Wist het niet, opgezocht. Maar heeft dus 3 namen gehad.quote:Op maandag 17 november 2014 14:00 schreef raptorix het volgende:
In Amsterdam hebben we de vrijheidslaan, maar vroeger was deze straat onder een andere naam bekend, welke?
Zie dat nu ook, het gaat voor duidelijkheid om de naam voor de vrijheidslaan, de persoon naar wie het vernoemd was, had niet zoveel met vrijheid opquote:Op maandag 17 november 2014 14:02 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wist het niet, opgezocht. Maar heeft dus 3 namen gehad.
Zoveel gezeik is er niet hier, alleen soms overdreven veel slowchat. Meestal geen probleem, maar soms is het daardoor niet meer te volgen. Hoe snel je moet antwoorden is natuurlijk ook afhankelijk van de tijd, maar er wordt nooit echt moeilijk over gedaan. Ik heb al best vaak een antwoord goed gerekend terwijl ik de vraag niet zelf gesteld had, en zelfs mijn eigen antwoord goed gerekend omdat ik zeker wist dat het goed was. Gaat wel prima hier vind ik, op hele topics volspammen over Pokemon of andere series na.quote:Op maandag 17 november 2014 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoeft niet opgeschreven te worden, maar dat we elkaar niet gaan afkatten als het duidelijk lang duurt en iemand een nieuwe vraag stelt oid.
De stand:quote:
Zus van Rufus? OT geen ideequote:Op maandag 17 november 2014 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heet de moeder van Martha Wainwright, bekend van een muzikaal duo?
Ja, en de ex van Loudon III dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |