Kansloos ook die vergelijking met MLKquote:Op maandag 17 november 2014 10:59 schreef DrMabuse het volgende:
Kinderfeest Sinterklaas intocht in Amsterdam anno 2014.
Met medewerking van een paar gezellige "volwassenen".
quote:Op maandag 17 november 2014 11:31 schreef WhateverWhatever het volgende:
Terug naar de rimboe als je je niet kan aanpassen of kan leven met de normen en waarden van ONZE cultuur.
Ja wat, zij buiten ons al genoeg uit door elk maand hun handje op te houden bij de sociale dienst.quote:
quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 11:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja wat, zij buiten ons al genoeg uit door elk maand hun handje op te houden bij de sociale dienst.
Het zijn altijd wel weer van die typische beroeps-uitvreters op dat soort foto'squote:Op maandag 17 november 2014 10:59 schreef DrMabuse het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah. Hier in de beide AH's gewoon Zwarte Pieten in de schappen (chocolade en zo) en als decoratie, dus waar dat bericht vandaan kwam weet ik ook niet.quote:Op zondag 16 november 2014 17:43 schreef Falco het volgende:
ok vreemde persberichten van de AH en Hema zullen achterwege blijven. Durf trouwens te wedden dat veel meer winkelketens zonder ruchtbaarheid hun aankleding hebben aangepast.
Man man man... moet je ze nou zien..."I have a dream". Dit roepen in fucking Nederland, wat een giller. Ze hebben het zo zwaar hier: Amerika, Afrika en het Midden-Oosten is er niets bij vergeleken.quote:Op maandag 17 november 2014 10:59 schreef DrMabuse het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitkering stopzetten nu!quote:Op maandag 17 november 2014 11:45 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Man man man... moet je ze nou zien..."I have a dream". Dit roepen in fucking Nederland, wat een giller. Ze hebben het zo zwaar hier: Amerika, Afrika en het Midden-Oosten is er niets bij vergeleken.
Stelletje randdebielen.
Maar racisme is hartstikke erg in Nederland joh, ja je moet wel een beetje gaan zoeken en graven tussen de sprookjesfiguren, maar dan heb je ze wel hoorquote:Op maandag 17 november 2014 11:45 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Man man man... moet je ze nou zien..."I have a dream". Dit roepen in fucking Nederland, wat een giller. Ze hebben het zo zwaar hier: Amerika, Afrika en het Midden-Oosten is er niets bij vergeleken.
Stelletje randdebielen.
Tja driejarigen vinden wel meer raarquote:Op maandag 17 november 2014 11:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn zoontje van drie zaterdag: '' Een groene Piet? Dat kan toch niet papa, wat raar! ''
Zijn er een hoop van jaquote:Op maandag 17 november 2014 11:47 schreef Fascination het volgende:
En altijd van die linkse krakersfiguren erbij die graag willen pronken met hun "tolerante" levensvisie.
Mwah. Hier in de beide AH's gewoon Zwarte Pieten in de schappen (chocolade en zo) en als decoratie, dus waar dat bericht vandaan kwam weet ik ook niet.quote:Op zondag 16 november 2014 17:43 schreef Falco het volgende:
ok vreemde persberichten van de AH en Hema zullen achterwege blijven. Durf trouwens te wedden dat veel meer winkelketens zonder ruchtbaarheid hun aankleding hebben aangepast.
Waarom een 'oplossing'? Is er een probleem dan? Hooguit 50 mensen die zich druk maken over een zogenaamd racistische Zwarte Piet. Is dat een probleem? Gaan we alles in NL maar aanpassen als 50 mensen zich er over druk maken?quote:Op zondag 16 november 2014 17:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nota bene in de post van mij die je hierboven citeert staat mijn oplossing.
Of het een oplossing is, weet ik niet. Zo zou ik er echter invulling aan geven.
Dat is de glutenvrije piet die ook nog even 3 kinderen met een allergie moest blijmaken...quote:Op maandag 17 november 2014 11:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn zoontje van drie zaterdag: '' Een groene Piet? Dat kan toch niet papa, wat raar! ''
Nee, dat is besefquote:Op maandag 17 november 2014 11:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tja driejarigen vinden wel meer raar
Nee, de wecycle pietquote:Op maandag 17 november 2014 11:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is de glutenvrije piet die ook nog even 3 kinderen met een allergie moest blijmaken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |