SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
R.I.P. GRTD
AUGUSTUS 2013 - NOVEMBER 2014
NEVER FORGETOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Dat lijkt mij wel inderdaad.quote:Op maandag 17 november 2014 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemde gang van zaken.
Hopelijk heeft Danny daar snel de tijd voor. Het fixen van de fok!shop kan wachten.
quote:Op maandag 17 november 2014 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gratis nasi bij een FOK! abonnement en die dingen lopen als een trein.
Ik ben wel blij met een kus van sofquote:Op maandag 17 november 2014 13:46 schreef Toto69 het volgende:
goffedommewilde "wij willen wereldnasidag icoontjes" als TT
Ik vrees nu al voor de huilebalken die een vet-vrije, gluten-vrije, noten-vrije, veganistische optie willen.quote:Op maandag 17 november 2014 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel inderdaad.
Gratis nasi bij een FOK! abonnement en die dingen lopen als een trein.
Gelukkig maar. Anders had je ruzie gehad met haar vriendje.quote:Op maandag 17 november 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met een kus van sof
Ze krijgt er een terug, maar wel een zeer beschaafde op de wang.
Nasi a la Johannes is daar niet gevoelig voor. Een hap en alle klachten verdwijnen.quote:Op maandag 17 november 2014 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vrees nu al voor de huilebalken die een vet-vrije, gluten-vrije, noten-vrije, veganistische optie willen.
[..]
Gelukkig maar. Anders had je ruzie gehad met haar vriendje.
via de DM ben je veel minder beschaafd heb ik vernomen!quote:Op maandag 17 november 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met een kus van sof
Ze krijgt er een terug, maar wel een zeer beschaafde op de wang.
Deze geruchten zijn onjuist. Via de DM ben ik immer beleefd en vriendelijkquote:Op maandag 17 november 2014 13:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
via de DM ben je veel minder beschaafd heb ik vernomen!
Dit kan ik bevestigen.quote:Op maandag 17 november 2014 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze geruchten zijn onjuist. Via de DM ben ik immer beleefd en vriendelijk
Valt me tegen van.sof dat ze zoiets verzintquote:Op maandag 17 november 2014 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze geruchten zijn onjuist. Via de DM ben ik immer beleefd en vriendelijk
Dat was een klein misverstand, ik deed destijds een Mortaxx imitatie.quote:Op maandag 17 november 2014 13:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Valt me tegen van.sof dat ze zoiets verzint
quote:
Alwaysquote:Op maandag 17 november 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als Johannes en ik DM'en, zegt hij altijd keurig "alsjeblieft" en "dankjewel".
waaroverquote:Op maandag 17 november 2014 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga even boodschappen doen. Als ik terug ben hoop ik dat er hier een levendige discussie is.
Mortaxx wilde niet over zijn piemel praten. Sorry.quote:Op maandag 17 november 2014 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind deze discussie niet echt levendig.
Niet iedereen kan op ons niveau van intellectuele verlichting zitten.quote:Op maandag 17 november 2014 15:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij is nou eenmaal een beetje onzeker. Wij gelukkig niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |