quote:Ben jij advocaat ofzo?
Op donderdag 31 oktober 2002 10:50 schreef ChrisJX het volgende:
Jij bent niet goed, jouw collega's zijn dom. Dat maakt jou relatief gezien goed, maar absoluut gezien niet
quote:Bijna
Op donderdag 31 oktober 2002 10:51 schreef 4]-[ Highlander het volgende:[..]
Ben jij advocaat ofzo?
Ben je zo'n rebels vakbondspersoontje, sorry maar jullie komen er bij ons niet in. Wij hebben een goede bedrijfsstructuur en mocht een van onze bedrijven slecht gaan of de bonden zeuren. Dan heffen we dat bedrijfsonderdeel toch gewoon op of verkopen het. De markt ligt open, helemaal met deze tijden dat de mensen blij mogen zijn met een goed betaalde baan met de daarbij behorende zekerheden. Als je er behoefte aan hebt mag je wel klappen hoor.
quote:WHOEAAAAHAHAHAHAHAHAAHHAHAAAAHAHAAHAAAAAAA!
Ben je zo'n rebels vakbondspersoontje, sorry maar jullie komen er bij ons niet in. Wij hebben een goede bedrijfsstructuur en mocht een van onze bedrijven slecht gaan of de bonden zeuren. Dan heffen we dat bedrijfsonderdeel toch gewoon op of verkopen het. De markt ligt open, helemaal met deze tijden dat de mensen blij mogen zijn met een goed betaalde baan met de daarbij behorende zekerheden. Als je er behoefte aan hebt mag je wel klappen hoor.
Jij bent zo goed dat je tijd kunt spenderen aan het wegwerken van je collega's. Je weet wel, die mensen die bij jouw bedrijf zitten om te werken in plaats van te bruinwerken.
Wacht maar tot het geld op is en je bedrijf failliet is. Dan hebben al die "collega's" van jou inmiddels een leuke baan, terwijl er voor jou niets overblijft en je met jouw instelling kunt gaan jobhoppen.
Ik hoop niet dat je een hypotheek hebt...
quote:hee dit heeft niets met sjors te maken, sjors is nl. wel leuk
Op donderdag 31 oktober 2002 11:06 schreef sbronsge het volgende:
Dergelijke arrogantie vind ik zo heerlijk om te zien. Ga zo door sjors!!!
quote:Nog een leuke...
helemaal met deze tijden dat de mensen blij mogen zijn met een goed betaalde baan met de daarbij behorende zekerheden.
Jij bent dus blijkbaar niet blij dat je een goed betaalde baan met de daarbij behorende zekerheden hebt?
Wat doe je daar dan nog? You gotta make moves! Je bent er al te lang blijven hangen! Pas op, de wereld vliegt je voorbij! Voor je het weet hebben ze het bij andere bedrijven beter! Goed de markt in de gaten houden hoor!
Daarnaast betaal ik ze toch om te werken doe gewoon wat je gevraagd wordt, van bepaalde personen accepteer ik eigen initiatief, sterker nog motiveer ik ze hiertoe. Deze mensen hebben kwaliteiten en ambitie. Andere personen moeten gewoon hun werk doen en niet meer. Zeker niet proberen je manager onderuit te halen, want dat lukt je niet .
Welcome to the real life.
Mooie constructie trouwens met je huis. Heb je nou onderhuur van je bedrijf als woonruimte?
P.s. Wel eens gehoord van 'hoge bomen vangen veel wind'?
schopje daarheen.
quote:Wel eens gehoord van de pyramide van Maslov? Lijkt me toch iets wat bob-de-manager wel zou moeten weten. Hoewel, als ik kijk naar het bob-de-bouwer-niveau waarop je communiceert verbaasd het me niet dat je geen kaas gegeten hebt van basis bedrijfs-psychologie.
Op donderdag 31 oktober 2002 11:20 schreef bob.the.manager het volgende:
Waarom denkt iedereen toch dat altijd iedereen op zoek is naar zekerheden... gevolgd door nog wat blahblah
quote:
Op zondag 3 november 2002 14:36 schreef Sexy_Motherfucker het volgende:
Jij werkt zeker bij de LPF?
quote:Haha, verwaande sukkel, je bent helemaal geen eigenaar, dus laat die bezittende voornaamwoorden in de eerste persoon maar achterwege.
Op donderdag 31 oktober 2002 10:53 schreef bob.the.manager het volgende:
Ben je zo'n rebels vakbondspersoontje, sorry maar jullie komen er bij ons niet in. Wij hebben een goede bedrijfsstructuur en mocht een van onze bedrijven slecht gaan of de bonden zeuren. Dan heffen we dat bedrijfsonderdeel toch gewoon op of verkopen het.
Als je baas denkt zoals jou (en dat acht ik niet uitgesloten als ik je over je bedrijfscultuur bezig hoor) flikkert ie jou ook gewoon zonder verpinken buiten
(of je moest je collega-eigenaren eruit aan het pesten zijn)
op mensen met bloed aan de ellebogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |