In Friesland ligt alles 5 km van lemmer af, das niet lastig.quote:Op zondag 16 november 2014 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ny Beets lag er maar 8 km van af. Ik
jaquote:
Jos Verstappen Hockenheim 1994quote:
Goed dat je het nu toegegeven hebt.quote:Op zondag 16 november 2014 23:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
ok dit raadt niemand behalve een googelaar
Isaac heeft al min of meer gezegd dat hij google gebruikt heeft, dus dat telt in ieder geval ook niet.quote:
leuk deadprez leukquote:Op zondag 16 november 2014 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Goed dat je het nu toegegeven hebt.
Kende het al eerder, kreeg veul te dure trui cadeau van mijn broer die niet zo netjes aan zijn centjes kwamquote:Op zondag 16 november 2014 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jos Verstappen Hockenheim 1994
Politie ingelicht.quote:Op zondag 16 november 2014 23:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kende het al eerder, kreeg veul te dure trui cadeau van mijn broer die niet zo netjes aan zijn centjes kwam
Was zeker zo'n hacker.quote:
Verstoppingquote:Op zondag 16 november 2014 23:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
Acute ***** is een plotseling optredende afwijking van het voor een persoon gebruikelijke defecatiepatroon met een maximale duur van 14 dagen, waarbij de frequentie en de hoeveelheid van de ontlasting zijn toegenomen en de ontlasting meer water bevat dan gewoonlijk.
***** = ?
Obstipatiequote:Op zondag 16 november 2014 23:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
Acute ***** is een plotseling optredende afwijking van het voor een persoon gebruikelijke defecatiepatroon met een maximale duur van 14 dagen, waarbij de frequentie en de hoeveelheid van de ontlasting zijn toegenomen en de ontlasting meer water bevat dan gewoonlijk.
***** = ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |