte te maken en vocht. Daar is toch wat aan te doen. bbrrr![]()
Inhouden is ook niet goed hoor,quote:Op maandag 17 november 2014 19:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Seks privé niets mis mee, maar in die loods met 13 anderen moet je je inhouden.
maar idd een beetje rekening houden met anderen is best okayMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 17 november 2014 19:28 schreef Urb het volgende:
Mark iets als "ja ik lag gister in bed en Patrick zat er naar te kijken, gatverredamme dat hoeft ik allemaal niet te weten"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En weer Patrick afzeiken...
Presteer zelf eens wat schreeuwerd !Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Kan volgens mij nooit erger zijn dan dat het was met B en Rquote:Op maandag 17 november 2014 19:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Inhouden is ook niet goed hoor,
maar idd een beetje rekening houden met anderen is best okay![]()
![]()
Vraagje "wie koopt er bij Shoeby,hier in de COS"?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die waren ook wel heftig jaquote:Op maandag 17 november 2014 19:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan volgens mij nooit erger zijn dan dat het was met B en R
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Je hoort Wilco nooit vertellen wat hij ZELF gaat doen...
Alleen maar wat anderen moeten doen, of fout doen.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Euhhhhh.......ikkequote:Op maandag 17 november 2014 19:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
Vraagje "wie koopt er bij Shoeby,hier in de COS"?![]()
Waar is Lot? Kleertjuhs....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wilco is er om iedereen te helpen bij hun Utopiaquote:Op maandag 17 november 2014 19:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Alleen maar wat anderen moeten doen, of fout doen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mark over het grote lijnenteam. Het wordt gewoon overgeslagen.
Probleem is dat er alleen maar domme lui in die groep kwamen zoals Nicoline en Isa.![]()
ja dat is zo.. ja afentoe zegt ie ik wil dit of datquote:Op maandag 17 november 2014 19:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Alleen maar wat anderen moeten doen, of fout doen.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Fixedquote:Op maandag 17 november 2014 19:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wilco is er om iedereen te helpen bij hun zijn eigen Utopia
Hij is buiten leuk bezig samen met Chrisquote:Op maandag 17 november 2014 19:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Alleen maar wat anderen moeten doen, of fout doen.![]()
![]()
alleen de bonus aanbiedingenquote:Op maandag 17 november 2014 19:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
Vraagje "wie koopt er bij Shoeby,hier in de COS"?![]()
![]()
Nee, Joey en Colinda zaten daar inquote:Op maandag 17 november 2014 19:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Mark over het grote lijnenteam. Het wordt gewoon overgeslagen.
Probleem is dat er alleen maar domme lui in die groep kwamen zoals Nicoline en Isa.![]()
Joey past kleren en Lau en Vanessa staan er natuurlijk met de neus boven opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zitten die ook in Belgie anders is het antwoord: nopequote:Op maandag 17 november 2014 19:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
Vraagje "wie koopt er bij Shoeby,hier in de COS"?Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Nu probeert Wilco dus Mark zo ver te krijgen dat Mark de investeringen enzo en het afmaken van projecten aan de kaak gaat stellen.
Nu ben ik benieuwd of Wilco dat centraal gaat brengen... Of dat hij dit nu weer doet om Mark de kastanjes uit het vuur te laten halen...Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
en om 8.30 begint hij al..quote:Op maandag 17 november 2014 19:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij is buiten leuk bezig samen met Chris![]()
Is dat wat?quote:
Wilco wil toch geen centraal?quote:Op maandag 17 november 2014 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu probeert Wilco dus Mark zo ver te krijgen dat Mark de investeringen enzo en het afmaken van projecten aan de kaak gaat stellen.
Nu ben ik benieuwd of Wilco dat centraal gaat brengen... Of dat hij dit nu weer doet om Mark de kastanjes uit het vuur te laten halen...
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wilco "2 keer door de droger heen, hij is helemaal naar de klote die broek! Volgens mij doet ze er een schep zand bij!"
![]()
![]()
![]()
![]()
pfff lau en Vanes rot op jullie
Wat een bemoeizuchtige wijven zijn dat zegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zei hij dat?quote:Op maandag 17 november 2014 19:38 schreef Urb het volgende:
Wilco "2 keer door de droger heen, hij is helemaal naar de klote die broek! Volgens mij doet ze er een schep zand bij!"
![]()
![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Omdat hij liever één op één manipuleert... centraal komt uit dat hij tegen iedereen nèt wat anders verteld.quote:Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Jij koopt natuurlijk bij Sarah.quote:Op maandag 17 november 2014 19:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
Zitten die ook in Belgie anders is het antwoord: nope
Mark praat mensen naar de mond toe.. maar hij naait je waar je bijstaat.. hij is een loeder
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Mijn god. Die bolle komt er ook weer bij. Flikker toch eens op! Laat mensen eens alleen op hun afspraak![]()
En natuurlijk weer geen beeld van Isa bij de koeien
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Het zal wel aan mij liggen.... maar ik zie heb ook het idee, dat wilco tegen de streams plaat de helft van de tijd...
Hem draagt graag hemden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
maar wel of geen centraal vanavond?quote:Op maandag 17 november 2014 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Omdat hij liever één op één manipuleert... centraal komt uit dat hij tegen iedereen nèt wat anders verteld.
nu weet ik et niet meer
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hehe nee. Bij Cool Catquote:Op maandag 17 november 2014 19:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij koopt natuurlijk bij Sarah.
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Men Shoeby vindt dat het pas, maar Lau vindt het te kort,
Waar bemoeit ze zich mee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja best wel en betaalbaar. Vooral als je iemand wat kado wil doen. Spijkerbroeken zijn ook niet al te duur terwijl er vele modellen zijn. (of zitte ge me nu in de meling te neme)quote:![]()
Wilco over Nicole: Sinds ze met Ivan is doet ze niets meer.
Die stelletjesvorming is slecht.
Nieuwe regel: Stelletje = exit.![]()
Ook Vanessa vindt dat hij een maat grote nodig heeftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moeten ze bij hun es doen, ongevraagd bij afspraak komen zittenquote:Op maandag 17 november 2014 19:39 schreef ledn81 het volgende:
Mijn god. Die bolle komt er ook weer bij. Flikker toch eens op! Laat mensen eens alleen op hun afspraak![]()
![]()
Misjien moet ze de droger niet zo hoog instellenquote:Op maandag 17 november 2014 19:41 schreef Dotteke het volgende:
Ook Vanessa vindt dat hij een maat grote nodig heeft![]()
Dit is toch te erg voor woorden met haar roydonderspaktjes.quote:Op maandag 17 november 2014 19:41 schreef Baconbus het volgende:
Oma gaat nu bepalen wat Joey aan moet.![]()
Wat zijn die mensen toch vrrrreeeeeeeeeeeeeeselijk...luister niet naar ze domme hoeren
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Als het langer is kan die laaf het weer toe eigenen, heeft ze weer 'n nachtpon erbijquote:Op maandag 17 november 2014 19:40 schreef Dotteke het volgende:
Men Shoeby vindt dat het pas, maar Lau vindt het te kort,
Waar bemoeit ze zich mee.![]()
![]()
soms slaag ik bij shoeby niet altijd hoorFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Mark "We hebben er toch al een"quote:Op maandag 17 november 2014 19:41 schreef voederbak het volgende:
Wilco hoopt dat er een serieuze timmerman komt
Wilco "Man die heeft een paar weken geleden uitgevonden hoe een frees werkt!"![]()
![]()
Ligt niet aan haar zegt ze net, Joey heeft een te lang bovenlijfquote:Op maandag 17 november 2014 19:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Misjien moet ze de droger niet zo hoog instellen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Natuurlijk!! daar ligt het aanquote:Op maandag 17 november 2014 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt niet aan haar zegt ze net, Joey heeft een te lang bovenlijf
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Lot.. met haar piratendoekje op haar kop.. whitetrash uit Hilversum fuck offf'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nee hoor,I don`t take you in the mailing.quote:Op maandag 17 november 2014 19:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja best wel en betaalbaar. Vooral als je iemand wat kado wil doen. Spijkerbroeken zijn ook niet al te duur terwijl er vele modellen zijn. (of zitte ge me nu in de meling te neme)
Jammer, vond Mark en Wilco toch best vermakelijk samen. Nu naar Ivan die met zn 2 snollebollekes links en rechts zit![]()
Wie A zegt,moet nus doen.quote:
vanmiddag waren ze ook al goed samen.. ging het over de boekhoudingquote:Op maandag 17 november 2014 19:44 schreef Urb het volgende:
Jammer, vond Mark en Wilco toch best vermakelijk same. Nu naar Ivan die met zn 2 snollebollekes links en rechts zit![]()
Je gaat toch niet menen, dat ze dit gezegd heeft?quote:
[/quote]
wauw.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: