abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6551471
Waarom ben ik toch zo ongelooflijk goed op mijn werk. Zijn mijn collega's nu zo dom, hoe kan dit bedrijf bestaan zonder mijn bijdrage?
Vorige week nog probeert iemand een spelletje met/tegen mij te spelen . In plaats van dat hij eerst bekijkt hoe de verhoudingen liggen, maar probeert hij mij buiten spel te zetten. Moet je niet doen,zo maak je geen vrienden dus ik actie onder nemen met als resultaat dat hij commentaar bij zijn functioneringsgesprek gehad van zijn manager (dat ben ik niet overigens). Daarnaast heb ik het zo gespeeld dat hij nu alles zelf moet doen, i.p.v. dat ik hem erbij zou helpen om het geheel op poten te zetten. Nu is hij plotseling "ziek" dit wordt nog leuk de komende weken .
succes is een keuze
pi_6551500
Moeten we nu klappen of zo?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_6551501
Jij bent niet goed, jouw collega's zijn dom. Dat maakt jou relatief gezien goed, maar absoluut gezien niet
  donderdag 31 oktober 2002 @ 10:51:12 #4
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_6551509
Jij bent gewoon een rat
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  donderdag 31 oktober 2002 @ 10:51:44 #5
4086 4]-[ Highlander
Zie jij ook dubbel? :P
pi_6551519
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 10:50 schreef ChrisJX het volgende:
Jij bent niet goed, jouw collega's zijn dom. Dat maakt jou relatief gezien goed, maar absoluut gezien niet
Ben jij advocaat ofzo?
pi_6551541
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 10:51 schreef 4]-[ Highlander het volgende:

[..]

Ben jij advocaat ofzo?

Bijna Dat weet je toch, gekkie!
pi_6551553
Oh Lucille,

Ben je zo'n rebels vakbondspersoontje, sorry maar jullie komen er bij ons niet in. Wij hebben een goede bedrijfsstructuur en mocht een van onze bedrijven slecht gaan of de bonden zeuren. Dan heffen we dat bedrijfsonderdeel toch gewoon op of verkopen het. De markt ligt open, helemaal met deze tijden dat de mensen blij mogen zijn met een goed betaalde baan met de daarbij behorende zekerheden. Als je er behoefte aan hebt mag je wel klappen hoor.

succes is een keuze
pi_6551557
"WordNet (r) 1.7"
narcist
n : someone in love with themselves syn: narcissist

pi_6551663
quote:
Ben je zo'n rebels vakbondspersoontje, sorry maar jullie komen er bij ons niet in. Wij hebben een goede bedrijfsstructuur en mocht een van onze bedrijven slecht gaan of de bonden zeuren. Dan heffen we dat bedrijfsonderdeel toch gewoon op of verkopen het. De markt ligt open, helemaal met deze tijden dat de mensen blij mogen zijn met een goed betaalde baan met de daarbij behorende zekerheden. Als je er behoefte aan hebt mag je wel klappen hoor.
WHOEAAAAHAHAHAHAHAHAAHHAHAAAAHAHAAHAAAAAAA!

Jij bent zo goed dat je tijd kunt spenderen aan het wegwerken van je collega's. Je weet wel, die mensen die bij jouw bedrijf zitten om te werken in plaats van te bruinwerken.

Wacht maar tot het geld op is en je bedrijf failliet is. Dan hebben al die "collega's" van jou inmiddels een leuke baan, terwijl er voor jou niets overblijft en je met jouw instelling kunt gaan jobhoppen.

Ik hoop niet dat je een hypotheek hebt...

pi_6551670
Dergelijke arrogantie vind ik zo heerlijk om te zien. Ga zo door sjors!!!
pi_6551685
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 11:06 schreef sbronsge het volgende:
Dergelijke arrogantie vind ik zo heerlijk om te zien. Ga zo door sjors!!!
hee dit heeft niets met sjors te maken, sjors is nl. wel leuk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_6551687
Ik ben ook goed, overigens . Ik heb een leuke baan met leuke collega's en verdien goed. En da's beter dan bij jou, jij hebt een leuke baan en je verdient goed, maar je hebt blijkbaar klotecollega's. Ik zou er me ophouden voor het te laat is, als ik jou was.
pi_6551758
quote:
helemaal met deze tijden dat de mensen blij mogen zijn met een goed betaalde baan met de daarbij behorende zekerheden.
Nog een leuke...

Jij bent dus blijkbaar niet blij dat je een goed betaalde baan met de daarbij behorende zekerheden hebt?

Wat doe je daar dan nog? You gotta make moves! Je bent er al te lang blijven hangen! Pas op, de wereld vliegt je voorbij! Voor je het weet hebben ze het bij andere bedrijven beter! Goed de markt in de gaten houden hoor!

pi_6551775
Hypotheek waar heb ik die voor nodig, ons stulpje is onderdeel van het bedrijf. Er is namelijk een kleine kantoorruimte bij ons stulpje en als je het dan koopt via het bedrijf heb je weer voordelen. Daarnaast bespaar je een hoop geld dat je weer via mooie constructies kan wegsluizen, wel bijblijven hoor. Wat het jobhoppen betreft daar maak ik me niet druk om, ik zit nog in bepaalde commissies en als je een goed netwerk hebt kan je altijd ergens terecht. Heb je nu nog niet door hoe het op dit niveau er aan toe gaat??? Waarom denk je dat oud-ministers allemaal in allerlei commissies zitten, vanwege hun functioneren .

Daarnaast betaal ik ze toch om te werken doe gewoon wat je gevraagd wordt, van bepaalde personen accepteer ik eigen initiatief, sterker nog motiveer ik ze hiertoe. Deze mensen hebben kwaliteiten en ambitie. Andere personen moeten gewoon hun werk doen en niet meer. Zeker niet proberen je manager onderuit te halen, want dat lukt je niet .

Welcome to the real life.

succes is een keuze
pi_6551888
Waarom denkt iedereen toch dat altijd iedereen op zoek is naar zekerheden. Als iedereen daarnaar op zoek was, was er toch ook geen beurs geweest, was er ook geen beleggingshypotheek ontwikkeld. Niet iedereen is op zoek naar zekerheid, sommige mensen leven gewoon bij de dag en zien wel weer wat de toekomst brengt. Waar haal je de indruk vandaan dat ik niet blij ben met mijn baan. Nog een aantal jaartjes en ik verkoop de hele toko, ga naar mijn 2e huis in Vancouver en zie dan wel weer verder wat de toekomst me zal brengen.
succes is een keuze
  FOK!fotograaf donderdag 31 oktober 2002 @ 11:40:02 #16
18921 freud
Who's John Galt?
pi_6552097
Ik ook op van die figuren die denken dat ze maar vanaales uit kunnen halen. Goeie actie om hem ff te laten weten dat sommige dingen gewoon niet slim zijn. Officetactieken snappen niet veel mensen, maar goed, daar ben je weer manager voor. Het is best lollig als je pogingen ziet van sommigen om iets te saboteren omdat ze het ergens niet mee eens zijn. Leuk is dan om hun eigen acties terug te draaien op hen.

Mooie constructie trouwens met je huis. Heb je nou onderhuur van je bedrijf als woonruimte?

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_6554179
He eindelijk iemand die begrijpt wat er allemaal speelt. Inderdaad, ik huur het woongedeelte van het bedrijf oftewel vestzak-broekzak. Wat is het leven toch heerlijk. Gelukkig gebeuren dit soort zaken niet vaak, alleen als je zoiets probeert denk dan eerst even na. Ik waardeer het juist als men probeert hoger op te komen in een zaak. De wijze waarop kan men zelf kiezen, de wereld is hard en zo werkt het bij ons bedrijf ook. Hard werken wordt gewaardeerd (natuurlijk ook financieel) en zal je mogelijkheden alleen maar doen toenemen. Met hard werken ben je er natuurlijk niet altijd, je hebt gewoon enig gevoel voor verhoudingen, relaties en dergelijke nodig. Gelukkig beschikt niet iedereen daarover, anders kan iedereenmanager worden en dat willen we natuurlijk niet.
succes is een keuze
pi_6554578
Beetje ruim begrip; manager.
Doe effe de naam van 'je bedrijf' . Is er nog een plekje vrij?
Ik hou wel van je instelling.

P.s. Wel eens gehoord van 'hoge bomen vangen veel wind'?

Wil jij ook zo graag maar kun je niet?
pi_6555275
Bedrijfsgegevens ga ik niet verstrekken, wat de uitspraak "Hoge bomen vangen veel wind". Dit is een keuze die je maakt, ik heb voor deze werkwijze gekozen en die is voor mij succesvol en ik ben er blij mee. Oke, je krijgt af en toe grote problemen voorgeschoteld, echter het gevoel dat je hebt als je die hebt overwonnen en natuurlijk weer een ervaring rijker voor de toekomst. Daarnaast moet ik ook af en toe in het gras bijten, je kan niet van een overwinning genieten als je nooit verliest. Verder buigen hoge bomen vaak goed door en zijn niet altijd zo recht als je zou verwachten dus enige flexibiliteit dien je wel te bezitten. Ik verwacht dus ook niet dat iedereen eenzelfde instelling heeft als ik, ben je blij met je huidige situatie prima, maar kraak anderen niet af als ze meer willen bereiken. Daarnaast wil je net als ik meer bereiken dan kies je er dus voor mee te doen aan het spel en dan moet je de regels accepteren. Ter conclusie "Succes is en blijft een keuze".
succes is een keuze
pi_6555562
je had beter de username bob-is-mijn-naam-en-ik-ben-een-arrogant-kutventje-met-hoog-moed-waanzin-en-een-god-complex-waar-zelfs-schock-therapie-niet-tegen-bestand-is kunnen nemen. Die zegt namelijk wat meer over de persoon Bob.
pi_6555965
[sub] kloon?[/sub]
  donderdag 31 oktober 2002 @ 16:08:31 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_6556243
Lijikt mij niet echt een klaagbaak-topic, meer iets voor Werk & Geldzaken.

schopje daarheen.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_6568162
Wat kan dromen toch mooi zijn Bob.... Nog maar een paar jaar en dan is je middelbare school af en kun je dit allemaal in de praktijk gaan brengen!
Jesus saves but death prevails.
pi_6569547
bob is een freak!! haha
no pain, no gain...there's no pain like growing pain!!
  zaterdag 2 november 2002 @ 08:23:18 #25
11798 Rtificial
[ahr-tuh-fish-uhl]
pi_6582989
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 11:20 schreef bob.the.manager het volgende:
Waarom denkt iedereen toch dat altijd iedereen op zoek is naar zekerheden... gevolgd door nog wat blahblah
Wel eens gehoord van de pyramide van Maslov? Lijkt me toch iets wat bob-de-manager wel zou moeten weten. Hoewel, als ik kijk naar het bob-de-bouwer-niveau waarop je communiceert verbaasd het me niet dat je geen kaas gegeten hebt van basis bedrijfs-psychologie.
pi_6599425
Jij werkt zeker bij de LPF?
A Man is as faithfull as his options
pi_6604864
quote:
Op zondag 3 november 2002 14:36 schreef Sexy_Motherfucker het volgende:
Jij werkt zeker bij de LPF?
pi_6610332
Voor gasten zoals deze bob hier ben ik blij dat er 'zinloos' geweld bestaat
pi_6612021
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 10:53 schreef bob.the.manager het volgende:
Ben je zo'n rebels vakbondspersoontje, sorry maar jullie komen er bij ons niet in. Wij hebben een goede bedrijfsstructuur en mocht een van onze bedrijven slecht gaan of de bonden zeuren. Dan heffen we dat bedrijfsonderdeel toch gewoon op of verkopen het.
Haha, verwaande sukkel, je bent helemaal geen eigenaar, dus laat die bezittende voornaamwoorden in de eerste persoon maar achterwege.

Als je baas denkt zoals jou (en dat acht ik niet uitgesloten als ik je over je bedrijfscultuur bezig hoor) flikkert ie jou ook gewoon zonder verpinken buiten
(of je moest je collega-eigenaren eruit aan het pesten zijn)

op mensen met bloed aan de ellebogen.

† In Memoriam † maandag 4 november 2002 @ 01:59:29 #30
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6612937
Waarom vertrouw ik dit topic toch niet helemaal?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')