Ja, want die chicks komen voor jou natuurlijk.quote:Op maandag 17 november 2014 16:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het niet leuk vinden om tussen allemaal meiden te staan. Weet je hoeveel aandacht ik ga krijgen? Al die meids willen mij.
Nee maar zodra ze me zien denken ze woow leuke jongen en ook nog eens fan van arianaquote:Op maandag 17 november 2014 16:43 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ja, want die chicks komen voor jou natuurlijk.
quote:Op maandag 17 november 2014 16:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee maar zodra ze me zien denken ze woow leuke jongen en ook nog eens fan van ariana
eventjes nummer fixen
Nee hoor, ik zou nog niet dood gevonden willen worden bij een zangfestijn met one direction.quote:Op maandag 17 november 2014 12:14 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Maar geloof me. Bij One direction wilt iedereen vooraan staan
Al die moeite om voorraan te staan bij one direction.quote:Op maandag 17 november 2014 12:14 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nou vroeg er staan en beetje slim denken, voorpiepen en in de zaal er door heen duwen en andere mensen de schuld geven.
Ja nou ik wil niet niks kunnen zien en tussen die tyfus gillende kut kinderen staan. Dan maar er iets voor over hebben. En het was best vet. Je moet het zien alw "backstreet boys" zo populair. Dan is het tof om te zeggen dat je vooraan stond.quote:Op maandag 17 november 2014 19:56 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zou nog niet dood gevonden willen worden bij een zangfestijn met one direction.De horror...
[..]
Al die moeite om voorraan te staan bij one direction.
Heb je nog foto's gemaakt?quote:Op maandag 17 november 2014 20:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja nou ik wil niet niks kunnen zien en tussen die tyfus gillende kut kinderen staan. Dan maar er iets voor over hebben. En het was best vet. Je moet het zien alw "backstreet boys" zo populair. Dan is het tof om te zeggen dat je vooraan stond.
Oke maar ik heb nog steeds geen idee hoequote:Op maandag 17 november 2014 20:07 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Post eens wat als je wil: kunnen wij ook meegenieten.
Harry Styles: eindbaasquote:Op maandag 17 november 2014 20:08 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Oke maar ik heb nog steeds geen idee hoe
Omg en jij bent een man!?quote:Op maandag 17 november 2014 20:10 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Harry Styles: eindbaas![]()
Je kan met bijvoorbeeld photobucket foto's linken.
Keej, tof.quote:Op maandag 17 november 2014 20:11 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Omg en jij bent een man!?![]()
Even foto's zoeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |