Heeft dat uberhaupt in de hitpereet gestaan?quote:Op maandag 17 november 2014 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
De grootste hit van het duo is Complainte Pour Ste. Catherine
Complainte pour Ste. Catherine 1976 13-3-1976 17 5quote:Op maandag 17 november 2014 14:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft dat uberhaupt in de hitpereet gestaan?
Vroeger wel, maar nu niet meer.quote:
Jup.quote:
Juistquote:
De Nigeriaanse terreurorganisatie Boko Haram verovert de christelijke plaats Chibok in het noorden van Nigeria, van waaruit de islamistische extremisten in april van dit jaar 276 schoolmeisjes ontvoerden.quote:Op maandag 17 november 2014 14:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Islamitische als eerst miste eigenlijk
Dat is goed.quote:
Ik had gewoon de vorige gekopiëerd, maar in de OP had je inderdaad al een puntje meer, dus aangepast.quote:Op maandag 17 november 2014 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Foute puntentelling, ik stond al op 4. Is ergens iets mis gegaan dus
Ja, mijn naam is bijna goed bij jou.quote:
Geen vraag voor mij!quote:Op maandag 17 november 2014 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft het wereldrecord tienkamp op zijn naam staan?
Fixedquote:Op maandag 17 november 2014 15:05 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik had gewoon de vorige gekopiëerd, maar in de OP had je inderdaad al een puntje meer, dus aangepast.
[..]
Ja, mijn naam is bijna goed bij jou.
Nu alleen de _ nog haha
Niet echt. Het is een getinte Amerikaan. Nog wel actief. Z'n vrouw doet ook aardig mee bij de zevenkamp.quote:
Jason Earlesquote:Op maandag 17 november 2014 15:17 schreef houdjemond het volgende:
Weet wie je bedoeld maar hoe ie heet.. Jason nogwat ofzo.
jaquote:
Heeft daar niks mee te maken hoorquote:Op maandag 17 november 2014 15:25 schreef Toto69 het volgende:
het blijft grappig dat mensen hier blijkbaar denken dat ik haast een onderontwikkelde mongool ben of zo
Volg het best nauw, maar pvv kamerleden boeien me niet zoveel. Die mogen toch geen eigen mening hebben.quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 15:33 schreef Mani89 het volgende:
Golden Gate Bridge, San Franscisco, hij is van goud gemaakt.
Beide nee.quote:Op maandag 17 november 2014 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
tis een hangbrug, is dat speciaal? meer weet ik helaas niet
Dat is in Istanbulquote:
Lissabon is correct (en idd de Taag) dus das 1 van de 3.quote:Op maandag 17 november 2014 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
het is sowieso een brug over de taag in Lissabon
maar geen idee wat daar bijzonder aan is
Oja, zo heette die. Die zal wel op een bijzondere manier zijn gebouwd dan.quote:
Heeft het niks mee te maken.quote:Op maandag 17 november 2014 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, zo heette die. Die zal wel op een bijzondere manier zijn gebouwd dan.
quote:Op maandag 17 november 2014 15:38 schreef Mani89 het volgende:
John F Kennedy werd daar doodgeschoten.
Men hoeft maar tol te betalen in 1 rijrichting.quote:
Dat is het ook niet.quote:Op maandag 17 november 2014 15:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Men hoeft maar tol te betalen in 1 rijrichting.
neequote:Op maandag 17 november 2014 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er springen jaarlijks het meeste mensen vanaf ter wereld?
De langste?quote:Op maandag 17 november 2014 15:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee
jullie denken echt helemaal in de verkeerde richting
het antwoord is zó simpel
Dat zeggen ze vaker tegen mij.quote:
Portugalquote:
Was dat nou zo moeiljikquote:Op maandag 17 november 2014 15:40 schreef Mani89 het volgende:
Vasco Da Gama brug.
Portugal
Langste van europa.
Of een veul oudere, ik ben oud weet jequote:Op maandag 17 november 2014 15:46 schreef Fok-it het volgende:
Vraag dan iets over een recentere serie
Ik dacht dat iedereen dit wel had gezien vroeger op Fox Kids ofzo, misschien word ik gewoon te oud voor FOK!.quote:Op maandag 17 november 2014 15:46 schreef Fok-it het volgende:
Vraag dan iets over een recentere serie
ik keek alleen pokemon, meer mocht ik nietquote:Op maandag 17 november 2014 15:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen dit wel had gezien vroeger op Fox Kids ofzo, misschien word ik gewoon te oud voor FOK!.
En Simon is een bekende film waar Cees Geel in speeltquote:
Palijsquote:
was ze zelf wel goed beveiligd tijdens het neuken dan?quote:Op maandag 17 november 2014 15:54 schreef raptorix het volgende:
Mijn nichtje deed beveiliging op Soestdijk, wist precies wanneer Bernhard ging neuken.
Omdat ze onder hem lag?quote:Op maandag 17 november 2014 15:54 schreef raptorix het volgende:
Mijn nichtje deed beveiliging op Soestdijk, wist precies wanneer Bernhard ging neuken.
quote:Op maandag 17 november 2014 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was ze zelf wel goed beveiligd tijdens het neuken dan?
Maar wel royale ja!`quote:Op maandag 17 november 2014 15:56 schreef Mani89 het volgende:
Haha het nichtje van raptorix is een banga.
quote:
Juist. Door de tuinliedenquote:
Grachten, belgischquote:Op maandag 17 november 2014 16:08 schreef houdjemond het volgende:
De bijnaam van Amsterdam is Mokum, maar wat betekent dat eigenlijk en uit welke taal is dit woord afkomstig?
Jaaa!quote:
Ik bedoel dat ik er eentje niet weet.quote:
Ah op die manierquote:Op maandag 17 november 2014 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik er eentje niet weet.
Oh die bedoelde ik wel inderdaad.. pfff.quote:Op maandag 17 november 2014 16:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee Mick Taylor kwam er ook later bij
Niet door mij in ieder gevalquote:Op maandag 17 november 2014 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zijn er 4 genoemd in mijn post, verwacht eigenlijk niet dat de laatste 2 zo gevonden gaan worden
quote:Op maandag 17 november 2014 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet door mij in ieder geval
Beatles> Stones
Eh dat staat in je vraag.quote:Op maandag 17 november 2014 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Brian Jonestown Massacre released Give It Back! in 1997, their sixth studio album. Footage from the album sessions were included in the documentary Dig!. Give It Back! includes the track "Not If You Were the Last :x on Earth", a sardonic reply to' single "Not If You Were the Last Junkie on Earth", which had supposedly been directed at The Brian Jonestown Massacre. The song was featured on the soundtrack to Jim Jarmusch's 2005 film Broken Flowers. Soon after the album's release, The Brian Jonestown Massacre signed a multi-record deal with TVT Records. This led to the release of the band's seventh full-length album Strung Out in Heaven in 1998. The album includes the track "Love", released as a CD single with a demo of the song "Wasting Away" as a B-side in the same year. Strung Out in Heaven didn't sell as many records as TVT had hoped and they later mutually dissolved their remaining contractual obligations with the band.
Welke band is
Als je dat denkt mag je antwoorden, maar ik kan je vertellen dat je dan het foute antwoord hebtquote:
1: Toto69: 80quote:
Ook, maar ik bedoelde degene die hem daarvoor al had opgeschreven.quote:
Ik dacht Shania.quote:Op maandag 17 november 2014 16:33 schreef Fok-it het volgende:
Mark Twain dan he. Sorry voor het pikken van je punt
quote:
Nee, was geen kapitein, maar een leider.quote:
quote:
Wiki zegt 8 idd.quote:Op maandag 17 november 2014 16:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat goed hoor
Ik geef houjemond de punten.quote:
heroquote:Op maandag 17 november 2014 17:43 schreef Toto69 het volgende:
the pretender / walk / learn to fly / times like these
Een van die ja.quote:Op maandag 17 november 2014 17:43 schreef Toto69 het volgende:
the pretender / walk / learn to fly / times like these
Uit welk nummer komt deze tekst?quote:That's me on the back of the bus
That's me in the cell
That's me inside your head
dat is NOFX linoleumquote:Op maandag 17 november 2014 17:55 schreef deadprez het volgende:
That's me on the back of the bus
That's me in the cell
That's me inside your head
Ja.quote:
NOFX-linoleumquote:Op maandag 17 november 2014 17:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Uit welk nummer komt deze tekst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |