Kort potje dus.quote:Op zondag 16 november 2014 03:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hij is de Galapagoseilanden-expert.
maar je kan het wel hebben dat ik boven jou staquote:Op zondag 16 november 2014 03:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt, ik kan het niet hebben dat Etto en dp nog boven mij staan
Eigenlijk ook nietquote:Op zondag 16 november 2014 03:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maar je kan het wel hebben dat ik boven jou sta
Een goede Siëstaquote:Op zondag 16 november 2014 03:21 schreef datismijnmening het volgende:
Dan nu taalkennis.
Wat bedoelen Spanjaarden als het over als ze het over een "borracho" hebben?
Dat kloptquote:Op zondag 16 november 2014 03:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
volgens mij moet je spaans kennen om deze vraag te willen beantwoorden
Was het maar zo'n feest, dan lag ik allang te pittenquote:Op zondag 16 november 2014 03:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
datismijnmening is momenteel borracho
da's toch correct? dronken vlaai, dronkelap, zuipschuit etc.quote:Op zondag 16 november 2014 03:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In deze post is een hint te vinden
Sorry ik had van de uitdrukking dronken vlaai nog nooit gehoord, maar dan heb jij inderdaad een puntquote:Op zondag 16 november 2014 03:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
da's toch correct? dronken vlaai, dronkelap, zuipschuit etc.
vlaai = lapzwans, sukkol, sjonniequote:Op zondag 16 november 2014 03:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sorry ik had van de uitdrukking dronken vlaai nog nooit gehoord, maar dan heb jij inderdaad een punt
waarschijnlijk weer iets limburgsquote:Op zondag 16 november 2014 03:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sorry ik had van de uitdrukking dronken vlaai nog nooit gehoord, maar dan heb jij inderdaad een punt
Idioten daar ookquote:Op zondag 16 november 2014 03:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waarschijnlijk weer iets limburgs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |