De band is ook niet heel erg bekend, beetje een kutvraag misschien.quote:
Nogal!quote:Op zondag 16 november 2014 22:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
De band is ook niet heel erg bekend, beetje een kutvraag misschien.
Nee, band uit de VS.quote:
As long as you love mequote:
Ja hoor.quote:
orient express?quote:
Staatsspoorlijn A.quote:
Correct! Iemand zo lief? Dp?quote:
Nee oké, maar hij bedoelde wel dezelfde. Anders gaan jullie maar vechten om te punten, maar ik reken hem goed.quote:
Ik ga de lijst niet nog een keer aanpassen. Anders stel jij de vraag ofzo.quote:
Duitslandquote:Op zondag 16 november 2014 22:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
In welk land bevindt zich de chinese muur?
Tibetquote:Op zondag 16 november 2014 22:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
chinaquote:Op zondag 16 november 2014 22:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
lenin ofzo?quote:Op zondag 16 november 2014 22:29 schreef noodgang het volgende:
Toch een nieuwe vraag
Onder welke naam staat de Russische revolutionair Leib Bronstein beter bekend?
Deze knul had het goede antwoord dus die mag de vraag stellenquote:Op zondag 16 november 2014 22:29 schreef noodgang het volgende:
Toch een nieuwe vraag
Stalinquote:Op zondag 16 november 2014 22:29 schreef noodgang het volgende:
Toch een nieuwe vraag
Nee volgens mij was het een rus, hij heeft daar ook een winter doorgebracht. Dus hij is er sowieso geweest, who else kan heel Europa veroverenquote:
http://arcee862.com/vandaag.phpquote:Op zondag 16 november 2014 22:33 schreef Klaploper het volgende:
Waar wie je trouwens hoeveel posts je deze dag gemaakt hebt?
Nee weet er al een.quote:
vieze handen?quote:Op zondag 16 november 2014 22:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat krijg je als je deadprez omdraait?
Lol daar dacht ik ook aan.quote:Op zondag 16 november 2014 22:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat krijg je als je deadprez omdraait?
Je moederquote:
Deze functie is niet beschikbaarquote:Op zondag 16 november 2014 22:33 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
http://arcee862.com/vandaag.php
ik kan het met jouw naam ook niet doenquote:Op zondag 16 november 2014 22:35 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Deze functie is niet beschikbaar
voor deze user.
zal wel aan mijn telefoon liggen, maar bedankt!
dan heb je wrsch te weinig gepostquote:Op zondag 16 november 2014 22:35 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Deze functie is niet beschikbaar
voor deze user.
zal wel aan mijn telefoon liggen, maar bedankt!
Nee.quote:
dat zeker nietquote:Op zondag 16 november 2014 22:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dan heb je wrsch te weinig gepost
Nee.quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 22:37 schreef deadprez het volgende:
Het heeft iets te maken met hetgeen waarvan raptorix bij een van mijn vorige vragen zei dat ie er best veel vanaf weet.
RAF lid?quote:Op zondag 16 november 2014 22:37 schreef deadprez het volgende:
Het heeft iets te maken met hetgeen waarvan raptorix bij een van mijn vorige vragen zei dat ie er best veel vanaf weet.
Yes.quote:
Correctquote:Op zondag 16 november 2014 22:41 schreef Rockiejj het volgende:
Langste woord die je met je linkerhand kan typen, mits je met 10 vingers typt.
aids in je moerquote:Op zondag 16 november 2014 22:43 schreef Rockiejj het volgende:
Dat wist ik
Nieuwe vraag:
Welke Amerikaanse zangeres, die ook wel bekend staat als Cat Valentine, komt 29 mei weer naar Nederland?
The Simsquote:
Super Mario Bros?quote:
Howquote:Op zondag 16 november 2014 22:47 schreef deadprez het volgende:
Deze is al een keer voorbij gekomen trouwens.
Nee, volgens mij was dat de vorige keer ook niet het goede antwoord.quote:Op zondag 16 november 2014 22:48 schreef Rockiejj het volgende:
Volgens Wikipedia is het niet The Sims
The Sims heeft nu 11,23 miljoen verkochte edities, en komt daarmee niet eens in de top 20quote:Op zondag 16 november 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, volgens mij was dat de vorige keer ook niet het goede antwoord.
Ja ga effe het spel verneukenquote:Op zondag 16 november 2014 22:49 schreef DjeDje het volgende:
Oh ik moest mn post nog veranderen naar computerspel, sorry guys
Wat ik raar vind, want die zit toch standaard bij je Wii?quote:Op zondag 16 november 2014 22:50 schreef Mani89 het volgende:
The Sims het best verkopende computerspel, Wii sports best verkopende spel over alle platformen.
Wii Sports? De teringquote:Op zondag 16 november 2014 22:50 schreef Mani89 het volgende:
The Sims het best verkopende computerspel, Wii sports best verkopende spel over alle platformen.
quote:Op zondag 16 november 2014 22:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja ga effe het spel verneukenHalverwege je vraag aanpassen haha
Dat was helemaal mainstream hè.quote:
Mijn moeder overwoog zelfs om daar een Wii voor te kopen.quote:
is ook nooit los verkocht natuurlijkquote:
DjeDjequote:
okquote:
Vraag was niet duidelijk, beter gewoon een nieuwe.quote:
aspartaamquote:Op zondag 16 november 2014 22:53 schreef DjeDje het volgende:
Wat is de meest voorkomende E-nummer als het om zoetstoffen gaat?
E102quote:Op zondag 16 november 2014 22:53 schreef DjeDje het volgende:
Wat is de meest voorkomende E-nummer als het om zoetstoffen gaat?
dat wordt gewoon aangeduid als aspartaam vaakquote:Op zondag 16 november 2014 22:53 schreef noodgang het volgende:
nummer van aspartaam denk ik, weet niet welk nummer dat is
vandaar dat ik het nummer niet weetquote:Op zondag 16 november 2014 22:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat wordt gewoon aangeduid als aspartaam
weet ik veel, E450. kkr fantastischquote:
E11quote:
E951quote:Op zondag 16 november 2014 22:55 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hmmm moet ik dit goed rekenen of niet.
wauuw ga niet met kkr sgelde ;squote:Op zondag 16 november 2014 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet ik veel, E450. kkr fantastisch
Waarom niet?quote:Op zondag 16 november 2014 22:55 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hmmm moet ik dit goed rekenen of niet.
is toch kankerverwekkend ;Dquote:Op zondag 16 november 2014 22:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wauuw ga niet met kkr sgelde ;s
Aspartaam proef je best goedquote:Op zondag 16 november 2014 22:56 schreef DjeDje het volgende:
Nou laatste tijd weten mensen dat aspartaam slecht is dus gebruiken ze de E-nummers, omdat mensen dat niet zo snel weten.
Komt door de zionisten en marx ruttequote:Op zondag 16 november 2014 22:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja en toch is het de meest voorkomende e-nummer. Kun je nagaan hoe slecht onze regering is.
499 niet?quote:Op zondag 16 november 2014 22:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Als je zo'n 500 blikjes cola light per dag drinkt wel
Klopt, maar dan moet je toch eerst het product kopen..quote:Op zondag 16 november 2014 22:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Aspartaam proef je best goed
Ligt eraan, als je alle blikjes helemaal leeg drinkt, zonder iets over te laten dan twijfel ikquote:
Ach, ik vind het nogal overdreven om zo spastisch te reageren als het om E-nummers gaat. Negen van de tien keer blijkt dat het helemaal niet zo slecht voor je is of enkel in enorme hoeveelheden.quote:Op zondag 16 november 2014 22:58 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet je toch eerst het product kopen..
E621 is ook een smaakmaker wat je beter niet kan eten..
Is een stof die gewoon van nature voorkomtquote:Op zondag 16 november 2014 22:58 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat ligt heel dicht bij mijn vakgebied. Zelfde categorie, maar dan de naam die je tegenkomt als je MSG zoekt in de toko.quote:
Nee, dat is stevia.quote:Op zondag 16 november 2014 22:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Is een stof die gewoon van nature voorkomt
'natuurlijk' is btw de meest overrate term ever.quote:Op zondag 16 november 2014 22:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Is een stof die gewoon van nature voorkomt
Update die lijst dan.quote:
Onzin, onzin, onzin. Kan er verder op in gaan maar daar is dit topic te klein voor.quote:Op zondag 16 november 2014 22:58 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Klopt, maar bij als het toch over natuurlijke suikers gaat kies ik liever voor rietsuiker dan al die gore zoetmakers.quote:
Het is vaak minder lekker ja, maar ook niet meer dan dat.quote:Op zondag 16 november 2014 23:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Klopt, maar bij als het toch over natuurlijke suikers gaat kies ik liever voor rietsuiker dan al die gore zoetmakers.
quote:Op zondag 16 november 2014 23:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Klopt, maar bij als het toch over natuurlijke suikers gaat kies ik liever voor rietsuiker dan al die gore zoetmakers.
quote:Op zondag 16 november 2014 23:01 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Onzin, onzin, onzin. Kan er verder op in gaan maar daar is dit topic te klein voor.
zimbabwaanse poezie?quote:Op zondag 16 november 2014 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
SCHIET OP MET DIE VRAAG... OF ANDERS
Done. Pics van je tetten in dm graag.quote:
Oud-Zimbabwaans zelfs.quote:
dit was mijn vraag, sorry, niet echt duidelijkquote:Op zondag 16 november 2014 22:59 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat ligt heel dicht bij mijn vakgebied. Zelfde categorie, maar dan de naam die je tegenkomt als je MSG zoekt in de toko.
oh fuck de 6de smaak, maar ik ben de naam kwijtquote:Op zondag 16 november 2014 23:03 schreef Klaploper het volgende:
[..]
dit was mijn vraag, sorry, niet echt duidelijk
Maar dan hoe die chinezen het noemenquote:
fu wong haiquote:Op zondag 16 november 2014 23:05 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Maar dan hoe die chinezen het noemen
niet umamiquote:Op zondag 16 november 2014 23:04 schreef noodgang het volgende:
[..]
oh fuck de 6de smaak, maar ik ben de naam kwijt
maar wordt wel veroorzaakt door de stof die ik bedoel en die al genoemd is. Maar dan de andere naamquote:
Lees nou gewoon eens.quote:Op zondag 16 november 2014 23:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
wtf geen vraag but ppl answering fucklogic nigga
volgens mij niet, even terug lezenquote:
Oh jij had het al goed. Maar de Chinese benaming weet ik ook niet.quote:Op zondag 16 november 2014 23:07 schreef Klaploper het volgende:
[..]
volgens mij niet, even terug lezen
quote:Op zondag 16 november 2014 23:11 schreef raptorix het volgende:
Gelukkig dat alles zo duidelijk gaat.
De Chinese naam voor Mononatriumglutamaatquote:Op zondag 16 november 2014 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
IK SNAP ER GEEN REET MEER VAN JONGENS
Tjap Tjoi.quote:Op zondag 16 november 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
De Chinese naam voor Mononatriumglutamaat
Dit dus. Volgens mij was het best duidelijk wat ik vroeg, maar goed. Als niemand het weet verzin ik wel wat anders.quote:Op zondag 16 november 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
De Chinese naam voor Mononatriumglutamaat
Yvonnequote:Op zondag 16 november 2014 23:15 schreef Klaploper het volgende:
ve-tsin. Nieuwe vraag: hoe heet het sletje van danny op het forum?
Mapimaquote:Op zondag 16 november 2014 23:15 schreef Klaploper het volgende:
knorretjequote:Op zondag 16 november 2014 23:15 schreef Klaploper het volgende:
Hmm, weet niet of ik dit goed moet rekenen. Als ik dit goed reken noem ik de vrouw van Danny een slet. Maar toch een puntje voor jou.quote:
ik durfde ook niet zo goed te antwoordenquote:Op zondag 16 november 2014 23:17 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Hmm, weet niet of ik dit goed moet rekenen. Als ik dit goed reken noem ik de vrouw van Danny een slet. Maar toch een puntje voor jou.
Neequote:
quote:
tot nooitquote:Op zondag 16 november 2014 23:17 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Hmm, weet niet of ik dit goed moet rekenen. Als ik dit goed reken noem ik de vrouw van Danny een slet. Maar toch een puntje voor jou.
Lissabonquote:Op zondag 16 november 2014 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe heet de hoofdstad van de Kaapverdische eilanden?
kaapstadquote:Op zondag 16 november 2014 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Oeboedoeboequote:Op zondag 16 november 2014 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Braga?quote:Op zondag 16 november 2014 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Allemaal fout.
Een voetbalclub uit Portugal heet ook zo.
Rotterdam kan nooit ver weg genoeg zijn.quote:
Pacos.quote:Op zondag 16 november 2014 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Allemaal fout.
Een voetbalclub uit Portugal heet ook zo.
atuitsquote:
quote:
Lissabon.quote:Op zondag 16 november 2014 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
De voetbalclub waar ik op doel was dit jaar nog in Nederland te bewonderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |