Ga je eens vekleden als SSje en dan verkondigen dat je niet racistisch bent.quote:Op maandag 17 november 2014 18:42 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Iedereen die niet tegen zwarte piet is, is een racist.
http://www.turksnieuws.nl(...)ek-uit-voor-koerden/quote:Op maandag 17 november 2014 18:27 schreef Atak het volgende:
[..]
Nu zit je gewoon te liegen. Ik heb nooit "alle" Koerden ondankbaar genoemd. Als ik me goed herinner had jij paar negatieve dingen over negers gezegd. Ik ben tenminste tegen zwarte piet en racistische symbolen. Dat kan jij niet zeggen.
Waarvan jij dit wist te makenquote:Turkije steekt nek uit voor Koerden
Al 1.6 miljoen Koerden zijn naar Turkije gevlucht door de terreur die IS zaait in Syrië en Irak. Volgens een maandag verschenen rapport woont slechts een klein gedeelte van de Koerdische vluchtelingen daadwerkelijk in kampen. Het merendeel werkt en woont illegaal in de Turkse steden.
Een nieuwe maatregel dient het voor de vluchtelingen mogelijk te maken om in ieder geval tijdelijk aan het werk te komen, en ze daarmee uit de illegaliteit te halen. Aangezien de werkeloosheid in Turkije onder de bevolking al erg hoog is, stuit de maatregel echter op veel weerstand onder Turken meldt Spirit24:
Waarom zou ik me als een nazi moeten verkleden? Meer wat voor jou met je jodenhaat.quote:Op maandag 17 november 2014 18:43 schreef Atak het volgende:
[..]
Ga je eens vekleden als SSje en dan verkondigen dat je niet racistisch bent.
Als jij je verkleedt als nazi voelt hij zich thuis. Het Turkse Gedachtegoed wordt dan immers gerepresenteerd door iemand van een ander ras.quote:Op maandag 17 november 2014 18:46 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Waarom zou ik me als een nazi moeten verkleden? Meer wat voor jou met je jodenhaat.
Ik zei dat als een metafoor over de Waffen-SS maar klaarblijkelijk heb ik te maken met paar MBO'ertjes. Het niveau van de gespreksstof is te hoog voor jullie.quote:Op maandag 17 november 2014 18:46 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Waarom zou ik me als een nazi moeten verkleden? Meer wat voor jou met je jodenhaat.
Leg het dan eens uit aan deze domme zielenquote:Op maandag 17 november 2014 18:49 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik zei dat als een metafoor over de Waffen-SS maar klaarblijkelijk heb ik te maken met paar MBO'ertjes. Het niveau van het gespreksstof is te hoog voor jullie.
Daar zit het hem juist in. Denk is zelf na in plaats van alles voorgekauwd te willen krijgen.quote:Op maandag 17 november 2014 18:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Leg het dan eens uit aan deze domme zielen
Zegt degene die ieder topic zoveel rood voor de ogen heeft dat hij iedereen verrot scheld.quote:Op maandag 17 november 2014 18:52 schreef Atak het volgende:
[..]
Daar zit het hem juist in. Denk is zelf na in plaats van alles voorgekauwd te willen krijgen.
quote:Op maandag 17 november 2014 17:30 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
De VS wordt bestuurd door zionisten en is tevens het schoothondje van Israel.
En ik maar denken dat jij het wel snapte en het uit kon leggenquote:Op maandag 17 november 2014 18:52 schreef Atak het volgende:
[..]
Daar zit het hem juist in. Denk is zelf na in plaats van alles voorgekauwd te willen krijgen.
Jij komt niet hoger dan MBO omdat jij niet zelfstandig kan denken.quote:Op maandag 17 november 2014 18:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij het wel snapte en het uit kon leggenBlijkbaar zit je dus zelf op het mbo.
En ik maar denken dat ik het wel kom. Echter is mijn niveau altijd nog hoger dat van een Bergturk die niet eens kan uitleggen wat hij bedoelt. En dat stelt me gerust.quote:Op maandag 17 november 2014 18:59 schreef Atak het volgende:
[..]
Jij komt niet hoger dan MBO omdat jij niet zelfstandig kan denken.
Je snapt het nog steeds niet he?quote:Op maandag 17 november 2014 19:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik het wel kom. Echter is mijn niveau altijd nog hoger dat van een Bergturk die niet eens kan uitleggen wat hij bedoelt. En dat stelt me gerust.
Volgens mij ben jij degene die het niet snapt, vandaar je gebrek aan het vermogen om je mening uit te leggenquote:
Volgens mij zal jij het ook nooit snappen omdat jezelf niet nadenkt voordat je vragen gaat stellen.quote:Op maandag 17 november 2014 19:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die het niet snapt, vandaar je gebrek aan het vermogen om je mening uit te leggen
Heb je de module begrijpend lezen voldoende afgerond?quote:Op maandag 17 november 2014 19:24 schreef waxxx het volgende:
Ik snap het ook niet, leg het voor al deze domme MBO'ers eens uit.
Je antwoordt iig ontkennend genoeg. Begrijpend lezen is dus ook niet aan jou besteedquote:Op maandag 17 november 2014 19:21 schreef Atak het volgende:
[..]
Volgens mij zal jij het ook nooit snappen omdat jezelf niet nadenkt voordat je vragen gaat stellen.
Jij moet nog module zelfstandig nadenken halen. Op dit moment gaat het niks worden.quote:Op maandag 17 november 2014 19:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je antwoordt iig ontkennend genoeg. Begrijpend lezen is dus ook niet aan jou besteed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |