weinig hoop dat ze wegblijven of dat er genoeg drank zal zijn?quote:Op maandag 17 november 2014 18:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schat ik ga weer wonen in t verre oosten, weinig hoop daarop hoor
Ja ok dat is waar.quote:Op maandag 17 november 2014 18:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schat ik ga weer wonen in t verre oosten, weinig hoop daarop hoor
Weinig hoop dat ze komen :"quote:Op maandag 17 november 2014 18:18 schreef clevy het volgende:
[..]
weinig hoop dat ze wegblijven of dat er genoeg drank zal zijn?
heb boel veel drank in huis maar boeit me weinig om t op een zuipen te zetten.. al staat m'n pet er wel naar
quote:Op maandag 17 november 2014 18:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ok dat is waar.
You are fucked...
yup. ik ook meestal.. al kom ik er de laatste maanden te weinig.quote:Op maandag 17 november 2014 18:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weinig hoop dat ze komen :"
Het op een zuipen zetten doe ik in de kroeg
Elk weekend dan maar naar het Westen reizen?quote:
valt daar iets te beleven dan?quote:Op maandag 17 november 2014 18:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elk weekend dan maar naar het Westen reizen?
Vroeger wel, nu niet meer.quote:
Nee joh, doe ik nu ook niet.quote:Op maandag 17 november 2014 18:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elk weekend dan maar naar het Westen reizen?
Het oosten leuker vinden dan het Westen.quote:Op maandag 17 november 2014 18:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee joh, doe ik nu ook niet.
Reis vaker naar t oosten dan naar t westen
*mompelt iets over raar en meisje redundant..quote:Op maandag 17 november 2014 18:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het oosten leuker vinden dan het Westen.
Raar meisje dat je bent.
Je kent me toch langer dan vandaagquote:Op maandag 17 november 2014 18:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het oosten leuker vinden dan het Westen.
Raar meisje dat je bent.
Neemt niet weg dat je raar bent.quote:
Zie mijn ondertitel van Vencoquote:Op maandag 17 november 2014 18:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je raar bent.
Ze had gelijkquote:
Pleonasme is het woord dat je zoekt.quote:Op maandag 17 november 2014 18:28 schreef clevy het volgende:
[..]
*mompelt iets over raar en meisje redundant..
dank u voor de witte schimmel.. dat gaat vast verkeerd uitgelegd wordenquote:Op maandag 17 november 2014 19:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Pleonasme is het woord dat je zoekt.
Hendig!quote:Op maandag 17 november 2014 19:40 schreef Cue_ het volgende:
krijg ik ineens een mail over mogelijkheid tot diner bij de deventer schouwburg zaterdag. Blijk ik daar dus die avond een voorstelling te hebben
Was het totaal vergeten / nergens opgeschreven
Ripquote:Op dinsdag 18 november 2014 07:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik slaap niet, ik lig in comakolere zeg. Is dit een winterslaap of een winterdip of ga ik dood?
Ik kwam er gisteren achter dat ik zaterdag Zwarte Piet ben.quote:Op maandag 17 november 2014 19:40 schreef Cue_ het volgende:
krijg ik ineens een mail over mogelijkheid tot diner bij de deventer schouwburg zaterdag. Blijk ik daar dus die avond een voorstelling te hebben
Was het totaal vergeten / nergens opgeschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |