En wat dan nog?quote:Op maandag 17 november 2014 14:31 schreef Artbij2 het volgende:
krijg ik dan straks niet iemand van het incasso bureau die langs komt?
Deurwaarder: "Bent u <naam op envelop>?"quote:Op maandag 17 november 2014 14:31 schreef Artbij2 het volgende:
krijg ik dan straks niet iemand van het incasso bureau die langs komt?
Dat is idd een zogenaamd onderzoek dat de gemeente instelt naar ongeregeldheden in de GBA.quote:Op maandag 17 november 2014 14:42 schreef Cue_ het volgende:
Heb ik ook een tijd gehad bij m'n vorige woning.
Heb t bedrijf opgebeld, die konden niet doen, want die stuurden t naar het adres dat bij de gemeente bekend was, en dat was blijkbaar mijn adres.
De gemeente gebeld, die zeiden dat ze een brief zouden sturen, die moest ik terugsturen onder het mom dat deze hier niet meer woonde, zodat zij dat weer konden verwerken in het systeemhoezo omslachtig, maargoed
![]()
Wel een keer de politie aan de deur gehad
"ken jij die en die?"
- nee, krigj wel post, maar geen idee
"aah ok, bedankt, tot ziens "
En daarna stopte de post ook wel moet ik zeggen
Dat is niet TS zijn probleem.quote:Op maandag 17 november 2014 14:34 schreef Marsenal het volgende:
Wat een shitbedrijf zeg. Er is iemand die zonder dat hij het weet steeds hogere rekeningen aan zijn broek heeft hangen, het bedrijf weet dat hij niet op de hoogte is, maar doet er niks mee. Misselijkmakend.
Nee, dat die ander hogere kosten krijgt, is niet jouw probleem.quote:
Vroeg of laat gebeurt dat ook wel.quote:Het bedrijf moet gewoon stoppen met die shit sturen.
Ja.quote:Maar goed, dus ik ga alles terugsturen.
Dus de deurwaarder doet een GBA check voordat ze langsgaan?
Natuurlijk is het niet jouw probleem. Tenzij je geen papiercontainer hebt. Gewoon 1 of 2 keer per afzender de post retour afzender sturen en daarna lekker bij het oud papier laten verdwijnen.quote:Op maandag 17 november 2014 15:24 schreef Artbij2 het volgende:
Dat is wel mijn probleem. Het bedrijf moet gewoon stoppen met die shit sturen
.
Maar goed, dus ik ga alles terugsturen.
Ja, dat is om te voorkomen dat iemand alleen op basis van een telefoontje uitgeschreven wordt op een adres.quote:Op maandag 17 november 2014 14:42 schreef Cue_ het volgende:
De gemeente gebeld, die zeiden dat ze een brief zouden sturen, die moest ik terugsturen onder het mom dat deze hier niet meer woonde, zodat zij dat weer konden verwerken in het systeemhoezo omslachtig, maargoed
![]()
Bedrijven sturen niets op basis van GBA gegevens, want daar kunnen ze niet bij.quote:Op maandag 17 november 2014 14:42 schreef Cue_ het volgende:
Heb ik ook een tijd gehad bij m'n vorige woning.
Heb t bedrijf opgebeld, die konden niet doen, want die stuurden t naar het adres dat bij de gemeente bekend was, en dat was blijkbaar mijn adres.
Stel je niet zo aan TS. Het is een zakelijk geschil.quote:Op maandag 17 november 2014 15:24 schreef Artbij2 het volgende:
Dat is wel mijn probleem. Het bedrijf moet gewoon stoppen met die shit sturen
.
Maar goed, dus ik ga alles terugsturen.
Jep.quote:Op maandag 17 november 2014 16:26 schreef Leandra het volgende:
Ik begrijp dat TS is:
Art Bijtwee
Fokkerstraat 41
1234 TS Verweg
en krijgt post voor:
Pietje Jansen
Fokkerstraat 41
1234 BS Verweg
En maakt zich druk over die post van een webshop waar hij geen klant is?
Begrijp je de functie van smileys niet?quote:Op maandag 17 november 2014 17:03 schreef Queller het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan TS. Het is een zakelijk geschil.
Je bent blij dat je het jouw probleem maakt?quote:Op maandag 17 november 2014 20:30 schreef Artbij2 het volgende:
[..]
Begrijp je de functie van smileys niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |