Uh pardon?quote:Op maandag 17 november 2014 01:53 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Oh vergeet mijn vorige post dan maar. Kankermietje.
Gewoon niet zo makkelijk laten uitlokken. Die ban slaat naar mijn mening nergens op tenzij er iets is wat ik gemist heb. maarja die worden niet besprokenquote:Op maandag 17 november 2014 01:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik had toch al een stuk of 10 keer gezegd dat hij moest ophoudn omdat ik het niet leuk vond. Ik heb echt niet bij de eerste opmerking al een tr geplaatst
Ik weet trouwens niet eens waarvoor hij precies een ban heeft.quote:Op maandag 17 november 2014 01:54 schreef AF_ het volgende:
[..]
Gewoon niet zo makkelijk laten uitlokken. Die ban slaat naar mijn mening nergens op tenzij er iets is wat ik gemist heb. maarja die worden niet besproken
Gaat er gewoon om dat een TR plaatsen omdat iemand moeilijk tegen je doet kansloos is. Je hebt een abo, gooi de blokfunctie aanquote:Op maandag 17 november 2014 01:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet eens waarvoor hij precies een ban heeft.
Maar oke laten we het hier maar niet teveel over hebben hier,en anders maar in DM.
Maar een blokfunctie gebruiken tegen iemand die ook aardig kan doen hoeft niet.quote:Op maandag 17 november 2014 01:56 schreef AF_ het volgende:
[..]
Gaat er gewoon om dat een TR plaatsen omdat iemand moeilijk tegen je doet kansloos is. Je hebt een abo, gooi de blokfunctie aan
Dan blok je hem even. Zolang jij niet reageert is het niet meer leuk dus stopt diequote:Op maandag 17 november 2014 01:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar een blokfunctie gebruiken tegen iemand die ook aardig kan doen hoeft niet.
Ik wou ook niet eens dat hij een ban kreeg, maar gewoon een waarschuwing of opmerking dat 't moest ophouden..
Ja oke je hebt gelijkquote:Op maandag 17 november 2014 01:59 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dan blok je hem even. Zolang jij niet reageert is het niet meer leuk dus stopt die
Geen Geraldine Kemper?quote:
Nu opeens wel?quote:Op maandag 17 november 2014 02:01 schreef Fylax het volgende:
Ik hoop eigenlijk wel een chick te kunnen scoren daar..
Gwn doen toch.quote:Op maandag 17 november 2014 02:01 schreef Fylax het volgende:
Ik hoop eigenlijk wel een chick te kunnen scoren daar..
Natuurlijk wil ik een meisje fixen daar. Maar dat durf ik gewoon niet.quote:Op maandag 17 november 2014 02:01 schreef AF_ het volgende:
[..]
Nu opeens wel?
En zet dat uit je hoofd. Iedereen komt voor Victoria en niet op te hosselen
Zeg, steel jij ook fietsen? Heb er nog een nodigquote:
quote:Op maandag 17 november 2014 02:02 schreef Fylax het volgende:
En zet dat uit je hoofd. Iedereen komt voor Victoria en niet op te hosselen
quote:En zet dat uit je hoofd. Iedereen komt voor Victoria en niet op te hosselen
Station toch?quote:Op maandag 17 november 2014 02:02 schreef AF_ het volgende:
[..]
Zeg, steel jij ook fietsen? Heb er nog een nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |