Au! origineel hoor.quote:
Maar wel treffendquote:
Godver, mijn oren! Ik klikte per ongeluk op dat klote linkje.quote:
Ik zal jou eens treffen achter CS.quote:
Dank je. Had echter tijdje niet geschreven. Moest er wel inkomen, maar ben van plan weer regelmatig te gaan schrijven.quote:Op zondag 16 november 2014 21:19 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Goed topic, je hebt echt sprongen gemaakt in je stukjes.
Hoe dan ook, het is haast weer literatuur.quote:Op zondag 16 november 2014 22:31 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Tis ook een handleiding en geen verhaal.
Oh, bedankt.quote:Op zondag 16 november 2014 22:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het is haast weer literatuur.
Wanneer komt de eerste bundel?quote:Op zondag 16 november 2014 21:53 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Dank je. Had echter tijdje niet geschreven. Moest er wel inkomen, maar ben van plan weer regelmatig te gaan schrijven.
Link?quote:
Waarom niet. Gewoon een epubje met wat plempseltjes, anektodes, filosoferingen en korte verhalen. Hebben de mensen in de trein ook weer wat om te lezen.quote:Op maandag 17 november 2014 11:36 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Zou er voor zoiets animo zijn?
Je brengt me op ideeën.quote:Op maandag 17 november 2014 11:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarom niet. Gewoon een epubje met wat plempseltjes, anektodes, filosoferingen en korte verhalen. Hebben de mensen in de trein ook weer wat om te lezen.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |