Yvonnequote:Op zondag 16 november 2014 23:15 schreef Klaploper het volgende:
ve-tsin. Nieuwe vraag: hoe heet het sletje van danny op het forum?
Mapimaquote:Op zondag 16 november 2014 23:15 schreef Klaploper het volgende:
knorretjequote:Op zondag 16 november 2014 23:15 schreef Klaploper het volgende:
Hmm, weet niet of ik dit goed moet rekenen. Als ik dit goed reken noem ik de vrouw van Danny een slet. Maar toch een puntje voor jou.quote:
ik durfde ook niet zo goed te antwoordenquote:Op zondag 16 november 2014 23:17 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Hmm, weet niet of ik dit goed moet rekenen. Als ik dit goed reken noem ik de vrouw van Danny een slet. Maar toch een puntje voor jou.
Neequote:
quote:
tot nooitquote:Op zondag 16 november 2014 23:17 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Hmm, weet niet of ik dit goed moet rekenen. Als ik dit goed reken noem ik de vrouw van Danny een slet. Maar toch een puntje voor jou.
Lissabonquote:Op zondag 16 november 2014 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe heet de hoofdstad van de Kaapverdische eilanden?
kaapstadquote:Op zondag 16 november 2014 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Oeboedoeboequote:Op zondag 16 november 2014 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |