SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Muj bueno potsiehoe was het hier? Iets gemist?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee valt mee hoor. Same old, zou ik zeggenquote:Op zondag 16 november 2014 13:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Muj bueno potsiehoe was het hier? Iets gemist?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Baukje verdient gewoon een betere kerel dan DS2.quote:Op zondag 16 november 2014 14:03 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken![]()
Zijn er pics van Baukje?quote:Op zondag 16 november 2014 14:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Baukje verdient gewoon een betere kerel dan DS2.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
iemand nog een geweldig idee waar je die kut dobbelkado's kan scorenkut sinterklaas.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Koop gewoon iets wat je zelf leuk vindtquote:Op zondag 16 november 2014 14:12 schreef FCsuarez het volgende:
iemand nog een geweldig idee waar je die kut dobbelkado's kan scorenkut sinterklaas.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
moet 3 kado's halen voor een 10tje per stuk. zo nutteloos vind ik dat.quote:Op zondag 16 november 2014 14:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Koop gewoon iets wat je zelf leuk vindt
1 een boek
2 en 3 worden gewoon prullaria.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Finale van een toernooi verliezen en dan de oude toernooibeloning krijgen
Navas in het beloningspack
Het is mijn GELUKSDAG!!!!![]()
Dobbelkado's?quote:Op zondag 16 november 2014 14:12 schreef FCsuarez het volgende:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ja dobbelen jullie nooit met kerst/sinterklaasquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wtfquote:Op zondag 16 november 2014 14:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja dobbelen jullie nooit met kerst/sinterklaas![]()
Ieder jaar weer strijden ja.quote:Op zondag 16 november 2014 14:12 schreef FCsuarez het volgende:
Is de boy nog naar z'n date geweest? Geen zin om terug te lezen. (Die anderhalve pagina.quote:)
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Neequote:Op zondag 16 november 2014 14:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ieder jaar weer strijden ja.
[..]
Is de boy nog naar z'n date geweest? Geen zin om terug te lezen. (Die anderhalve pagina.)
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 november 2014 14:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
motorrijbewijs is duurder dan dat hoorKijken jullie ook Moses CUH?quote:Op zondag 16 november 2014 14:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ieder jaar weer strijden ja.
[..]
Is de boy nog naar z'n date geweest? Geen zin om terug te lezen. (Die anderhalve pagina.)
![]()
Top.quote:quote:Op zondag 16 november 2014 14:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
Kijken jullie ook Moses CUH?
Die broer van die kruisboogdude in TWD speelt gewoon precies dezelfde rol eigenlijk in Guardians of the Galaxy![]()
![]()
Managertaken voltooien en een gold jumbo pack als beloning krijgen.
Ik heb al gezegd dat het mijn geluksdag is![]()
hahaHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
come on cuh al die filmpjes kan ik niet bijhouden johquote:Op zondag 16 november 2014 14:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
Kijken jullie ook Moses CUH?![]()
Thanos gaat dood
Oops, Avengers 3 PT 2 spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 november 2014 15:47 schreef DutchSL het volgende:
Thanos gaat dood
Oops, Avengers 3 PT 2 spoilerokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hashtag treinleef![]()
Iemand chillen op 020 centje zometeen? Ik lik romantisch Julia's pasta van je plastic lepel.
Ik denk dat er vanavond 35k packs komen.quote:Op zondag 16 november 2014 16:28 schreef Alovenac het volgende:
Nou, kondig eens even wat grote packs aan dan.. Prijzen mogen nog wel wat verder dalen..![]()
Hoe lang lopen die 25K packs nog dan ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tot 7 uur dacht ikquote:Op zondag 16 november 2014 16:45 schreef FCsuarez het volgende:
Hoe lang lopen die 25K packs nog dan ?![]()
Het is hier godverdomme dooierder dan een crematorium.Waar is alle kwaliteit?
Weggejaagd door die kut-Fries.quote:Op zondag 16 november 2014 16:48 schreef Lindgren. het volgende:
Het is hier godverdomme dooierder dan een crematorium.Waar is alle kwaliteit?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: