SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Muj bueno potsiehoe was het hier? Iets gemist?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee valt mee hoor. Same old, zou ik zeggenquote:Op zondag 16 november 2014 13:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Muj bueno potsiehoe was het hier? Iets gemist?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Baukje verdient gewoon een betere kerel dan DS2.quote:Op zondag 16 november 2014 14:03 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken![]()
Zijn er pics van Baukje?quote:Op zondag 16 november 2014 14:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Baukje verdient gewoon een betere kerel dan DS2.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
iemand nog een geweldig idee waar je die kut dobbelkado's kan scorenkut sinterklaas.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Koop gewoon iets wat je zelf leuk vindtquote:Op zondag 16 november 2014 14:12 schreef FCsuarez het volgende:
iemand nog een geweldig idee waar je die kut dobbelkado's kan scorenkut sinterklaas.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
moet 3 kado's halen voor een 10tje per stuk. zo nutteloos vind ik dat.quote:Op zondag 16 november 2014 14:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Koop gewoon iets wat je zelf leuk vindt
1 een boek
2 en 3 worden gewoon prullaria.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Finale van een toernooi verliezen en dan de oude toernooibeloning krijgen
Navas in het beloningspack
Het is mijn GELUKSDAG!!!!![]()
Dobbelkado's?quote:Op zondag 16 november 2014 14:12 schreef FCsuarez het volgende:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ja dobbelen jullie nooit met kerst/sinterklaasquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wtfquote:Op zondag 16 november 2014 14:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja dobbelen jullie nooit met kerst/sinterklaas![]()
Ieder jaar weer strijden ja.quote:Op zondag 16 november 2014 14:12 schreef FCsuarez het volgende:
Is de boy nog naar z'n date geweest? Geen zin om terug te lezen. (Die anderhalve pagina.quote:)
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Neequote:Op zondag 16 november 2014 14:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ieder jaar weer strijden ja.
[..]
Is de boy nog naar z'n date geweest? Geen zin om terug te lezen. (Die anderhalve pagina.)
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 november 2014 14:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
motorrijbewijs is duurder dan dat hoorKijken jullie ook Moses CUH?quote:Op zondag 16 november 2014 14:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ieder jaar weer strijden ja.
[..]
Is de boy nog naar z'n date geweest? Geen zin om terug te lezen. (Die anderhalve pagina.)
![]()
Top.quote:quote:Op zondag 16 november 2014 14:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
Kijken jullie ook Moses CUH?
Die broer van die kruisboogdude in TWD speelt gewoon precies dezelfde rol eigenlijk in Guardians of the Galaxy![]()
![]()
Managertaken voltooien en een gold jumbo pack als beloning krijgen.
Ik heb al gezegd dat het mijn geluksdag is![]()
hahaHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
come on cuh al die filmpjes kan ik niet bijhouden johquote:Op zondag 16 november 2014 14:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
Kijken jullie ook Moses CUH?![]()
Thanos gaat dood
Oops, Avengers 3 PT 2 spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 november 2014 15:47 schreef DutchSL het volgende:
Thanos gaat dood
Oops, Avengers 3 PT 2 spoilerokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hashtag treinleef![]()
Iemand chillen op 020 centje zometeen? Ik lik romantisch Julia's pasta van je plastic lepel.
Ik denk dat er vanavond 35k packs komen.quote:Op zondag 16 november 2014 16:28 schreef Alovenac het volgende:
Nou, kondig eens even wat grote packs aan dan.. Prijzen mogen nog wel wat verder dalen..![]()
Hoe lang lopen die 25K packs nog dan ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tot 7 uur dacht ikquote:Op zondag 16 november 2014 16:45 schreef FCsuarez het volgende:
Hoe lang lopen die 25K packs nog dan ?![]()
Het is hier godverdomme dooierder dan een crematorium.Waar is alle kwaliteit?
Weggejaagd door die kut-Fries.quote:Op zondag 16 november 2014 16:48 schreef Lindgren. het volgende:
Het is hier godverdomme dooierder dan een crematorium.Waar is alle kwaliteit?
![]()
ze motten je niet lindgren.quote:
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ik probeer FC4 aan de praat te krijgen maar het werkt niethet leven van een piraat pauper gaat niet altijd over rozen
![]()
![]()
Boeie. Gewoon ETS2.quote:Op zondag 16 november 2014 16:53 schreef Dudeweiser het volgende:
ik probeer FC4 aan de praat te krijgen maar het werkt niethet leven van een piraat pauper gaat niet altijd over rozen
![]()
Doe beter je best. Bazenspel.quote:Op zondag 16 november 2014 16:53 schreef Dudeweiser het volgende:
jbgsquote:Op zondag 16 november 2014 17:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben intussen bezig met download nummer 3 à 26gb en een seeder/leecher ratio van 0,25![]()
Over warez praten.quote:Op zondag 16 november 2014 17:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben intussen bezig met download nummer 3 à 26gb en een seeder/leecher ratio van 0,25TR gemacht
Heb wat barbies van zolder gehaald dus dat komt vast wel goed.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Als de spits van Letland dan scoort kan hij zeggen dat hij Bruma in zijn zak heeftquote:![]()
![]()
hashtag lindgrengrapjes
quote:Op zondag 16 november 2014 17:03 schreef rolls-reus het volgende:
4321 en 433, ik kan er helemaal niks mee
bazen team![]()
alleen evans isen markovic in de afwerking ook goed beroerd.
#FreeTrapz![]()
#hipsterBPLquote:Op zondag 16 november 2014 17:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bazen team![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Di Natale als CBquote:Op zondag 16 november 2014 17:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bazen team![]()
geen zin om veel coins uit te geven aan hybrids. had t meeste nog in de club staanquote:
#FreeTrapz![]()
Neuer op doel dan.quote:Op zondag 16 november 2014 17:19 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Zal wel kut gaan spelenverder wel een bazenteam.
Schweini i.p.v Xabi.quote:Op zondag 16 november 2014 17:19 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Zal wel kut gaan spelen
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Rooney op LF.quote:Op zondag 16 november 2014 17:19 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Zal wel kut gaan spelenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Even gauw een lading raspatat ophalen en dan stipt 18:00 thuis zijn.Vind het normaal geen kut aan, maar nu staat mijn grote liefde in de spits.
ras pindaquote:Op zondag 16 november 2014 17:26 schreef Lindgren. het volgende:
Even gauw een lading raspatat ophalen en dan stipt 18:00 thuis zijn.Vind het normaal geen kut aan, maar nu staat mijn grote liefde in de spits.
![]()
![]()
Bohh Pjotr in de spits.quote:Op zondag 16 november 2014 17:26 schreef Lindgren. het volgende:
ing raspatat ophalen en dan stipt 18:00 thuis zijn. Vind het normaal geen kut aan, maar nu staat mijn grote liefde in de spits.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Ik sta helemaal niet in de spits.quote:Op zondag 16 november 2014 17:26 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Dan ben je dus niet zijn grote liefde.quote:Op zondag 16 november 2014 17:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik sta helemaal niet in de spits."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Wel.quote:Op zondag 16 november 2014 17:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan ben je dus niet zijn grote liefde.![]()
Hoe laat begint het afscheidsfeestje van Guus?
edit. o de voorbeschouwing is gewoon al bezig op NED NPO 1![]()
![]()
Jezus, waarom is het al om 18u joh
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Okee, ik geloof je. En nu de triomftocht van het Nederlands elftal live volgen.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
ook geen Rudnevs?quote:Op zondag 16 november 2014 17:42 schreef DutchSL het volgende:
Letland heeft 9 spelers in FUT en ze spelen volgens mij allemaal niet.![]()
Speciaal curry nu.quote:Verkeerde account, DS2.quote:Op zondag 16 november 2014 17:42 schreef DutchSL het volgende:
Letland heeft 9 spelers in FUT en ze spelen volgens mij allemaal niet.
"Er zijn welgeteld 0 Letten in het stadion, of ze moeten zich hebben gemengd met de Nederlandse supporters"
*regie brengt een groep Letten in beeld*
BOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
van Persie 3 goals. There, i called it.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Kan je dat aan de voetbal zien? Is dat net als die octopus?quote:Op zondag 16 november 2014 18:09 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een voetbal.We worden Europees Kampioen.
![]()
Ga lekker NBA doen joh zuurpruim.quote:Op zondag 16 november 2014 18:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kan je dat aan de voetbal zien? Is dat net als die octopus?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
haha nee ik bedoel gewoon zoals het nederlands elftal op dit moment speelt en niet de voetbal waarmee ze voetballen had ik misschien ff duidelijker in moeten zijn maar dacht dat je het wel zou begrijpen maar ik bedoel dus het veldspel en niet de leren knikker zoals sommigen dat ding ook wel noemen hahaquote:Op zondag 16 november 2014 18:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kan je dat aan de voetbal zien? Is dat net als die octopus?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Haten op NBAquote:Op zondag 16 november 2014 18:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ga lekker NBA doen joh zuurpruim.![]()
![]()
hey marciequote:Op zondag 16 november 2014 18:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
haha nee ik bedoel gewoon zoals het nederlands elftal op dit moment speelt en niet de voetbal waarmee ze voetballen had ik misschien ff duidelijker in moeten zijn maar dacht dat je het wel zou begrijpen maar ik bedoel dus het veldspel en niet de leren knikker zoals sommigen dat ding ook wel noemen hahaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
lekker kankeren op de ballenjongen
Robben
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, die gasten hebben maar 1 taak. Als het te lang duurt is het gewoon frustrerend.quote:Op zondag 16 november 2014 18:15 schreef Tim86 het volgende:
lekker kankeren op de ballenjongen
RobbenOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Om die reden hebben ze een tijd terug ook Surinaamse ballenjongens afgeschaft.quote:Op zondag 16 november 2014 18:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja, die gasten hebben maar 1 taak. Als het te lang duurt is het gewoon frustrerend.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ze lopen wel rond in het Nederlands elftal...quote:Op zondag 16 november 2014 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Om die reden hebben ze een tijd terug ook Surinaamse ballenjongens afgeschaft.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Bang moeten zijn dat je Blind mist
Hala Madrid !
Je kon wachten op de eerste blessure. Wat Let die kerels om gewoon lekker om zich heen te schoppen in dit soort wedstrijden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moet je klappen ofsow nep supporter?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zondag 16 november 2014 18:19 schreef Tim86 het volgende:
Je kon wachten op de eerste blessure. Wat Let die kerels om gewoon lekker om zich heen te schoppen in dit soort wedstrijden
Thanks. Als jij zoiets zegt weet ik ook dat je het echt meentquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was een grapje jongequote:Op zondag 16 november 2014 18:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Moet je klappen ofsow nep supporter?zie hem liever spelen dan Blind
![]()
je moest dat grapje trouwens Letterlijk nemenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik meen het ook echt Let maar op mijn PI.quote:Op zondag 16 november 2014 18:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks. Als jij zoiets zegt weet ik ook dat je het echt meentRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hahaquote:Op zondag 16 november 2014 18:22 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Was een grapje jongezie hem liever spelen dan Blind
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hopelijk scoort NL straks nog uit een free kickAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
van der Wiel lette echt niet op bij die pass.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dan nog liever Ayoubquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ken Visnakovs en Gorkss, de rest ken ik echt niet.quote:Op zondag 16 november 2014 17:55 schreef DutchSL het volgende:
DS2 zou wel gepost hebben dat de nummer 10 in FUT 11 een SMLENO speler was ofzo.![]()
Ben je van de USA overgesprongen naar Malta?quote:
Malta fuck yeah?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Italiaantjes tegen FC Iwan is nog wel leuk wellichtquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Komtie.quote:Op zondag 16 november 2014 18:23 schreef Tim86 het volgende:
hopelijk scoort NL straks nog uit een free kickRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ben bang dat het een klote wedstrijd wordt als je op het veld makkelijker waterpolo kan spelenquote:Op zondag 16 november 2014 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Italiaantjes tegen FC Iwan is nog wel leuk wellicht
Hala Madrid !
ik support meerdere landen jaquote:Op zondag 16 november 2014 18:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ben je van de USA overgesprongen naar Malta?
Malta fuck yeah?USMNT fanaat in hart en nieren, maar Malta supporter in lever en galblaas
![]()
![]()
Snap ik. Lekker naar Paceville. De ultieme plek voor ons FUTters. Pace, drank en vrouwen.quote:Op zondag 16 november 2014 18:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ben je van de USA overgesprongen naar Malta?
Malta fuck yeah?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zonde. Italianen zijn altijd wel goed in waterpolo geloof ikquote:Op zondag 16 november 2014 18:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het een klote wedstrijd wordt als je op het veld makkelijker waterpolo kan spelen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Robben rolt wel het veld uit
Hala Madrid !
Kroaten ookquote:Op zondag 16 november 2014 18:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zonde. Italianen zijn altijd wel goed in waterpolo geloof ik
Hala Madrid !
hehehe die grap heb ik echt te vaak gemaakt deze zomerquote:Op zondag 16 november 2014 18:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Snap ik. Lekker naar Paceville. De ultieme plek voor ons FUTters. Pace, drank en vrouwen.![]()
![]()
quote:Op zondag 16 november 2014 18:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Snap ik. Lekker naar Paceville. De ultieme plek voor ons FUTters. Pace, drank en vrouwen.
En Nederland in je kleine pinkie?quote:Op zondag 16 november 2014 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik support meerdere landen jaUSMNT fanaat in hart en nieren, maar Malta supporter in lever en galblaas
nee hersenen en pancreasquote:Op zondag 16 november 2014 18:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
[..]
En Nederland in je kleine pinkie?![]()
![]()
godver, nu heb ik zin in pancreas met spekquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom ben je niet even in Dokkum geweest om je balzak te legen?quote:Op zondag 16 november 2014 18:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is altijd opletten tegen de Letten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, wat let je?quote:Op zondag 16 november 2014 18:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom ben je niet even in Dokkum geweest om je balzak te legen?![]()
Jullie hebben gewoon iemand lopen catfishenquote:Op zondag 16 november 2014 18:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom ben je niet even in Dokkum geweest om je balzak te legen?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet voor Nederland zijn in je Twaalfvingerige darmquote:
quote:Op zondag 16 november 2014 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon iemand lopen catfishenNog geen eens aangedacht.. volgende week Nev bij DS2 over de vloer.
quote:Op zondag 16 november 2014 18:35 schreef rolls-reus het volgende:
Als die robben nou eens een bal overlaat aan vd Wielalles gaat constant door het midden
![]()
![]()
ROBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBEEEEEEEEEEEEEEEEEN!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ratatatataAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ikquote:Op zondag 16 november 2014 18:35 schreef rolls-reus het volgende:
Als die robben nou eens een bal overlaat aan vd Wielalles gaat constant door het midden
![]()
![]()
Rollsje kan wel zien dat hij voor Utrecht is want Omni kraamt ook altijd zoveel onzin uit
Pino trouwens ook.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het is wel gewoon zo hoorquote:Op zondag 16 november 2014 18:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Rollsje kan wel zien dat hij voor Utrecht is want Omni kraamt ook altijd zoveel onzin uit
Pino trouwens ook.als van der Wiel eens een paar voorzetje geeft op Huntelaar heeft ie zo een hattrick
![]()
Iemand Suarez al geprobeerd? Kan hem kopen als ik op IF Benzema verkoop maar op papier is hij niet zoveel beter![]()
Ga hem straks kopenquote:Op zondag 16 november 2014 18:41 schreef Henrys het volgende:
Iemand Suarez al geprobeerd? Kan hem kopen als ik op IF Benzema verkoop maar op papier is hij niet zoveel betervond if Benz niet de coins waard trouwens
![]()
Baas JanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja echt goed die Huntelaar.Je kan wel zien dat het een Fries is en bij Heerenveen gespeeld heeft.
Bruma
Hala Madrid !
Politics....quote:Hala Madrid !
Frieslandquote:Op zondag 16 november 2014 18:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ja echt goed die Huntelaar.Je kan wel zien dat het een Fries is en bij Heerenveen gespeeld heeft.
Echte Gelderlander net als De Bondscoach![]()
![]()
Moest ik ook aan denken jaquote:Op zondag 16 november 2014 18:18 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)van_de_sintocht.html
Trapz gespot vanaf 2:40![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Van Dijk heeft blijkbaar de vrouw van van Oostveen geneukt en mag daarom niet spelen in Oranje en Veltmuis heeft tegen Mexico zijn kans verspeeld.
De rest is geblesseerd of nog slechter.![]()
Van Dijk speelt in een competitie die zowaar nog slechter is dan de eredivisie bij een team dat er helemaal niks van kanquote:Op zondag 16 november 2014 18:57 schreef DutchSL het volgende:
Van Dijk heeft blijkbaar de vrouw van van Oostveen geneukt en mag daarom niet spelen in Oranje en Veltmuis heeft tegen Mexico zijn kans verspeeld.
De rest is geblesseerd of nog slechter.![]()
Maar als hij toch geen speelminuten krijgt, dan kan je hem net zo goed niet selecteren.quote:Op zondag 16 november 2014 18:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Van Dijk speelt in een competitie die zowaar nog slechter is dan de eredivisie bij een team dat er helemaal niks van kan![]()
lulquote:nu wil ik er ook een openen
#FreeTrapz![]()
Motje klappen ofsow?quote:Op zondag 16 november 2014 18:18 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)van_de_sintocht.html
Trapz gespot vanaf 2:40Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
2 50k packs open gemaakt. Duurste speler Khedira. Auw
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niemand 80+quote:![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bohhhh 21 euroquote:Op zondag 16 november 2014 19:12 schreef ThadCastle het volgende:
Ik stik bijna in mijn pizza
[ afbeelding ]Hala Madrid !
jezus wat een pack luck heb jij dit jaarquote:Op zondag 16 november 2014 19:12 schreef ThadCastle het volgende:
Ik stik bijna in mijn pizza
[ afbeelding ]
Congrats
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja idd. Nog nooit spelers gehad die zoveel waard zijn en nu 2 in 1 FUT jaarquote:Op zondag 16 november 2014 19:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jezus wat een pack luck heb jij dit jaar
Congrats![]()
![]()
Ik had ook niet te klagen met o.a. Hazard en Neymar, maar daarna echt non-stop troep gehadquote:Op zondag 16 november 2014 19:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja idd. Nog nooit spelers gehad die zoveel waard zijn en nu 2 in 1 FUT jaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat 50k pack is nog beter dan gedacht. Piszak is veel waard en Cavani ook.quote:Op zondag 16 november 2014 19:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had ook niet te klagen met o.a. Hazard en Neymar, maar daarna echt non-stop troep gehad![]()
Koscielny meer dan Cavaniquote:Op zondag 16 november 2014 19:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat 50k pack is nog beter dan gedacht. Piszak is veel waard en Cavani ook.![]()
Echt niet normaal dat packquote:Op zondag 16 november 2014 19:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat 50k pack is nog beter dan gedacht. Piszak is veel waard en Cavani ook.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kos is gewoon goed dit jaar en is fucking snel. Niet zo vreemd tochquote:Op zondag 16 november 2014 19:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja die had ik nog niet opgezocht. Raar dat die spelers zoveel waard zijn
Alles in BPL blijft ook duur dit jaar.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
best moeilijk jahhhhquote:Op zondag 16 november 2014 19:24 schreef Dudeweiser het volgende:
Die linksback wordt helemaal tureluurs gedraaid door Robben
Hala Madrid !
Bedankt DS2.quote:Op zondag 16 november 2014 19:29 schreef DutchSL het volgende:
Hattrick van een Cyprioot, maar zit niet in FUT dus /care![]()
Vroeger geen kado gekregen van Zwarte Piet.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:
Hala Madrid !
IF Bruma kans is meteen best groot ja
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Verwacht niet heel veel meer. En ik koop niet de eerste de beste, probeer zo goedkoop mogelijk. Robben binnen voor 575quote:![]()
Goede aankoopquote:Op zondag 16 november 2014 19:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Verwacht niet heel veel meer. En ik koop niet de eerste de beste, probeer zo goedkoop mogelijk. Robben binnen voor 575SIF robben incomming
#FreeTrapz![]()
Mertens knock-out. Ziet er slecht uit zeg.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iemand op z'n hoofd gestaan?quote:Op zondag 16 november 2014 19:40 schreef Tim86 het volgende:
Mertens knock-out. Ziet er slecht uit zeg.
Denk toch niet dat ik hem verkoop of ik moet mijn team zat zijn. Zou best kunnenquote:Op zondag 16 november 2014 19:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Goede aankoopSIF robben incomming
![]()
HoentelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bohhhh Huntelaar, je kan aan alles zien dat hij bij de Graafschap heeft gespeeld.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Pff, wat een redding nog in de laatste seconde. Zal wel IF Hennessey wordenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Met die 35k packs zakte ook alles dik en al snel steeg alles weer. Verwacht nu ook wel weerquote:Op zondag 16 november 2014 19:49 schreef rolls-reus het volgende:
Suarez gekocht voor 690 en is al gedaald naar 645, hopen dat hij na deze packs weer wat omhoog gaat![]()
Hoezo?quote:Op zondag 16 november 2014 19:54 schreef DutchSL het volgende:
Zivkovic uit de selectie van Jong Oranje U19 gezeti'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
vannacht nog een kleine dip als de amerikanen gaan openen. maar denk niet dat het nog veel verder naar beneden gaat.quote:Op zondag 16 november 2014 19:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Met die 35k packs zakte ook alles dik en al snel steeg alles weer. Verwacht nu ook wel weerPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hij is te goed. Ze moeten wel hun huidige niveau handhaven natuurlijk en daar past een geniale spits niet bijquote:![]()
Ik heb nu nog maar een vermogen van 300k hoorquote:Op zondag 16 november 2014 19:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
De Brabo's worden alleen maar rijker.
Ben alles aan het verkopen.![]()
Morgen ochtend maar even inslaan denk ikquote:Op zondag 16 november 2014 20:09 schreef Alovenac het volgende:
Vlak voor het slapen gaan spelers maar eens terugkopen!
#FreeTrapz![]()
AB's draaien op volle toeren iddquote:Op zondag 16 november 2014 20:12 schreef DutchSL het volgende:
Net te laat geklikt voor een IF Muller van 250k
#FreeTrapz![]()
Heb er eentje voor 263k gekocht, hopelijk zakt die niet meer verder (en anders, achja.. zal uiteindelijk toch wel meer waard worden door zijn positie denk ik en tot die tijd kan hij mooi in mijn team met Reus).quote:![]()
Hier alvast wat auriers opgepikt voor het geval dit het dieptepunt is. morgen ochtend nog maar wat oppikken.quote:Op zondag 16 november 2014 20:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heb er eentje voor 263k gekocht, hopelijk zakt die niet meer verder (en anders, achja.. zal uiteindelijk toch wel meer waard worden door zijn positie denk ik en tot die tijd kan hij mooi in mijn team met Reus).Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ouwe pikkerquote:Op zondag 16 november 2014 20:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hier alvast wat auriers opgepikt voor het geval dit het dieptepunt is. morgen ochtend nog maar wat oppikken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: