Nee. Ze zijn ergens anders vandaan gekomen.quote:
O dan weet ik het nietquote:Op maandag 17 november 2014 11:50 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Nee. Ze zijn ergens anders vandaan gekomen.
Hij is goed man, lunch is belangrijk, je weetz!quote:Op maandag 17 november 2014 11:59 schreef TARDIS. het volgende:
Slechte vader.
Haha grapje. Voetballer.
Heb het opgezocht. Dit had ik echt moeten weten...quote:Op maandag 17 november 2014 12:51 schreef TARDIS. het volgende:
Xylometazoline staat beter bekend als...?
De stand:quote:Op maandag 17 november 2014 13:00 schreef DrNick het volgende:
Xylametazolynealhydrachloride bedoel je? Dat zit opgelost in neusspray meen ik.
Vind het prima als jij of iemand anders een nieuwe vraag stelt.quote:
Iets meer regels werkt misschien wel beter. Maar aan de andere kant is het ook wel leuk dat niets vast staat en als iemand te lang niet reageert de users het zelf uitzoeken wat er moet gebeuren. Als ik een vraag stel waarbij ik verwacht dat veel mensen gaan gokken en meerdere antwoorden spammen dan zet ik bijvoorbeeld in de post dat ik alleen op je eerste reactie reageer. Het moet niet helemaal akq worden.quote:Op maandag 17 november 2014 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan er niet een regel komen dat als iemand een kwartier geen vraag stelt iemand anders dat mag doen ofzo?
hoeft niet opgeschreven te worden, maar dat we elkaar niet gaan afkatten als het duidelijk lang duurt en iemand een nieuwe vraag stelt oid.quote:Op maandag 17 november 2014 13:58 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Iets meer regels werkt misschien wel beter. Maar aan de andere kant is het ook wel leuk dat niets vast staat en als iemand te lang niet reageert de users het zelf uitzoeken wat er moet gebeuren. Als ik een vraag stel waarbij ik verwacht dat veel mensen gaan gokken en meerdere antwoorden spammen dan zet ik bijvoorbeeld in de post dat ik alleen op je eerste reactie reageer. Het moet niet helemaal akq worden.
Wist het niet, opgezocht. Maar heeft dus 3 namen gehad.quote:Op maandag 17 november 2014 14:00 schreef raptorix het volgende:
In Amsterdam hebben we de vrijheidslaan, maar vroeger was deze straat onder een andere naam bekend, welke?
Zie dat nu ook, het gaat voor duidelijkheid om de naam voor de vrijheidslaan, de persoon naar wie het vernoemd was, had niet zoveel met vrijheid opquote:Op maandag 17 november 2014 14:02 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wist het niet, opgezocht. Maar heeft dus 3 namen gehad.
Zoveel gezeik is er niet hier, alleen soms overdreven veel slowchat. Meestal geen probleem, maar soms is het daardoor niet meer te volgen. Hoe snel je moet antwoorden is natuurlijk ook afhankelijk van de tijd, maar er wordt nooit echt moeilijk over gedaan. Ik heb al best vaak een antwoord goed gerekend terwijl ik de vraag niet zelf gesteld had, en zelfs mijn eigen antwoord goed gerekend omdat ik zeker wist dat het goed was. Gaat wel prima hier vind ik, op hele topics volspammen over Pokemon of andere series na.quote:Op maandag 17 november 2014 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoeft niet opgeschreven te worden, maar dat we elkaar niet gaan afkatten als het duidelijk lang duurt en iemand een nieuwe vraag stelt oid.
De stand:quote:
Zus van Rufus? OT geen ideequote:Op maandag 17 november 2014 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heet de moeder van Martha Wainwright, bekend van een muzikaal duo?
Ja, en de ex van Loudon III dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |