SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik had die kans in ieder geval afgemaakt.quote:Op maandag 17 november 2014 17:52 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Lekker janken. Net of jij bij 4-4 in de 88 ste minuut nog rustig de vrije man gaat zoeken![]()
Ik wil wel x een potje doen, speel ik je helemaal dol
En ja, ik blijf altijd de vrije man zoeken. Ik denk niet dat je tegen mij een potje kan spelen, want aan die video te zien was dat niet de 360-versie.![]()
Ja, potverdikkeme herkenbaar.quote:
Vorige week snel de kip en pasta van het vuur gehaald en terug naar de supermarkt gesjeesd voor de pesto.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op maandag 17 november 2014 17:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee dat weet ik wel zeker, in tegenstelling tot DS2
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Dat weet ik zo net nog nietquote:Op maandag 17 november 2014 17:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had die kans in ieder geval afgemaakt.![]()
Gelukkig leg ik alles van tevoren klaar op het aanrecht dus dan heb ik het dan al door. Ook al eens macaroni met stukjes frikandel gegeten omdat gehakt vergetenquote:Op maandag 17 november 2014 17:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, potverdikkeme herkenbaar.
Vorige week snel de kip en pasta van het vuur gehaald en terug naar de supermarkt gesjeesd voor de pesto.Best lekker trouwens.
![]()
brandblusserbyzhano.gifquote:Op maandag 17 november 2014 17:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had die kans in ieder geval afgemaakt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op maandag 17 november 2014 17:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gelukkig leg ik alles van tevoren klaar op het aanrecht dus dan heb ik het dan al door. Ook al eens macaroni met stukjes frikandel gegeten omdat gehakt vergetenBest lekker trouwens.
!
Godverquote:Op maandag 17 november 2014 17:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ook al eens macaroni met stukjes frikandel gegeten omdat gehakt vergetenBest lekker trouwens.
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
"Had die kans in ieder geval afgemaakt."quote:Op maandag 17 november 2014 17:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had die kans in ieder geval afgemaakt.
En ja, ik blijf altijd de vrije man zoeken. Ik denk niet dat je tegen mij een potje kan spelen, want aan die video te zien was dat niet de 360-versie.zo'n ventje ben jij dus
Fijne avond
En nee ik speel nie op zo'n pauper 360. Want inheb tenminste een ps4net zo
![]()
Jij bent echt een ongelofelijke baas.quote:Op maandag 17 november 2014 18:04 schreef bombmannl het volgende:
[..]
"Had die kans in ieder geval afgemaakt."zo'n ventje ben jij dus
Fijne avond
Feyenoord Rotterdam![]()
Had die raampies wel wat steviger verwacht. Zou sjon deze gezet hebben?quote:Op maandag 17 november 2014 18:09 schreef Freire het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)erkeerd_gedaan_.html
Brabant![]()
Zag 'm net ja.quote:Op maandag 17 november 2014 18:09 schreef Freire het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)erkeerd_gedaan_.html
BrabantDat laatste raampje dan toch ook maar even.
Wtf heeft die laatste Java/HP update allemaal voor troep op mijn laptop geinstalleerd. Cyberlink zooi, Realteak WLAN zooi
![]()
.
![]()
Zul je zelf toestemming voor hebben gegeven...quote:Op maandag 17 november 2014 18:15 schreef Alovenac het volgende:
Wtf heeft die laatste Java/HP update allemaal voor troep op mijn laptop geinstalleerd. Cyberlink zooi, Realteak WLAN zooi
![]()
.
![]()
Zal best ja, gelijk even eraf gooienquote:Op maandag 17 november 2014 18:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zul je zelf toestemming voor hebben gegeven....
![]()
Ik wil deze nomineren als filmpje van het jaar 2014:
http://www.dumpert.nl/med(...)compilatie_2014.html![]()
Klopt, maar was laatst ook een keer op maandagavond en toen kon ik ook gewoon alles nog...quote:Op maandag 17 november 2014 18:46 schreef vanpers het volgende:
Vanavond weer PSN maintenance ?
Dacht ik ergens gelezen te hebben.![]()
Wat wil je met dat eerste zeggen? Ik had waarschijnlijk de bal met die eerste speler erin geschoten. En wat ben jij dan wel niet als je gaat zeggen dat je me wel even zoek speelt?quote:Op maandag 17 november 2014 18:04 schreef bombmannl het volgende:
[..]
"Had die kans in ieder geval afgemaakt."zo'n ventje ben jij dus
Fijne avond
![]()
Godver120 minuut een penaltie tegen gekregen terwijl ik helemaal niks deed
en tsja, wat kan ik er aan doen dat ik penalties tegen krijg terwijl ik helemaal niks doe? En dat spelers elkaar in de weg lopen zodat de tegenstander zomaar door kan lopen. En alleen maar paceeeeeeee, helemaal geen skill.
Meteen geen zin meer om te fappen door dit kut spel dus ik ga maar eten![]()
Even 5 minuutjes rust en je hebt wel weer zin om te fappenquote:Op maandag 17 november 2014 19:14 schreef rolls-reus het volgende:
en tsja, wat kan ik er aan doen dat ik penalties tegen krijg terwijl ik helemaal niks doe? En dat spelers elkaar in de weg lopen zodat de tegenstander zomaar door kan lopen. En alleen maar paceeeeeeee, helemaal geen skill.
Ik kan soms echt ragen door dit spel...
verdediger die precies bij een voorzet geblesseerd moet raken waarna de tegenstander vrij staat en de bal inkopt.![]()
Jij bent te jong om te fappen man.quote:Op maandag 17 november 2014 19:14 schreef rolls-reus het volgende:
Ik durf te wedden dat veel FIFA spelen met zo veel EAids echt niet goed is voor je hart, bloeddruk, etc.quote:Op maandag 17 november 2014 19:14 schreef rolls-reus het volgende:
Meteen geen zin meer om te fappen door dit kut spel dus ik ga maar etenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
No such thingquote:Op maandag 17 november 2014 19:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij bent te jong om te fappen man.![]()
Ik kende een aantal nog niet. Het was weer erg vermakelijk.quote:Op maandag 17 november 2014 18:41 schreef Freire het volgende:
Ik wil deze nomineren als filmpje van het jaar 2014:
http://www.dumpert.nl/med(...)compilatie_2014.htmlEn precies daarom ga ik dit spel voorlopig niet meer spelen.quote:Op maandag 17 november 2014 19:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat veel FIFA spelen met zo veel EAids echt niet goed is voor je hart, bloeddruk, etc.![]()
quote:Op maandag 17 november 2014 19:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij bent te jong om te fappen man.![]()
![]()
Het alternatief voor mij is CoD. Dat is ook niet veel gezonder.quote:Op maandag 17 november 2014 19:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kende een aantal nog niet. Het was weer erg vermakelijk.
[..]
En precies daarom ga ik dit spel voorlopig niet meer spelen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
hoi ik wel alleen even zeggen dat je er echt heel leuk uitziet gr gr rezaquote:Op maandag 17 november 2014 11:19 schreef Lindgren. het volgende:
Je hoeft helemaal geen vriendengroep te hebben om achter meisjes aan te gaan. Er zijn genoeg manieren. Als je meer sociaal contact wilt is het switchen van hobby nog het makkelijkst. Zoek iets wat je leuk vindt en je komt mensen tegen die hetzelfde vinden als jij. Oh en als je het echt om alleen vrouwen doet; het lijkt me sowieso eerst belangrijk dat je comfortabel wordt met praten met het andere geslacht. Als je er moeite mee hebt, zijn er duizend manieren om te oefenen. Ga wat vaker naar openbare plaatsen, vraag aan de verkoopster of ze je wil helpen met een nieuwe outfit, vraag iemand de weg, geef iemand op straat een welgemeend complimentje, etc. Uiteindelijk komt dat meisje echt wel op je pad, maar niet vanzelf. Voor sommigen is het hard werken.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zit dat vorige topic terug te lezen nu, geniaaloh wtf, het is Rene van Dierenquote:Op maandag 17 november 2014 13:02 schreef Freire het volgende:
Als we dan toch alles hier neer gooien
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Serieus, IF Homofiele Bouwvakker?Plus een schaduwstadion JACKPOTquote:Op maandag 17 november 2014 19:39 schreef rolls-reus het volgende:
In de sneeuw met witte kits en een witte bal, feest
Hij heeft ook nog eens 5 atb![]()
quote:Op maandag 17 november 2014 19:43 schreef Tim86 het volgende:
Zit dat vorige topic terug te lezen nu, geniaal
[..]
oh wtf, het is Rene van Dieren
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Ik sta op het punt om te promoveren naar D1. Maar als ik de verhalen moet geloven, is het daar helemaal niet leuk....
Vrijdagavond gaf iemand hier (weet niet meer wie) de tip om Balotelli eens te proberen. Dank. Wat een baas!![]()
Als centrale CAM is het in ieder geval een god.quote:Op maandag 17 november 2014 19:48 schreef Apekoek het volgende:
Is Driesje Mertens als SP niet net een cheap Messi? Iemand ervaring mee?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik vond het echt helemaal niks als spits. Voor mij echt te slap. Strikers met vrij lage strength zijn prima dit jaar, maar bij hem is het wat te extreem, zeker als je veel op de helft van de tegenstander speelt.quote:Op maandag 17 november 2014 19:48 schreef Apekoek het volgende:
Is Driesje Mertens als SP niet net een cheap Messi? Iemand ervaring mee?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohh, Arnautovic op het lijstje bij Feyenoord om de nieuwe spitta te worden. Samen met Zapata (maar die wilde volgens mij niet?) enJanko
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ze kunnen het geld voor een nieuwe spits beter uitgeven aan een fatsoenlijke scoutingquote:Op maandag 17 november 2014 19:52 schreef Tim86 het volgende:
Bohh, Arnautovic op het lijstje bij Feyenoord om de nieuwe spitta te worden. Samen met Zapata (maar die wilde volgens mij niet?) enJanko
![]()
Godver man.quote:Op maandag 17 november 2014 19:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh wtf, het is Rene van Dieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op maandag 17 november 2014 19:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hoi ik wel alleen even zeggen dat je er echt heel leuk uitziet gr gr rezaquote:Op maandag 17 november 2014 19:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh wtf, het is Rene van Dieren![]()
Denk dat ze gewoon voor Kramer gaanquote:Op maandag 17 november 2014 19:52 schreef Tim86 het volgende:
![]()
Als we Kramer of Janko halen spring ik echt van een flatgebouw af.quote:Op maandag 17 november 2014 19:52 schreef Tim86 het volgende:
Feyenoord Rotterdam![]()
quoteje voor het nageslachtquote:Op maandag 17 november 2014 19:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Als we Kramer of Janko halen spring ik echt van een flatgebouw af.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op maandag 17 november 2014 19:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Godver man.
Echt gewoon als 2 druppels waterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://www.flabber.nl/lin(...)e-geschiedenis-20337
Toffe foto's
Die foto bij dit artikel trouwens
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)j-oranje-onder19.htm
[ Bericht 20% gewijzigd door Tim86 op 17-11-2014 20:05:54 ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tim, jij had dit jaar toch ook met Casta gespeeld in FUT? Ik had hem naast Muriel staan (met Kone erachter) maar ik vond hem niet zo geweldig.![]()
Ja, heb hem in het begin veel gebruikt en vond hem echt prima eigenlijk. Merkte ook niks van zijn 2* weak foot.quote:Op maandag 17 november 2014 20:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tim, jij had dit jaar toch ook met Casta gespeeld in FUT? Ik had hem naast Muriel staan (met Kone erachter) maar ik vond hem niet zo geweldig.
Muriel is wel geniaal he? Kone vind ik ook echt goed.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ziet er goed spastisch uit jaquote:Op maandag 17 november 2014 20:00 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)e-geschiedenis-20337
Toffe foto's
Die foto bij dit artikel trouwens
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)j-oranje-onder19.htm
[ afbeelding ]![]()
![]()
Muriel is inderdaad heel erg goed maar ik heb hem toch weer verkocht (met verliesquote:Op maandag 17 november 2014 20:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, heb hem in het begin veel gebruikt en vond hem echt prima eigenlijk. Merkte ook niks van zijn 2* weak foot.
Muriel is wel geniaal he? Kone vind ik ook echt goed.) Ik heb met Casta nog wel redelijk wat gescoord maar ook genoeg kansen gemist.
![]()
Casta in 433(4) deed het wel prima, maar denk ook dat ik in een tweespitsensysteem liever een ander type zou zoeken. Kazim lijkt me ook wel degelijk als je in de Eredivisie kijkt. Genoeg goede links.quote:Op maandag 17 november 2014 20:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Muriel is inderdaad heel erg goed maar ik heb hem toch weer verkocht (met verlies) Ik heb met Casta nog wel redelijk wat gescoord maar ook genoeg kansen gemist.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wilde 4-3-1-2 proberen en ik had dit:
Casta-Muriel
Kone
Ziyech-Vives-El Kaddouri
Willems-Rekik-Gamberini-Abate
Sorrentino
De verdediging was erg zwak, het middenveld (de CMs dan) eigenlijk ook. Ziyech had wel 2 geniale vrije trappenAls ik weer een keer zin in FUT heb ga ik een BPL silver team maken.
![]()
Vooral niet voor de controllersquote:Op maandag 17 november 2014 19:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat veel FIFA spelen met zo veel EAids echt niet goed is voor je hart, bloeddruk, etc.morgen lekker gta halen en zonder ergernissen gamen
![]()
![]()
Heeft iemand nog tips voor deze fut noob?
Heb op het moment deze barclays squad :
http://www.futhead.com/15/squads/2928951/
Ik heb nog 150k coins over voor verbetering.
Ik vind 3-5-2 wel fijn spelen ookal sanchez en schurle nu niet helemaal tot hun recht komen.![]()
Misschien handig om CB's op CB te zetten. Met Kos, Onohua etc zijn er genoeg pace CB's. Rafael is 1.72quote:Op maandag 17 november 2014 20:21 schreef dolf1010 het volgende:
Ik vind 3-5-2 wel fijn spelen ookal sanchez en schurle nu niet helemaal tot hun recht komen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vargas, cabella, kompany, cahill, cech,quote:Op maandag 17 november 2014 20:21 schreef dolf1010 het volgende:
Ik vind 3-5-2 wel fijn spelen ookal sanchez en schurle nu niet helemaal tot hun recht komen.![]()
wat moet jij nouquote:Op maandag 17 november 2014 19:27 schreef rolls-reus het volgende:
Volgens mij mag niemand die Sjon echtbrugpieper.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Messi is nauwelijks sterker dan hem.quote:Op maandag 17 november 2014 19:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond het echt helemaal niks als spits. Voor mij echt te slap. Strikers met vrij lage strength zijn prima dit jaar, maar bij hem is het wat te extreem, zeker als je veel op de helft van de tegenstander speelt.![]()
Is t echt zo ergquote:Op maandag 17 november 2014 20:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij constateert alleen een feit joh
#FreeTrapz![]()
Best aardigquote:Op maandag 17 november 2014 20:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sjonge jonge wat een kut teams bedenk ik: [ afbeelding ]![]()
![]()
Messi is bijna dubbel zo sterkquote:Op maandag 17 november 2014 20:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Messi is nauwelijks sterker dan hem.![]()
hmm ik zie eigenlijk nu pas dat rafael 1,72 is![]()
Ik kan alleen niet echt andere snelle cb/rb vinden, misschien vervangen door walker of coleman?![]()
quote:Op maandag 17 november 2014 20:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Messi is nauwelijks sterker dan hem.Dus dat.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://wefut.com/en/player/2617quote:Op maandag 17 november 2014 20:41 schreef dolf1010 het volgende:
hmm ik zie eigenlijk nu pas dat rafael 1,72 is![]()
Ik kan alleen niet echt andere snelle cb/rb vinden, misschien vervangen door walker of coleman?
http://wefut.com/en/player/2526
http://wefut.com/player/7802
http://wefut.com/player/5753
http://wefut.com/player/8921
http://wefut.com/player/12776
Zijn er juist teringveel.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thanks!quote:Op maandag 17 november 2014 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/player/2617
http://wefut.com/en/player/2526
http://wefut.com/player/7802
http://wefut.com/player/5753
http://wefut.com/player/8921
http://wefut.com/player/12776
Zijn er juist teringveel.
Welke zou jij kiezen om rafael te vervangen?
Ik vind die onuoha zo'n slechte dribbling / bal control hebben, maar ik moet dus eigenlijk meer naar de lengte kijken?![]()
Het enige probleem in dat team is Chiumiento met zijn high-low op RCM. Voor de rest lijkt het me niet zo'n slecht team (niet dat ik het wil maken maar toch)quote:![]()
Nee, wel naar het totaalplaatje, maar jij kijkt alleen naar pace op die positie volgens mij. Ik zou voor Mangala LCB en Kos RCB gaan. En in het midden iemand die in ieder geval sterk is en een beetje compleet.quote:Op maandag 17 november 2014 20:53 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Thanks!
Welke zou jij kiezen om rafael te vervangen?
Ik vind die onuoha zo'n slechte dribbling / bal control hebben, maar ik moet dus eigenlijk meer naar de lengte kijken?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cahillquote:Op maandag 17 november 2014 20:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, wel naar het totaalplaatje, maar jij kijkt alleen naar pace op die positie volgens mij. Ik zou voor Mangala LCB en Kos RCB gaan. En in het midden iemand die in ieder geval sterk is en een beetje compleet.![]()
Als het Janko wordt dan hang ik mezelf op. Quote maar voor het nageslacht, dat is dan de druppelquote:Op maandag 17 november 2014 19:52 schreef Tim86 het volgende:
![]()
alsof iemand dat zou boeienquote:Op maandag 17 november 2014 21:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als het Janko wordt dan hang ik mezelf op. Quote maar voor het nageslacht, dat is dan de druppel
Hala Madrid !
Dit.quote:Op maandag 17 november 2014 20:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij constateert alleen een feit joh![]()
Bedankt voor alle hulp tim!quote:Op maandag 17 november 2014 20:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, wel naar het totaalplaatje, maar jij kijkt alleen naar pace op die positie volgens mij. Ik zou voor Mangala LCB en Kos RCB gaan. En in het midden iemand die in ieder geval sterk is en een beetje compleet.
Ik heb nu kos als RCB en cahill als CB, zit nu alleen nog te twijfelen tussen filipe louis of mangala als LCB.![]()
![]()
Mangala - cahill - Kosquote:Op maandag 17 november 2014 21:14 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Bedankt voor alle hulp tim!
Ik heb nu kos als RCB en cahill als CB, zit nu alleen nog te twijfelen tussen filipe louis of mangala als LCB.![]()
![]()
Net zoveel mensen mogen jou gok ik zo.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Beste kerel die rollsquote:Op maandag 17 november 2014 21:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Net zoveel mensen mogen jou gok ik zo.![]()
![]()
Trapzie mag mijquote:Op maandag 17 november 2014 21:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Net zoveel mensen mogen jou gok ik zo.dat is er al 1 meer dan jij
![]()
![]()
Trapzie mag iedereen als je maar genoeg onder zijn balletjes kieteltquote:Op maandag 17 november 2014 21:19 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Trapzie mag mijdat is er al 1 meer dan jij
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: