30 eurootjes inclusiefquote:Op maandag 19 januari 2015 13:55 schreef jackson het volgende:
Ik heb LBP3 in de aanbieding voor de liefhebber
Voor 35 kom ik hem bij je brengen.quote:
Alien Isolation (25 euro inclusief verzendkosten)quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:48 schreef Vault-Boy het volgende:
Te koop wegens uitgespeeld en omdat ik ze toch niet meer voor de 2e keer zal spelen![]()
Alien Isolation (30 euro inclusief verzendkosten)
Metro Redux (20 euro inclusief verzendkosten)
The Evil Within (30 euro inclusief verzendkosten)
Hahaha lees het even na!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:50 schreef videonatic het volgende:
[..]
Dan motte mijn destiny niet quoten want nu snap ik dr niks meer van
Alien Isolation wil ik dan van je overnemen!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:14 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Alien Isolation (25 euro inclusief verzendkosten)
Voor mijn vraagprijs?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:48 schreef videonatic het volgende:
[..]
Alien Isolation wil ik dan van je overnemen!
Mooi. Stuur je even een pmquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:12 schreef videonatic het volgende:
[..]
25 inc yess helemaal goed, khoef er niet nog een eurotje af te peuteren lol
Interesse in een ruil? Dan zou ik die game best een kans willen geven.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:19 schreef Obey. het volgende:
Ik wil graag van A-C unity af en wil ook prima ruilen voor een goede titel.:)
Iets te weinig nog. Wil er het liefst 35 a 40 euro inclusief verzendkosten voor hebben. Ik wacht nog even afquote:
metro was nieuw ook maar 22eur incl hequote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:14 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Alien Isolation (25 euro inclusief verzendkosten)
geef effe jouw lpb3quote:Op zondag 25 januari 2015 21:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
metro was nieuw ook maar 22eur incl he
dat zou kunnen, maar gezien ik je nooit ziet word het lastig...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |