Ach, ik vind het nogal overdreven om zo spastisch te reageren als het om E-nummers gaat. Negen van de tien keer blijkt dat het helemaal niet zo slecht voor je is of enkel in enorme hoeveelheden.quote:Op zondag 16 november 2014 22:58 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet je toch eerst het product kopen..
E621 is ook een smaakmaker wat je beter niet kan eten..
Is een stof die gewoon van nature voorkomtquote:Op zondag 16 november 2014 22:58 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat ligt heel dicht bij mijn vakgebied. Zelfde categorie, maar dan de naam die je tegenkomt als je MSG zoekt in de toko.quote:
Nee, dat is stevia.quote:Op zondag 16 november 2014 22:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Is een stof die gewoon van nature voorkomt
'natuurlijk' is btw de meest overrate term ever.quote:Op zondag 16 november 2014 22:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Is een stof die gewoon van nature voorkomt
Update die lijst dan.quote:
Onzin, onzin, onzin. Kan er verder op in gaan maar daar is dit topic te klein voor.quote:Op zondag 16 november 2014 22:58 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Klopt, maar bij als het toch over natuurlijke suikers gaat kies ik liever voor rietsuiker dan al die gore zoetmakers.quote:
Het is vaak minder lekker ja, maar ook niet meer dan dat.quote:Op zondag 16 november 2014 23:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Klopt, maar bij als het toch over natuurlijke suikers gaat kies ik liever voor rietsuiker dan al die gore zoetmakers.
quote:Op zondag 16 november 2014 23:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Klopt, maar bij als het toch over natuurlijke suikers gaat kies ik liever voor rietsuiker dan al die gore zoetmakers.
quote:Op zondag 16 november 2014 23:01 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Onzin, onzin, onzin. Kan er verder op in gaan maar daar is dit topic te klein voor.
zimbabwaanse poezie?quote:Op zondag 16 november 2014 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
SCHIET OP MET DIE VRAAG... OF ANDERS
Done. Pics van je tetten in dm graag.quote:
Oud-Zimbabwaans zelfs.quote:
dit was mijn vraag, sorry, niet echt duidelijkquote:Op zondag 16 november 2014 22:59 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat ligt heel dicht bij mijn vakgebied. Zelfde categorie, maar dan de naam die je tegenkomt als je MSG zoekt in de toko.
oh fuck de 6de smaak, maar ik ben de naam kwijtquote:Op zondag 16 november 2014 23:03 schreef Klaploper het volgende:
[..]
dit was mijn vraag, sorry, niet echt duidelijk
Maar dan hoe die chinezen het noemenquote:
fu wong haiquote:Op zondag 16 november 2014 23:05 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Maar dan hoe die chinezen het noemen
niet umamiquote:Op zondag 16 november 2014 23:04 schreef noodgang het volgende:
[..]
oh fuck de 6de smaak, maar ik ben de naam kwijt
maar wordt wel veroorzaakt door de stof die ik bedoel en die al genoemd is. Maar dan de andere naamquote:
Lees nou gewoon eens.quote:Op zondag 16 november 2014 23:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
wtf geen vraag but ppl answering fucklogic nigga
volgens mij niet, even terug lezenquote:
Oh jij had het al goed. Maar de Chinese benaming weet ik ook niet.quote:Op zondag 16 november 2014 23:07 schreef Klaploper het volgende:
[..]
volgens mij niet, even terug lezen
quote:Op zondag 16 november 2014 23:11 schreef raptorix het volgende:
Gelukkig dat alles zo duidelijk gaat.
De Chinese naam voor Mononatriumglutamaatquote:Op zondag 16 november 2014 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
IK SNAP ER GEEN REET MEER VAN JONGENS
Tjap Tjoi.quote:Op zondag 16 november 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
De Chinese naam voor Mononatriumglutamaat
Dit dus. Volgens mij was het best duidelijk wat ik vroeg, maar goed. Als niemand het weet verzin ik wel wat anders.quote:Op zondag 16 november 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
De Chinese naam voor Mononatriumglutamaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |