Depay is een irritante speler ja. Vind het niet erg als spelers zichzelf erg goed vinden, maar dan moet je het ook wel laten zien.quote:Op zondag 16 november 2014 20:01 schreef Syntix het volgende:
[..]
Depay moet ff niet gaan denken dat hij goed is, want hij was wederom dramatischDaarna ook meteen weer Van der Wiel opzoeken
Twee mongolen bij elkaar die geen fuck geven om het team.
Uitspraken van Blackcard, zijn sowieso gênant.quote:Op zondag 16 november 2014 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die nektatoeages van Blackcard zijn wel gênant.
nee jij komt wel slim overquote:Op zondag 16 november 2014 20:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
Van der Wiel is wel een kneusje net zoals DepayBij elkaar hebben die twee het IQ van een zeester.
Van der Wiel heeft VWOquote:Op zondag 16 november 2014 20:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
Van der Wiel is wel een kneusje net zoals DepayBij elkaar hebben die twee het IQ van een zeester.
Ik mis bij Clasie toch een beetje gevoel voor voetballen, inzicht, gogme. Zeg maar alle dingen die een Ajax speler wel heeft, zoals Blind, en de rest missen...quote:Op zondag 16 november 2014 20:03 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Clasie speelde goed, assistje meegepikt op Huntelaar, wat een goede pass was.
Clasie mist inzicht, ja joh.quote:Op zondag 16 november 2014 20:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik mis bij Clasie toch een beetje gevoel voor voetballen, inzicht, gogme. Zeg maar alle dingen die een Ajax speler wel heeft, zoals Blind, en de rest missen...
Jij hebt zeker een PhD ;")quote:Op zondag 16 november 2014 20:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dan is ons educatief systeem kapot.
Serieus ingaan op een trollquote:Op zondag 16 november 2014 20:05 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Clasie mist inzicht, ja joh.![]()
![]()
Clasie mist gevoel om te voetballen, ja joh.![]()
Verdomd Weinig Opleiding?quote:
Ok hou nou maar op.quote:Op zondag 16 november 2014 20:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik mis bij Clasie toch een beetje gevoel voor voetballen, inzicht, gogme. Zeg maar alle dingen die een Ajax speler wel heeft, zoals Blind, en de rest missen...
Clasie MOTMquote:Op zondag 16 november 2014 19:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Caland, wat vond jij van de wedstrijd?
Ok Syntix.quote:Op zondag 16 november 2014 20:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet echt, ik miste Daley Blind al meteen toen hij eruit was.
duurt nog 5 maandenquote:Op zondag 16 november 2014 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende wedstrijd thuis tegen Turkije, topshow.
Ah. Een uitwedstrijd dus.quote:Op zondag 16 november 2014 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende wedstrijd thuis tegen Turkije, topshow.
quote:Op zondag 16 november 2014 20:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet echt, ik miste Daley Blind al meteen toen hij eruit was.
Duitsland gaat lekker iddquote:Op zondag 16 november 2014 20:01 schreef Syntix het volgende:
[..]Frankrijk/Spanje/Duitsland > italianen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |