Was het ook.quote:
klacht.nl en wel meteen.quote:Op maandag 17 november 2014 13:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Was het ook.Stond op de verpakking dat hij krokant zou worden doordat er een 'krokantwrap' omheen zat, met folie.
Nou, mooi niet dus.
Sowieso, maak ik voor straf een foto van hem, en hang hem op aan de wall of shame in de plaatselijke supermarkt.quote:Op maandag 17 november 2014 13:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Anders wel op z'n flikker geven he.
Ouch. Ben blij dat mijne er door zijn. Minder blij dat ze er uit moetenquote:Op maandag 17 november 2014 13:50 schreef Amarantha het volgende:
Tandarts gebeld. Hoogst wrs is het dus wel mijn verstandskies die door komtMaar ze zei de pijn die daar bij komt kijken is wel met vlagen, dus hopelijk is het over paar dagen weer minder
quote:Op maandag 17 november 2014 13:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sowieso, maak ik voor straf een foto van hem, en hang hem op aan de wall of shame in de plaatselijke supermarkt.
Neen. Ik wacht ook nog op een reactie van de Emté maar die zal wel niet komen.quote:Op maandag 17 november 2014 13:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet ik daar dan ook een briefje voor schrijven?
Ik krijg er zelfs hoofdpijn vanquote:Op maandag 17 november 2014 13:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ouch. Ben blij dat mijne er door zijn. Minder blij dat ze er uit moeten
Je kan ook geen enkele supermarkt meer vertrouwen tegenwoordig.quote:Op maandag 17 november 2014 13:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen. Ik wacht ook nog op een reactie van de Emté maar die zal wel niet komen.
Welke gebruik je dan?quote:Op maandag 17 november 2014 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik krijg er zelfs hoofdpijn vanMaar ik ga me maar proberen te focussen op andere dingen i.p.v de pijn. En ondanks dat het amper werkt mij toch maar klem vreten in pijnstillers (uiteraard niet meer dan mag)
Inderdaad. Heb ik eens een terechte klacht, gewoon dikke ignore hequote:Op maandag 17 november 2014 13:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je kan ook geen enkele supermarkt meer vertrouwen tegenwoordig.
Ibuprofen 200mg (en dan per keer 2 stuks). Maar had dit weekend 2 stuks van 600 mg, van een huisgenoot gekregen (krijgt ze op recept) maar die deden alleen de 1ste keer hun werk en 2de tabletje paar uur later hielp al niks meerquote:
Je moet die liquidcaps gebruiken. Die werkten bij mij als een tiet.quote:Op maandag 17 november 2014 13:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ibuprofen 200mg (en dan per keer 2 stuks). Maar had dit weekend 2 stuks van 600 mg, van een huisgenoot gekregen (krijgt ze op recept) maar die deden alleen de 1ste keer hun werk en 2de tabletje paar uur later hielp al niks meer
Ik vrees echt het ergste. Mijn god.. als er ooit een kies getrokken moet worden dan moeten ze mij echt onder narcose brengen, ik ga dat never nooit niet een keer doen als ik bij bewustzijn benquote:Op maandag 17 november 2014 13:55 schreef BBQSausage het volgende:
Al mijn verstandskiezen zijn doorgekomen, en hoeven er (nog) niet uit. Ik klop het alvast af.
Sounds like a planquote:Op maandag 17 november 2014 13:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb ik eens een terechte klacht, gewoon dikke ignore he![]()
We moeten onze eigen toko beginnen!
Hmm ik zal straks eens kijken. Thanks voor de tip!quote:Op maandag 17 november 2014 13:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je moet die liquidcaps gebruiken. Die werkten bij mij als een tiet.
Dat wil ik ook niet bewust meemaken nee.quote:Op maandag 17 november 2014 13:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vrees echt het ergste. Mijn god.. als er ooit een kies getrokken moet worden dan moeten ze mij echt onder narcose brengen, ik ga dat never nooit niet een keer doen als ik bij bewustzijn ben
Ik moet sowieso 22 december nog 1x keer heen voor een behandeling (ergens in mijn voortanden zit een mini gaatje), de rest hebben ze inmiddels allemaal geboord en gevuld gelukkig. Kiezen laten trekken onder narcose, kan dat dan?quote:Op maandag 17 november 2014 13:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat wil ik ook niet bewust meemaken nee.Ik moet over een half uur ook naar de tandarts, nu maar hopen dat het voor mij niet zoveel voorstelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |